Kuten tiedätte, olen seurustellut neljä tai viisi kertaa laskutavasta riippuen. Olen myös käynyt treffeillä muutamien naisten kanssa, joiden kanssa homma ei edennyt mihinkään. Yksi asia kuitenkin yhdistää näitä kaikkia naisia, ja se on tunteiden varassa toimiminen ja sellainen että ei olla asiakeskeisiä. Minä olisin järkivalinta kenelle tahansa, mutta kun kiimavittuun on miljoonia vuosia sitten koodattu että kiltin, hoikan ja kauniskasvoisen miehen kanssa ei kannata olla. Sitten vielä nykypäivän median aivopesu siihen lisäksi, niin ei ihme että naiset ovat sekaisin.
Siinä missä minä näen asiat asioina ja usein myös numeroina, naiset toimivat huomattavasti vähemmän harkitsevasti.
Tässä lista suomilutkien ilmaisuista:
-Musta tuntuu
-Kemia
-Kipinä
-Säpinä
-Jännää
-Tylsää
-Haluun
-Tykkään
-Himoitsen
-Kaverit
-Eksä
-Hauskaa
-Bileet
-Juhlia
Harva oma-aloitteisesti kertoo numeroina, kuinka monen miehen nussima on. Tai harva oli ammattikouluaikoina kiinnostunut siitä, että olin jatkuvasti luokkani paras arvosanoissa mitattuna tai että millaista opiskelu oli, kaikki kyselivät vain että millaisia kavereita luokalla on. Tai harva kysyy paljonko sinulla on rahaa, ja jos kysyy, niin muutun tylsäksi viimeistään siinä vaiheessa kun vastaan että muutamia kymmeniä tuhansia, mutta olen kulutusvastainen ihminen ja ymmärrän että on parempi säästää esimerkiksi kiinteistöjä tai pääomatuloja varten kuin tuhlata turhuuksiin.
Nyt naiset, järki käteen ja unohtakaa ne mainstream median luomat ihanteet miehistä. Ainiin, mutta eihän teillä olekaan omaa ajattelua. Kun yksi vittu nussitaan paskan miehen toimesta, jonossa on miljoona vittua odottamassa vuoroaan!
Naisten kanssa ei tule toimeen
48
475
Vastaukset
- Fiksu nainen
Jospa jättäisit yleistämisen! Naiset?
Minulla on ollut vain yksi mies, ex-aviomieheni, jonka kanssa olen rakastellut.
Olen osannut rahan kanssa toimia ja omistan jotain.
Jos hakeudut bimbojen seuraan, olet bimbojen seurassa.- Ettäs tiedät
Kerros fiksu nainen, että mistä teitä löytää, vai olitko tämän maan viimeinen?
Ei ole sattumaa että niin moni mies jakaa saman kokemuksen naisista.
Se ei ole uhrien, eli miesten vika, se on naisten vika jotka ovat roolinsa valinneet. - Anonyymi
Ettäs tiedät kirjoitti:
Kerros fiksu nainen, että mistä teitä löytää, vai olitko tämän maan viimeinen?
Ei ole sattumaa että niin moni mies jakaa saman kokemuksen naisista.
Se ei ole uhrien, eli miesten vika, se on naisten vika jotka ovat roolinsa valinneet.Mulla oli puoliso 49 v... menetys kuoleman kautta oli lievästi sanottuna katastrofi.. hän kuoli käsivarsilleni, sydän kammiovärinä, ikä 66 v... shokki iski, ihan kamala olo ja yksinäisyys... hommasin kissan seuraksi, ihana kisu... mut miestä kaipaan... laitoin nettiin haun naamakuvallani, löysin ihanan tumman miehen, mua 29 v nuorempi mut hän haluaa olla mun kans ja hän sanoo mua kauniiksi, jopa mun reidet on kauniit hänen sanojensa mukaan..
- huh,huh
mikä oksetus olet itse!
sulla on huono maku naisten suhteen- Bahahaha
Mies on oksetus koska kertoo miten epäkypsiä ja yleisesti kelvottomia naiset ovat mihinkään muuhun kuin satunnaisiin seksisuhteisiin?
Hyvä naiset, pidetään taso korkealla! - asdasdasddsa
Bahahaha kirjoitti:
Mies on oksetus koska kertoo miten epäkypsiä ja yleisesti kelvottomia naiset ovat mihinkään muuhun kuin satunnaisiin seksisuhteisiin?
Hyvä naiset, pidetään taso korkealla!Lapset ovat epäkypsiä. Jos seurustelee lapsien kanssa, mitä muuta voi olettaa?
Joo eipä nuo kovinkaan tasokkaita naisia ole olleet, mutta viimeisin tyttöystäväni oli ehkäpä eniten järkevä ja kunnollinen, mutta se on vähän tulkinnanvaraista että oliko kyse oikeasta seurustelusta hänen kanssaan. Seurustelimme keväällä noin kuukauden verran, mutta emme tavanneet sen aikana kertaakaan. Ensimmäisen ja toistaiseksi viimeisen kerran näimme viime vuonna.
Ja kertokaahan toki minullekin, mistä vuonna 2014 löytyy fiksu ja ei-bimbo nainen joka on kanssani samalla viivalla, tiedätte kyllä missä asiassa.- AT-analyysit
Oletko harkinnut ottavasi jotain lahkolaisnaista? Lestadiolaista tms?
- Aksu.
Periaatteen mies, listaas tähän ihannekumppanisi kaikki ominaispiirteet niin katsotaan voidaanko me jelpata sua tässä asiassa.
AT-analyysit kirjoitti:
Oletko harkinnut ottavasi jotain lahkolaisnaista? Lestadiolaista tms?
En, sillä olen kirkosta eronnut ja ne vaativat avioliittoa että pääsee nussimaan.
Aksu. kirjoitti:
Periaatteen mies, listaas tähän ihannekumppanisi kaikki ominaispiirteet niin katsotaan voidaanko me jelpata sua tässä asiassa.
-On samalla viivalla kanssani seksuaalisten kokemuksien suhteen (=neitsyt)
-Ei viihdy bileissä tai hengaile kaupungilla myöhään
-Hyväksyy sen että minulla on vain vähän kavereita
-Ei kysele armeijasta tai jos kyselee, niin sitten pitää myös hyväksyä se että sain C-paperit
-Ei ole ylenpalttisen kulutusmyönteinen tai ainakin hyväksyy sen että minä olen erittäin tarkka raha-asioissa
-Ajattelee tatuoinneista negatiivista- AT-analyysit
periaatteen__mies kirjoitti:
En, sillä olen kirkosta eronnut ja ne vaativat avioliittoa että pääsee nussimaan.
Monestihan kun tussu kastuu, niin vakaus unohtuu, mutta en kyllä itsekkään voi sietää minkäänlaisia hihhuleita mielisairauksineen.
AT-analyysit kirjoitti:
Monestihan kun tussu kastuu, niin vakaus unohtuu, mutta en kyllä itsekkään voi sietää minkäänlaisia hihhuleita mielisairauksineen.
Totta. Moni palstalainen varmasti luulee että minä haluaisin naimisiin tai perustaa yltiökonservatiivisen ydinperheen, mutta en todellakaan halua enkä halua myöskään muuttaa yhteen kenenkään kanssa.
Haluan kokea sellaisen rakkauden jonka muut ikäiseni kokivat vuosina 2004-2007 eli yhdessäoloa, ensimmäiset seksikokemukset sekä yhteydenpitoa netissä. Ja aiemmissa suhteissa nuo ovat toteutuneetkin, mutta seksikokemukset jäivät hankkimatta.- minä haluan!
Totta. Moni palstalainen varmasti luulee että minä haluaisin naimisiin tai perustaa yltiökonservatiivisen ydinperheen, mutta en todellakaan halua enkä halua myöskään muuttaa yhteen kenenkään kanssa.
Haluan kokea sellaisen rakkauden jonka muut ikäiseni kokivat vuosina 2004-2007 eli yhdessäoloa, ensimmäiset seksikokemukset sekä yhteydenpitoa netissä. Ja aiemmissa suhteissa nuo ovat toteutuneetkin, mutta seksikokemukset jäivät hankkimatta.ongelmasi on suuri väärä itsekkyys
- AT-analyysit
Haluan kokea sellaisen rakkauden jonka muut ikäiseni kokivat vuosina 2004-2007 eli yhdessäoloa, ensimmäiset seksikokemukset sekä yhteydenpitoa netissä. Ja aiemmissa suhteissa nuo ovat toteutuneetkin, mutta seksikokemukset jäivät hankkimatta.Pidä huoli siitä ettet löydä itseäsi samasta jamasta kuin DarkFear sitten aikanaan, yli 30 vuotiaana neitsyenä erilaisine pakkomielteineen homma on auttamatta pelattu.
- Kunhan mietin
-Ei kysele armeijasta tai jos kyselee, niin sitten pitää myös hyväksyä se että sain C-paperit
-Ei ole ylenpalttisen kulutusmyönteinen tai ainakin hyväksyy sen että minä olen erittäin tarkka raha-asioissa
-Ajattelee tatuoinneista negatiivistaEli ahdistunut sisäänpäinkääntynyt elämänpelkoinen nainen.
Mitä luulet, paljonko tuollaiset panostaa ulkonäköönsä? Kunhan mietin kirjoitti:
Eli ahdistunut sisäänpäinkääntynyt elämänpelkoinen nainen.
Mitä luulet, paljonko tuollaiset panostaa ulkonäköönsä?Ulkonäkö ei ole tärkein asia ja kunhan poikuus on hoidettu pois alta samalla viivalla olevan naisen kanssa, sen jälkeen voi katseen siirtää hyvännäköisiin vähän käytettyihin naisiin.
- Aksu.
-Ajattelee tatuoinneista negatiivistaTuollaisen kiltin naisen voisi löytää jostain harrastustoiminnasta, esim. lautapelikerhoista tai seurakuntien kaltaisten organisaatioiden tarjoamasta toiminnasta.
- miehisty
Haluan kokea sellaisen rakkauden jonka muut ikäiseni kokivat vuosina 2004-2007 eli yhdessäoloa, ensimmäiset seksikokemukset sekä yhteydenpitoa netissä. Ja aiemmissa suhteissa nuo ovat toteutuneetkin, mutta seksikokemukset jäivät hankkimatta.Siis haluat ähkijäksi ähkijän paikalle? Ja kuitenkin se Bicky Royal -mies pelottaa? Kipeä ja pelokas pikkupoika sinä olet.
- ...
minä haluan! kirjoitti:
ongelmasi on suuri väärä itsekkyys
Ihan yhtä itsekkäitä naisetkin ovat.
- Anonyymi
Puolisoni kuoleman jälkeen mua tuli jututtamaan mies, jonka tunsin ulkonäöltä.. hän oli odottanut sen säädyllisen puoli vuotta ja tuli tarjoamaan seuraansa... en uskaltanut ottaa häntä silloin. mut hän odotti vuoden ja tuli uudestaan tapaamaan mua kun tulin roxxista kotiin... siinä minä sit innosuin ja hän tuli luokseni sillä viikolla, rakastelimme, hän kävi luonani ehkä 3 kertaa, sit alkoi lokakuu, ei tullut, marraskuu, ei, joulukuussa olisi tullut mut jostain syystä mä torppasin tulon ja kerroin että mulla on uusi kumppani... siihen loppui tämä ihana suhde, rakastuin tähän nimittäin niin vakavasti että mieli järkkyi kun hän ei tullut mun luo... ja kertoi että hänen luonaan oli nainen yötä.. ok ja kun kysyin voinko mä tulla käymään niin ei passannut... luulen että syynä oli että mun asunto on hieno, asun jugend talossa... nyt välimme ovat poikki juurikin sen vuoksi että mulla on tämä uusi kumppani... olisin halunnut olla tämän kanssa mut hän oli passiivinen ja mä taas olisin tarvinnut kumppanin seuraa useammin... seximme oli ihanaa mut hän halusi harvemmin kuin mä...
- Miss Turku
Oot seurustellut 4-5 kertaa mutta et ole päässyt panemaan. Taidat olla maailman surkein ätmi.
- Totuus on tämä
Ei oo halunnut / pysytnyt panemaan kun niin ahdistunut seksistä ja seksuaalisuudesta.
- asdf7654
Miksi mielenterveysongelmista kärsivä äitinsä kanssa asuva amis olisi kenen tahansa naisen järkivalinta?
- Voi voi voi
Todellakin.
Ei oo helppoo nähdä itseään realistisesti. Koska en lyö, petä, jätä enkä tartuta sukupuolitauteja. Lyhyesti sanottuna: Olen kunnon mies.
- asdf7654
Koska en lyö, petä, jätä enkä tartuta sukupuolitauteja. Lyhyesti sanottuna: Olen kunnon mies.
Sulla on koossa ns. bare minimum. Harmi vaan että samat löytyy monelta mieheltä jolla on pää kunnossa, hyvä koulutus ja elämä muuallakin kuin äitinsä peräkammarissa.
Sun säästäväisyyskin on lähellä häiriintynyttä tasoa jos sait yhden "tyttöystävän" karkoitettua ajamalla motarilla satasta pelkkää saituuttasi.
ps. Lyöminen, pettäminen tai jättäminen paljastuu miehestä (tai naisesta) vasta kun tilanne tulee eteen. Sulla ei ole yhtään oikeaa suhdetta takana, kukaan ei tiedä miten reagoisit vaikka jos naisesi käyttäytyisi arvojesi vastaisesti parisuhteessa. - Ai jaa?
asdf7654 kirjoitti:
Sulla on koossa ns. bare minimum. Harmi vaan että samat löytyy monelta mieheltä jolla on pää kunnossa, hyvä koulutus ja elämä muuallakin kuin äitinsä peräkammarissa.
Sun säästäväisyyskin on lähellä häiriintynyttä tasoa jos sait yhden "tyttöystävän" karkoitettua ajamalla motarilla satasta pelkkää saituuttasi.
ps. Lyöminen, pettäminen tai jättäminen paljastuu miehestä (tai naisesta) vasta kun tilanne tulee eteen. Sulla ei ole yhtään oikeaa suhdetta takana, kukaan ei tiedä miten reagoisit vaikka jos naisesi käyttäytyisi arvojesi vastaisesti parisuhteessa."Koska en lyö, petä, jätä enkä tartuta sukupuolitauteja. Lyhyesti sanottuna: Olen kunnon mies."
"Ulkonäkö ei ole tärkein asia ja kunhan poikuus on hoidettu pois alta samalla viivalla olevan naisen kanssa, sen jälkeen voi katseen siirtää hyvännäköisiin vähän käytettyihin naisiin." - Kympin Nainen
Ai jaa? kirjoitti:
"Koska en lyö, petä, jätä enkä tartuta sukupuolitauteja. Lyhyesti sanottuna: Olen kunnon mies."
"Ulkonäkö ei ole tärkein asia ja kunhan poikuus on hoidettu pois alta samalla viivalla olevan naisen kanssa, sen jälkeen voi katseen siirtää hyvännäköisiin vähän käytettyihin naisiin."Niinpä. Ihan saatanan sairasta settiä ja kaveri ei tajua sitä ollenkaan. Sairasta ja surullista. Sori.
Hakeudu peris hoitoon, ihan oikeasti. Parempaa vointia toivotellen.
Jos nainen valitsee kumppanin järjellä, niin siihen vaikuttaa silloin raja ja status. Mitä sulla on tarjota siinä tapauksessa naiselle? Hieno asunto, auto, mökki, matkoja, luxuslaukkuja...?
Itse olen tunneihminen, eikä noilla asioilla ole mulle lopulta mitään merkitystä kun tapaa kiinnostavan ihmisen.pimppaloora kirjoitti:
Auto correct
Eli raja = rahaEn minä aio tarjota naiselle yhtään mitään, sillä haluan että nainen pitää minusta ihmisenä eikä minään maksumiehenä. Mutta se että joku pitää minusta ihmisenä ja antaa seksiä minulle miellyttääkseen minua, on täysin eri asia kuin se että nainen haluaisi minua alkukantaisen kyrvänhimonsa vuoksi jota siis halveksin.
Hieman vaikea selittää.periaatteen__mies kirjoitti:
En minä aio tarjota naiselle yhtään mitään, sillä haluan että nainen pitää minusta ihmisenä eikä minään maksumiehenä. Mutta se että joku pitää minusta ihmisenä ja antaa seksiä minulle miellyttääkseen minua, on täysin eri asia kuin se että nainen haluaisi minua alkukantaisen kyrvänhimonsa vuoksi jota siis halveksin.
Hieman vaikea selittää.Tehdäänpä vielä tällainen kaavio:
Nainen joka haluaa minua kyrvänhimonsa vuoksi = Paha
Nainen joka ei halua minua koska en kostuta kiimavittua = Paha
Nainen joka haluaa minua järkiperustein (raha) = Paha
Nainen joka pitää minusta ihmisenä, ei himoitse seksiä kanssani, mutta antaa sitä miellyttääkseen minua = Hyvä- onko käynyt mielessä
En minä aio tarjota naiselle yhtään mitään, sillä haluan että nainen pitää minusta ihmisenä eikä minään maksumiehenä. Mutta se että joku pitää minusta ihmisenä ja antaa seksiä minulle miellyttääkseen minua, on täysin eri asia kuin se että nainen haluaisi minua alkukantaisen kyrvänhimonsa vuoksi jota siis halveksin.
Hieman vaikea selittää.että oikea nainen voi tehdä asioita kanssasi noista molemmista syistä..?
- Pissumppu
Tehdäänpä vielä tällainen kaavio:
Nainen joka haluaa minua kyrvänhimonsa vuoksi = Paha
Nainen joka ei halua minua koska en kostuta kiimavittua = Paha
Nainen joka haluaa minua järkiperustein (raha) = Paha
Nainen joka pitää minusta ihmisenä, ei himoitse seksiä kanssani, mutta antaa sitä miellyttääkseen minua = HyväPidätkö siis pahoista vai hyvistä tytöistä?
- PlayTheGame
"Jos nainen valitsee kumppanin järjellä, niin siihen vaikuttaa silloin raja ja status. Mitä sulla on tarjota siinä tapauksessa naiselle? Hieno asunto, auto, mökki, matkoja, luxuslaukkuja...?
Itse olen tunneihminen, eikä noilla asioilla ole mulle lopulta mitään merkitystä kun tapaa kiinnostavan ihmisen."
Tämä on puolitotuus.
Tunteet perustuvat vaistoihin, jotka eivät ole evoluution hitauden vuoksi päivittyneet nykyaikaan. Vaisto ohjaa naista valitsemaan korkean statuksen miehen, koska miehen korkea status parantaa mahdollisuuksia selviytyä.
Tunteitaan seuraava nainen ei ymmärrä viehättyneensä statuksesta, vaan kuvittelee rakastuneensa siihen että mies oli mukava - se, että mies oli kaverien ja naisten suosiossa oleva rahoituspäällikkö eikä yksinäinen työtön nörtti, oli sattumaa. Todellisuudessa mukavuus ilman statusta ei merkitse mitään, mutta yhdistettynä statukseen johtaa rakastumiseen.
Siksi miehen joka ei ole miesmallimiljonääri on opittava luomaan tunne korkeasta statuksesta piiloviestinnällä. Tällöin nainen tuntee olevansa turvassa miehen kanssa joka saisi muitakin naisia, mutta valitsi juuri Hänet.
- Kuules mulkku,
Kunnon mies antaa myös naisensa haluta seksiä.
- rautalangasta
Kerroit, että et halua kuulla naisen suusta näitä:
"Tässä lista suomilutkien ilmaisuista:
-Musta tuntuu
-Kemia
-Kipinä
-Säpinä
-Jännää
-Tylsää
-Haluun
-Tykkään
-Himoitsen
-Kaverit
-Eksä
-Hauskaa
-Bileet
-Juhlia"
Haluat siis naisen, jolla:
- hänellä ei ole seksuaalisia haluja
- hänen elämänsä on tasaista eli ei ole koskaan tylsää eikä toisaalta koskaan jännää
- hän on tunteeton eikä tykkää, halua eikä himoitse mitään
- hänellä ei ole kavereita
- hänellä ei ole elämässä hauskuuksia
- hän ei osaa eikä halua juhlia esim. kenenkään syntymäpäivää tai joulua tms
Sinun ongelmasi on pakkomielteisyytesi. Olen varma, että puheista paistaa läpi se, että et kunnioita etkä arvosta naisia, koska haluat naisesta vain sitä yhtä eli seksiä. Miksi nainen haluaisi miellyttää sinua antamalla seksiä, koska tuntuu siltä, että sinä et halua antaa itsestäsi mitään?
Ongelma ei ole naisissa, vaan sinussa. Samoista syistä et tunnu saavan miespuolisia kavereitakaan, koska vain sinun arvot ja päämäärät ovat oikeita_SINUN_mielestäsi. Normaali ihminen hyväksyy sen, että ihminen tekee valintoja, voi tehdä joskus virheitä ja ottaa niistä opiksi ja sen elämänkokemuksensa kautta ymmärtää sen, että elää voi eri tavoilla. Voi hyväksyä erilaiset elämäntavat, vaikkei itse toimisikaan niin.
Pienille lapsille opetetaan, että vaikka äiti toruu lasta, niin äiti silti rakastaa lasta, koska vaikka hän moittii lapsen tuhmaa tekoa, mutta hän silti rakastaa lasta. Sinä et ole tainnut vielä oikein sisäistää sitä, että naiset ja miehet voivat tehdä "tuhmasti" (esim. tuhlata rahan turhana pitämääsi asiaan vaikka uuteen kännykkään), jolloin annetaan teot anteeksi, mutta niistä päästään yli ja ihminen silti on arvokas yksilö (esim. ihminen maksaa pikavippinsä pois ja ottaa opiksi, ettei jatkossa tuhlaa rahaa niin paljon turhaan).
Toivon todella, että pääsisit elämässäsi eteenpäin, etkä takertuisi asioihin, vaan yrittäisit ymmärtää muunkinlaista tapaa olla ja elää. - m40+
"Nainen joka pitää minusta ihmisenä, ei himoitse seksiä kanssani, mutta antaa sitä miellyttääkseen minua = Hyvä"
Jos et himoitse seksiä kumppanin kanssa, niin kenen sitten? - Timon tytär
Musta tuntuu. Grrrrrr ;)
- mies 86
Olisitko mahdollisesti kiinnostunut lukemaan graduni, peris? Siinäkin käsitellään monia eri "palstatotuuksia" ja miesten ja naisten välisiä eroja, joskin vähemmän misogynistisestä lähestymiskulmasta. Saisit samalla enemmän tekemistä vapaa-ajallesi.
Ei varsinaisesti kiinnosta, pelkästään tämän palstan juttujen lukeminen on toisinaan aika raskasta pääkopalle. Muutenkin näin kesäaikaan minulla ei ole niin pahoja vapaa-ajan ongelmia kun on paljon kaikkea tekemistä. Tänäänkin olen viettänyt aikaa ulkona ja huomenna on sikäli poikkeuksellinen päivä että olen erään kaverini kanssa.
- oi voi.
Jos on 5 kertaa seurustellut eikä ole saanut pil.lua niin junan alle kannattaa hypätä.
Sana "suomilutka" kertoo paljon.
- Anonyymi
Noin sairaita Peris kirjoitteli vuonna 2014.
- Anonyymi
😣😑 ei hyvä
- Anonyymi
Minusta tuntuu, että alottaja ei oo kauheen järkevä. Hän on myös laiha, pitkä ja peräti ammattikoulun käynyt, tarotkortit ei myöskään näytä lupaavalta. Horoskooppimerkki on ehkä myös väärä.
- Anonyymi
Ilmoittaudu brittien Sinkkuillalliseen ja keskustele vapaasti ajatuksistasi seuralaistesi kanssa. Veikkaan että saisit historian kehnoimman vastaanoton ja haasteen.oileiteen.
Sinua pitäisi ottaa tiukasti niskasta kiinni ja painaa päätä niin rajusti kiinni juomalasiin, että saa puristettua hampaistasi myrkyt pihalle. Niin tehdään käärmeille. Kai siitä hyötyä vastalääkkeeksi myrkyllä lamauttamilesi olisi. Ja perspanot päälle. Voi jopa olla että nauttisit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82072Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1111446Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201195Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861074Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82031045Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661025Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76760
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.75675Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36632