Olen siis nuori nainen ja olen lihaksikas, reisissäni on lihasta ja siksi koen sen epämiellyttäväksi koska en aina omaksu sitä lihakseksi. En myöskään persettäni, sillä ne näyttävät läskiltä perus jantterin mielestä kun eivät tajua että treenaavilla kasvaa pakostikin perse, etenkin jos juoksee ja polkee pyörää, kyykkää jnee plus ruumiilliset duunit.
Mielestäni kaunista, näin pinnallisesti ajateltuna on oikein hoikka kroppa. Toisaalta, pärjään hyvin työssäni sekä olen vahva juuri nyt ja en haluaisi vaihtaa sitä ja alkaa hälventämään lihaksiani ruokavalionmuutoksella.
Kyse on siitä, kun käyn harvoin ihmisten ilmoilla ja kun pyöräilin kauppaan tällä viikolla, pysähdyin löysät housut jalassani ja sain kiusallisen vihellyksen autonikkunasta.. Kävin lähikaupassa ja siinä yhteydessä on baari, tuli palautetta: ''Kivasti tärisee!'' Juuri eräästä toisesta putiikista tullessani... Olin siis pyörällä ja legginsit siksi jalassa.. Tottakai perseenpeitettä oli, kuitenkin ihmiset katsoivat pitkään. Kroppani on siis pohkeista erittäin kapea vaikka niissäkin on massaa, reisistä kunnon lihasta ja perse vasta onkin kumpu.. Aloitin kuitenkin paaston eilen ja aijon noudattaa sitä koska en halua vastaavanlaista huomiota ja olen valmis tekemään aika paljon kitkeäkseni sen. Vastaavasta kohtaa koholla, eli juuri kriittisemmästä, mutta isompi kuin tässä kuvassa: http://www.womenshealthmag.com/files/wh6_uploads/butt-workout.jpg
Itsetuntoni kärsii, ja ei.. En ole teini vain aikuinen nainen.
Perseeni on huomaamattani treenautunut liian isoksi.
15
170
Vastaukset
No voivoi ja voi....
Saan vieläkin joskus "perästäni" sitä hyvää palautetta tahdoin tai en!
Mutta oishan se eloni ollut harmaata jos ei kukaan ois` koskaan huomannut minua....ja minun "perääni"...
Aina olen sanonutkin että olen takaapäin parhaimman näköinen.
Kisahallissa Jouko Turkka kerran sanoi takakyykkyjeni jälkeen että tuo on oikein "kauneusliike" naisille!- AP;,
Okei, taisit viedä voiton tuon perän koon kanssa. :) Thanks for that. :>
Ei siis todellakaan ole mitään isopeppuisia vastaan, olen vain itsekriittinen ja kehomuutokset eivät ole minulle helpoimpia hyväksyä. Etenkään sitä että joku kriittinen osa-alue ottaa eri mittasuhteita suht suvereeniin tahtiin. :>
Ja se on kolahtanut pysyvästi kun eräs narsistinen ihminen vielä kertoi minun: ''Heruttelevan ja keikuttelevan'' persettäni kävellessäni.. En vain voi sille mitään koska se on lihasta, joka supistuu sekä ojentuu aktiviteettejä tehdessä.. Pääsin eroon ihmisestä joka aiheutti minulle paljon pahaa, olen ymmärtänyt kyllä mikä hän on miehiään mutta kun kolahti niin kolahti.
Olen muutenkin ihminen ketä ei halua herättää huomiota kriittisillä osillaan koska ei koe sitä asialliseksi ulkomaailmassa aivan perustarpeita tehdessään, esim. kauppareissut etc.. Aika ikävää sinänsä.
Ps. Hienoa että olet ylpeä saavutuksestasi, kaikilla on omakuvansa mutta niitä ei saa yhdistää yleistämällä ihanteisiin."olen vain itsekriittinen ja kehonmuutokset eivät ole minulle helpoimpia hyväksyä"
On se vienyt minullakin aikani hyväksyä oma kehoni/ulkonäköni, mutta eiköhän se ole aikakin nyt kun olen jo 61 vee!
""Heruttelevan ja keikuttelevan" per...täni kävellessäni"
Eräs existäni kerran sanoi (mustasukkaisena) että heilutan perääni tahallani.
Sillehän en voi mitään että olen nainen kuka kävelee ns. "oikeaoppisesti"...eli rennostii. Ei tavallisen tallaajan tarvitse kävellä kuin mallit/mannekiinit. Ensinnäkään kehon jännittäminen millään lailla ei tee hyvää keholle!
"hienoa että olet ylpeä saavutuksestasi"
Jaajaaa..."ylpeäsaavutuksestasi"...niin että mistä "saavutuksestani" olisin ylpeä....yhdestä osasta kehoaniko, perästänikö?
"kaikilla on oma kuvansa mutta niitä ei saa yhdistää yleistämällä ihanteisiin"
Jaajaa...olen pennusta lähtien ollut poikatyttö vartaloltani ja siitähän olen saanut kuulla vinoilua...ei tissejä, ei ohuet hiukseni koskaan ole olleet pitkät koska mieluummin lyhyet siistit. En koskaan ole ollut ns. kaunis....jne jne.
Todellakin olen saanut "taistella" koko ikäni ja jossan vaiheessa aina sanonut että olen tälläinen enkä voi muuttua naisellisemman näköiseksi! Eli en ole alistunut toisten ihmisten (miesten) "ihannenasen" maalattuihin kaavoihin......
Minäkin olen oppinut hyväksymään oman ulkonäköni huonoine ja hyvine puolineen, myös vanhenemiseni .....suosittelen sitä kaikille muillekin jotka kamppailevat asian kanssa!
Mutta olen todella iloinen että varsinkin näin mummelina saan nauttia siitä että joskus joku sanoo et wau, vaik` nykyään "hoikkaläski" oonkin entiseen verraten....voisin olla ikäisekseni toisen mallinenkin ikäsekseni....sishill kirjoitti:
"olen vain itsekriittinen ja kehonmuutokset eivät ole minulle helpoimpia hyväksyä"
On se vienyt minullakin aikani hyväksyä oma kehoni/ulkonäköni, mutta eiköhän se ole aikakin nyt kun olen jo 61 vee!
""Heruttelevan ja keikuttelevan" per...täni kävellessäni"
Eräs existäni kerran sanoi (mustasukkaisena) että heilutan perääni tahallani.
Sillehän en voi mitään että olen nainen kuka kävelee ns. "oikeaoppisesti"...eli rennostii. Ei tavallisen tallaajan tarvitse kävellä kuin mallit/mannekiinit. Ensinnäkään kehon jännittäminen millään lailla ei tee hyvää keholle!
"hienoa että olet ylpeä saavutuksestasi"
Jaajaaa..."ylpeäsaavutuksestasi"...niin että mistä "saavutuksestani" olisin ylpeä....yhdestä osasta kehoaniko, perästänikö?
"kaikilla on oma kuvansa mutta niitä ei saa yhdistää yleistämällä ihanteisiin"
Jaajaa...olen pennusta lähtien ollut poikatyttö vartaloltani ja siitähän olen saanut kuulla vinoilua...ei tissejä, ei ohuet hiukseni koskaan ole olleet pitkät koska mieluummin lyhyet siistit. En koskaan ole ollut ns. kaunis....jne jne.
Todellakin olen saanut "taistella" koko ikäni ja jossan vaiheessa aina sanonut että olen tälläinen enkä voi muuttua naisellisemman näköiseksi! Eli en ole alistunut toisten ihmisten (miesten) "ihannenasen" maalattuihin kaavoihin......
Minäkin olen oppinut hyväksymään oman ulkonäköni huonoine ja hyvine puolineen, myös vanhenemiseni .....suosittelen sitä kaikille muillekin jotka kamppailevat asian kanssa!
Mutta olen todella iloinen että varsinkin näin mummelina saan nauttia siitä että joskus joku sanoo et wau, vaik` nykyään "hoikkaläski" oonkin entiseen verraten....voisin olla ikäisekseni toisen mallinenkin ikäsekseni....Hieman lisäystä....
Kuvia minusta on vähän koska olen repinyt niitä....
Nelikymppisenä erään nuoruuden ystäni albumissa oli kuvani 17 vuotiiana bikinit päällä kun juoksin kameraa karkuun (pyysin itselleni)....mittani olivat tulloin:166/56....takana oli juoksemiset ja hiihtämiset.
Seuraava kuva uimapuku päällä minusta oli vasta 25 vuoden kuluttua eli 42 vuotiaana. Ei minua näkynyt uimarannoilla, ei niukasti pukeutuneena vaikka keho olisi sen sallinut.....koska olin niin hyvim "alistettu" osaani etten ollut minkään näköinen.....vaikka se perä oli se "parhaimman" näköinen silloinkin....
- realitycheck
Minäkin olen nuori nainen. Vilkaisin kerran salin ikkunasta sisään ja lihakseni turposivat ammattibodarin mittoihin. Nyt kadun sitä vilkaisua, tunnen itseni rumaksi läskiksi.
- AP;,
Saavutuksella meinasin sitä että uskosin sun nyt kuitenkin olevan tehneen jotakin kroppas eteen ruumiillisesti ja sitä kautta se perse on sitten tullutkin ja jos siitä pidät, on se saavutus.
Ei minullakaan mitään tissejä ole. Aika pienet A-kupit löytyy. Tisseihin vielä toppausta laitan, ainoastaan siksi että se tuntuu mukavalta ja kun itselläni on rintalasta koholla taisiis se solisluiden liitäntäkohta. :) Miksi koskaan edes häpesin sitä.. No, koska minulla ei ollut _mitään_ tissiä. Rintani alkoivat kasvamaan 16-17 vuoden iässä (Peitin ne aina toppauksilla niin kukaan ei tajunnut) Minulle oli oikeasti aina kova paikka mennä uimaan tai mihinkään koska en halunnut ihmisten tajuavan olevani erilainen, helposti pilkattavan näköinen koska näin itseni kuitenkin omin silmin vahvana, pistävänä sekä monien miesten mielestä olin kaunis. En pystynyt lähestymään ketään koska häpesin itseäni. Seurustelin kyllä, yritin kyllä mutta kun he halusivat kanssani sänkyyn.. He eivät olisi ymmärtäneet etten pysty siihen myöskään ulkoisten tekijöiden kautta, kehityksen hitaus esti. Niinkuin myös se, että en koskaan pystynyt koska perheväkivaltahistoria. Kerron tämän koska mietin kuinka asiani olivat todellisuudessa koska niitä on vaikea eritellä.
realitycheck
12.7.2014 01:31
0
Sulje
Minäkin olen nuori nainen. Vilkaisin kerran salin ikkunasta sisään ja lihakseni turposivat ammattibodarin mittoihin. Nyt kadun sitä vilkaisua, tunnen itseni rumaksi läskiksi. -- Olenko puhunut ammattibodarista? En ole tainnut. This is real. I don't know about your opinion. Sä vain tulit tähän vittuilemaan joten jatka kanssa. Muista vastata." kun minulla on perheväkivaltahistoria"
Olen alle kymmenen vuotiaana joutunut kokemaan seksuaalista väkivaltaa...ei tosin oman perheeni parissa. Teini-iässä taistellut muutamaa (eri kerrat) aikuista miestä vastaan....pelastuin raiskauksilta. Aloin sen vasta ymmärtämään nelikymppisenä mikä vaikuus tapahtumilla oli ollut elämääni/suhteessa kehooni.
Ensimmäinen mies keneltä sain hyvää palautetta ulkonäöstäni tuli elämääni 38 vuotiaana. Mies oli itseäni huomattavasti nuorempi....voittanut jo aikoinaan raskaan sarjan kehonrakennus kisoissa SM-ykkösen....oli Suomen vahvin mies eräänä vuonna.
Nykypäivänähän on kaikennäköisiä terapioita....esim. kehonkuvaan liittyviäkin.
Esim. ex-mies ystäväni on julkisestikin kertonut eräässä lehtijutussa kuinka hän oli nuorena niin hoikka...."hyvä että näkyi heinäseipään takaa"....se oli hänelle myös kimmokkeena punttailemaan.
Vähän aikaa sitten tuli ohjelma joka liittyi miesten/poikien ulkonäkö paineisiin....varsinkin nuorten miesten, joka saa miehet saleille. Hyvä toki että salille mennään mutta kun ulkonäkö paineiden takia menään niin saattaa tulla "ylilyöntejä" helposti.
Ps. täällä on välillä kaikennäköisiä häiriköitä kirjoittelemassa.....häiriköillä ehkä joitain muita ongelmia kuin ulkonäkö....kannattaisi heidt vain ohittaa.
- AP;,
Kyllähän sivuutankin häiriköt, omalla tavallani. Annan heidän puhua jos on asiaa tai sanottavaa. Tosin, tuo edeltävä häirikkö oli trolli joten oletettavissa mitäs muutakaan asiaa hänellä olisi kuin tarkoitus tehdä jotakin muuta kuin keskustella. :D
Onhan tuo hienoa että olet saanut raskassarjalaiselta ulkonäkökehun. En ymmärrä miksi miehet kuvittelevat että bodaamalla he ovat viehättävämpiä.. Esim. Tällainen kroppa on täydellinen: http://s279.photobucket.com/user/madonnaofthe7moons/media/Ville_Valo_7--large-msg-1203175251.jpg.html
No, kun kerroin tuosta narsistisesta ihmisestä, niin hän oli kyllä nainen ja ihmiset sanoivat sen olevan kateutta. Vaikeaa uskoa mitään sellaista. Hän tosin painoikin loppupeleissä 120kg että.. Ja sanoi että olen ''anorektikko'' ja että ''huomaa että on rahaa kun on kalliilla kasvatettu'' ja taputti mahaansa.. Tosin, voisi miettiä että jotkut tekevät töitä jopa ylläitääkseenkin kroppansa.AP;, kirjoitti:
Linkki ei toiminut, tässä uusi: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m07uhhPn6l1qhdwjoo1_500.jpg
Siisti ja kaunis kroppahan Ville Valolla on.
Minun katseita taas saa hieman lihaksikkaammat vartalot....
Ex-aviomieheni oli kuin veistos vartaloltaan, "sopivan" lihaksikas....
En kuitenkaan välttämttä aina sellaisesta vartalosta pidä kuin ex-poikaystävälläni oli...pituutta hänellä oli 194, painoa massakaudella 140 kiloa....ja tietysti niitä lihaksia. Meillä oli hieman tuota kokoeroakin.
Mutta, hyvä että meillä on erilaisia makuja miesten suhteen....niinkuin miehilläkin meidän naisten suhteen.
Kateus ja viha tuottaa ihmisissä ilkeyttä, kaikki eivät vain tunnista niitä negatiivisia piirteitä itsessään....tosin meissä kaikissa ihmisissä löytyy hyvää ja pahaa, aina parempi jos se hyvä olisi suurempi voima.- AP;,
sishill kirjoitti:
Siisti ja kaunis kroppahan Ville Valolla on.
Minun katseita taas saa hieman lihaksikkaammat vartalot....
Ex-aviomieheni oli kuin veistos vartaloltaan, "sopivan" lihaksikas....
En kuitenkaan välttämttä aina sellaisesta vartalosta pidä kuin ex-poikaystävälläni oli...pituutta hänellä oli 194, painoa massakaudella 140 kiloa....ja tietysti niitä lihaksia. Meillä oli hieman tuota kokoeroakin.
Mutta, hyvä että meillä on erilaisia makuja miesten suhteen....niinkuin miehilläkin meidän naisten suhteen.
Kateus ja viha tuottaa ihmisissä ilkeyttä, kaikki eivät vain tunnista niitä negatiivisia piirteitä itsessään....tosin meissä kaikissa ihmisissä löytyy hyvää ja pahaa, aina parempi jos se hyvä olisi suurempi voima.Aikamoinen mies sitte. Aika järkäle. Itse en seurustellut vakavasti koskaan olekkaan vielä enkä tiedä pystynkökään.
Elämä ei ole luotu minua varten enkä muokkaudu paremmaksi koska en koskaan ole kasvanutkaan henkisesti, olen aina ollut samanlainen. Haluan mennä rajoja päin enkä koskaan pysähtyä, haluan elää vapaana enkä tällaisissa pinnallisissa piireissä. En ymmärrä ihmisten ilkeyttä, menkööt pelailemaan pelejään jonnekin muualle. NO, yksin olen pärjännyt hyvin kaikki nämä ajatkin. AP;, kirjoitti:
Aikamoinen mies sitte. Aika järkäle. Itse en seurustellut vakavasti koskaan olekkaan vielä enkä tiedä pystynkökään.
Elämä ei ole luotu minua varten enkä muokkaudu paremmaksi koska en koskaan ole kasvanutkaan henkisesti, olen aina ollut samanlainen. Haluan mennä rajoja päin enkä koskaan pysähtyä, haluan elää vapaana enkä tällaisissa pinnallisissa piireissä. En ymmärrä ihmisten ilkeyttä, menkööt pelailemaan pelejään jonnekin muualle. NO, yksin olen pärjännyt hyvin kaikki nämä ajatkin."Elämä ei ole luotu minua varten enkä muokkaudu paremmaksi koska en koskaan ole kasvanutkaan henkisesti"
Me kaikki olemme elämää varten, sinäkin....sen takiahan olemme täällä maanpinnalla matkallamme pienen ajan. Henkistä kasvua olet kasvattamassa parhaillaankin täällä kirjoittelemassa.
Eihän sinun tarvitsekaan muokkautua paremmaksi....hyvä olet jo sellaisena kuin nyt olet!
Pelkoja päin vain voi voittaa pelkonsa, löytää rajansa!
"olen aina samanlainen"
Oma itsensä kannattaa olla aina....muistaa vain ettei ylempänä, ei alempanakaan kanssakulkijoihin nähden!
"yksin olen pärjännyt hyvin kaikki nämä ajatkin"
Yksin tänne synnytään ja kuollaan.....sielunsiskoja ja sielunveljiä matkallamme myös kohtaamme ja silloin kannattaa ottaa hihasta kiinni ja pysähtyä edes hetkeksi!- AP;,
sishill kirjoitti:
"Elämä ei ole luotu minua varten enkä muokkaudu paremmaksi koska en koskaan ole kasvanutkaan henkisesti"
Me kaikki olemme elämää varten, sinäkin....sen takiahan olemme täällä maanpinnalla matkallamme pienen ajan. Henkistä kasvua olet kasvattamassa parhaillaankin täällä kirjoittelemassa.
Eihän sinun tarvitsekaan muokkautua paremmaksi....hyvä olet jo sellaisena kuin nyt olet!
Pelkoja päin vain voi voittaa pelkonsa, löytää rajansa!
"olen aina samanlainen"
Oma itsensä kannattaa olla aina....muistaa vain ettei ylempänä, ei alempanakaan kanssakulkijoihin nähden!
"yksin olen pärjännyt hyvin kaikki nämä ajatkin"
Yksin tänne synnytään ja kuollaan.....sielunsiskoja ja sielunveljiä matkallamme myös kohtaamme ja silloin kannattaa ottaa hihasta kiinni ja pysähtyä edes hetkeksi!Se ei ole niinkään yksinkertaista kun tuntee olevansa alempi ja haluaa vain mennä pois. Tekisi mieli lopettaa työt ja lähteä mäkeen. En ainakaan kerrostalossa halua elää vaan muuttaa jonnekin pois keskustasta. Jos olisi oikeanlaista seuraa, olisin jopa elämänhaluinen, kaikki he ovat menneet koska olen antanut heidän haihtua pois ajatuksena että en halua elämääni ihmistä kenenkä seura on täydellistä mutta hän on epäaito.
AP;, kirjoitti:
Se ei ole niinkään yksinkertaista kun tuntee olevansa alempi ja haluaa vain mennä pois. Tekisi mieli lopettaa työt ja lähteä mäkeen. En ainakaan kerrostalossa halua elää vaan muuttaa jonnekin pois keskustasta. Jos olisi oikeanlaista seuraa, olisin jopa elämänhaluinen, kaikki he ovat menneet koska olen antanut heidän haihtua pois ajatuksena että en halua elämääni ihmistä kenenkä seura on täydellistä mutta hän on epäaito.
Suomi on laaja maa ja erilaisia asuin mahdollisuuksia löytyy.
Itsesääli on pahasta kaikille ihmisille...myös sinulle!!
- titanic
Suomalaisen narsistipissiksen itkuvirsi vol. 373546357243534.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau373921Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433130Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343036Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4692717Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1871986Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431876Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat281498- 381385
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51271- 781212