joten hyvässä seurassa me atm miehet olemme..
ja voihan olla että hänellä oli jokin "suuri salaisuus" silti haarovälissään vaikkei naisista perustanutkaan vaan tiede veti enemmän... ;)
Maailman suurin fyysikko oli vanhapoika
3
83
Vastaukset
- Sepä onkin outoa!
Wikipediakin on kaivanut jostain lähteestä tällaista tietoa, eikö olekin outoa, ettei kukaan nainen vienyt tällaista saalista väkisin vihille?
- Jemica Jakomäestä
Siis ketä kiinnostaa joku tieteis nörtti... ei se tee sillä tiedolla mitään jos se vaik yrittäis iskee mua ja mun poika ystävä näkis ja hakkais sen kun toisten muijiin ei kosketa! Sitä paitsi lapsiki tietää että sähkö tulee töpselist ei siin mitää tiede miestä tarvita :)
Tesla oli kyllä enemmän keksijä kuin fyysikko. Olet aika yksin jos nostat hänet fyysikkona vaikka Einsteinin yläpuolelle. :-D Magneettivuon tiheyden yksikkö kylläkin on nimetty Teslan mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2117557
- 1176078
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465572Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323740- 643468
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252721- 292716
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282555- 432460
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta162263