Oon 13 v. ja leikkasin SAKSILLA tyhmyyksissöni kulmakarvoistani osan silleen rumasti...
Tarkoitus oli vain niitä hajakarvoja ottaa, ja ei ollu pinsettejä ja minä tyhmä otin sakset.
Lopputulos on hyvin ruma, joten voitteko te viisaat ihmiset siellä ruudun toksella puolella kertoa, kasvavatko enää kulmakarvani takaisin ja millä niiden kasvja voisi tehostaa :)
Kulmakarvarvat kasvuun
4
184
Vastaukset
- tieto varma
Ruoho ainakin kasvaa lehmänlantaläjän ympärille vauhdilla ulkona
laitumella... varma tietö :) - Tyhmätyttö
Kiitos, elämäni helpottui kun kerroit tuon tiedon.
Ja apua kun luuli saavansa. - 13+15
Kasvavat takaisin niinkuin muutkin karvat, kasvutahti tosin ei yleensä ole hirveän nopea. Mahtaisiko biotiini auttaa kulmakarvojen kasvuun? Se ainakin vahvistaa ja pitäisi nopeuttaa esim hiusten kasvua, luulisi siis nopeuttavan muutakin karvaa. Kannatan kumminkin että annat omaa tahtia kasvaa takaisin, mutta opitpa ettet enää saksiin koske tuossa tarkoituksessa :)
- Odota rauhassa
Onneksi et löytänyt pinsettejä! Saksilla leikatut kulmakarvat kasvavat koko ajan, mutta hitaan kasvun vuoksi kestää aikansa ennen kuin on ennallaan. Pinseteillä nypityt kulmakarvat kasvaa takaisin paljon hitaammin, pahimmillaan ei lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661