haluaa kuulla pimppi uutisia

pimppi uutisia

mitenkä pimppi voi näin helteillä kumpi parempi helle vai vilpoisempi ilma tai helle mutta tuulinen päivä

26

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos kysymästä, pimppi voi ihan hyvin näillä helteillä. Lämminhän sillä on tietysti, mutta hame ja pieni tuulenvire on hyvä yhdistelmä. Siitä pimppi tykkää :D

• ätmi

Haluan pimppiä. :(

• Ei nyt millään pahalla, mutta tuo ei minun mielestäni ole kyllä mikään varsinainen uutinen.

• Totuus.
        stellaria81 kirjoitti:

Ei nyt millään pahalla, mutta tuo ei minun mielestäni ole kyllä mikään varsinainen uutinen.

En halua pimppiä :)

• senat sakasin
      • Hehe, olipas aika hauska. Itse en kyllä olisi pystynyt olemaan nauramatta tuossa tilanteessa.XD

• Pimpin katsoja

Onko teillä horat pimppi paljaana hameen alla ja vilautatte sitä julkisella paikalla?

• tuulinen kuu

Tottahan toki..Katso tarkasti niin ehkä vielä huomaat kun tuuli nostaa kellohameeni ilmaan ja pimppa näkyy.

• Karpo

• Hora hora näytä pimp

• karpolla oli asiaa

• Nyt on ihan mukava, kun ei tartte käyttää terveyssidettä. Mutta toista oli viime viikolla, kun olin menkkojen aikaan reissussa ja ohjelma oli aika lailla pyöräilypainotteista. Ei kiva :-/.

Jos nyt palstapoikia noin kovasti uutiset kiinnostaa, niin voisinpa vaikka alkaa raportoimaan palstalle kuukautiskiertoni vaiheista. Vaikka enpä tiedä onko se oikeastaan tarpeen, huomaatte kyllä PMS:n ajankohdan joka tapauksessa siitä että kirjoitukseni muuttuvat tavallista kiukkuisemmiksi. :)

• asdasdasddsa

Onko ollut valkovuotoa?

• asdasdasddsa kirjoitti:

Onko ollut valkovuotoa?

Pimppi-uutisista jälleen, hyvää iltaa. :)

No on kyllä tiettynä aikana kuusta jonkin verran. Ei kyl niin paljoa että viitsisin mitään pikkuhousunsuojia sen takia käyttää. Mutta joo, onhan se joskus vähän ikävän tuntuista kun on ylimääräistä kosteutta housuissa, varsinkin silloin kun on pakkasta ja pitää ajaa pyörällä…

• Totuus.
        stellaria81 kirjoitti:

Pimppi-uutisista jälleen, hyvää iltaa. :)

No on kyllä tiettynä aikana kuusta jonkin verran. Ei kyl niin paljoa että viitsisin mitään pikkuhousunsuojia sen takia käyttää. Mutta joo, onhan se joskus vähän ikävän tuntuista kun on ylimääräistä kosteutta housuissa, varsinkin silloin kun on pakkasta ja pitää ajaa pyörällä…

Hyi

• Nöff Nööööööf

Muinaisin aikoin naisetkäytti hieromasavvoi jos oli ampiasii sisäl tuomas putkeen värinää.
      uskaltaisko nykynaiset?

• multitool

Oliko-Nöff Nööööööf-tuo historiallinen fakta vai keksitkö itse? Tuumin, kun kyseinen juttu voisi hyvinkin olla jonkin historia-lehden sitä/tätä-osiossa.

• anonyymi kurppa

Pimppini vuotaa verta...ei kiva näin helteellä kun pitää vuorata pikkarit vaipalla. Odotan jo vaihdevuosia, että pääsis tästä turhasta vaivasta.

• Nöf Nööööööf

Rakauden FAQ tv sarjas oli joku juttu siit. Entie oliks totta.

• Pimppi kiinnostaa

Entäs immenkalvon vaikutus? Toimiiko tuuletus paremmin korkkauksen jälkeen vai valuuko limat pitkin reisiä?

• Rinsessa5

Varmaan sama vaikutus kun että valuuko sun viimeisetkin miehisyyden rippeet siittimen reijästä ulos :)

• pimpukka

Pimppi tykkää helteestä, ja siitä kun auringon lämpö lämmittää pimppaa biksujen päältä. Pimppi kiihottuu lämpimällä ilmalla paljon helpommin, kuin kylmällä. Taitaa pimppi haluta kesälaitumille ;)

Mutta pimppakin hikoilee, joten pimppaa on kiva silloin tällöin vähän suihkutella raikkaalla vedellä enemmän, niin pysyy kiva ja reipas pimppi fressinä :)

terkuin.- kaunotar-pimppa

• lottamari<3

Jaa..en ole ennen tälläisiä uutisia lukenutkaan.Voisi tasa-arvon nimissä kysäistä nyt,miten kalu helteellä voi?

• kalun yksinäisyys

Helteellä kalu tuntee olonsa yksinäiseksi ja haluaisi päästä vapaasti kirmaamaan pimppipomppulinnaan.

• m40+

Kiitos kysymästä. Kuumahan sillä ressukalla on ja housuissa hikoiluttaa. Monesti on vaan käpertynyt nahkaansa rellottamaan. Järvivedestä haen viilennystä päivittäin ja siitäkös kalu tykkää, mekastamme ja roiskimme vettä ympäriinsä kuin mitkäkin vesipedot! ;) Mutta se poislähtö...Ei sitten millään haluaisi ja itkuksihan se usein menee, mutta minkäs teet kun ei sinne voi yksinkään jättää uimaan.

Että kyllä me näillä konsteilla pärjäillään ainakin toistaiseksi ;)

• pimppiä kehiin

Pimppi uutiset pitäisi saada televisioon. Pimppi uutisista hyvää iltaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      631
      2713
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2140
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      420
      2113
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      79
      1799
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1739
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1560
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1322
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1207
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1130
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      58
      1048
    Aihe