Kysyisin paria juttua kokeneilta. Onko kampaajalta mahdollista saada hiustenvärjäyksen yhteydessä kulmakarvojenkin värjäys? Entä vahingoittaako värjäys millään tavoin hiuksia (hiuksiani ei ole koskaan värjätty)
Sitten vielä kolmas kysymys (mielipiteitä): Onko ihminen mielestänne huolittelematon jos ei meikkaa? Itse en ole koskaan meikannut, eikä kukaan ole huomannut kummempaa eroa siskojeni (he meikkaavat) ja minun välillä. (tarkoitan, ettei minulle ole sanottu että olisin ruma...ei vielä =) )
En tiiä kauneudenhoidosta mitään...
2
274
Vastaukset
- meikitön myös
1. kyllä jotkut kampaajat myös laittaa kulmat ja ripset kuntoon. muista mainita,etteit ole aikaisemmin ottanut värjäystä,niin tietävät katsoa ettei aine vaikuta liian kauan.
2 Ei se värjäys nyt niin hirveesti vahingoita,jos et blondaa ihan valkoiseksi.Kampaamoissa on nykyään jo ihan ok tuotteita, millä värjätään.
jos haluut värjää kotona ,niin kokeile jotain kevyt väriä ,joka lähtee pois muutaman pesun jälkeen.
3. Älä ihmeessä ala meikkaa jos et halua.luonnollisuus on kaunista!!
jos haluut siistimmän lookin, niin siisti vaan kulmakarvat ja osta kulmakarvaharja ja sillä sitten vaan aamuisin harjaat kulmat kuntoon. itse laitan ensin vähän vaseliinia kulmiin ja sitten harjaan.
ja kevyt huulikiilto antaa hohtoa. - Kirsi
Miksi laittaa mitään esim. mitään pakkelia naamaan, jos omistaa hyvän ihon? Ja värjäyksestä sen verran, että itse olen sortunut värjäämään hiuksiani monta kertaa, jota kadun, varsinkin kun värjäsin mustaksi hiukset, ei voi värjätä vaaleemmaksi ja juurikasvu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780