Lueskelin tässä mielipiteitä suomalaisen naisen pukeutumisesta... Kuitenkin kaikesta tuosta naisellisuuden puute kritiikistä huolimatta itselläni on ongelmana pikemminkin liika tyyliikkyys. Käytän hameita, korkeita kenkiä ja vähän sellaisia audrey hepburn-tyylisiä vaatteita, ei siis mitään minihame-toppi-tyyliä. Usein miespuolisettutut kommentoivat minua liian klassiseksi,"hienoksi" ja yllättyvät kun olenkin rento ja kanssani on helppo tulla toimeen. Olen myös huomannut, että farkut tennarit päivinä saan esim. baarissa paljon enemmän huomiota. Kerran jopa eräs miespuolinen deittiystäväni sanoi (huojentuneena kun ilmestyin luontokävelylle farkuissa- tietty!) että pelkäsi minun olevan liian hienosteleva hänelle!
Tää on nyt on mielestäni varsin kummallista, koska en todellakaan ole mikään diiva.
Eli pointti on, että mielestäni myöskään miehet eivät suhtautua tyylikääseen tyttöön vaan kuvittelevat, että hän haluaa jotenkin olla muita parempi. (ps. naisilta saan tyylistäni positiivista palautetta)
erilainen ketju suomalaisen naisen pukeutumisesta
nainen
2
400
Vastaukset
- hienoa
Toi on muuten totta. Tuntuu, etteivät ihmiset oikein uskalla lähestyä hienon näköistä naista.
- Tittis
Ihan samat reaktiot on koettu. Toisaalta viihtyis joskus hienommissakin, mutta saa olla raflassa sitten aika yksin. Sitten kun olet vakisuhteessa niin mies suorastaan ihailee tyylikkäitä vaatteita ja kammoksuu farkkuja. Pitäis osata hankkia tyylikkäitä, mutta aavistuksen rentoja vaatteita. Helpommin sanottu kuin tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381686Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2641235Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 129949
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875