haluaisin kuulla teiltä miehet mielipiteen, jos olette oikeesti kiinnostuneet naisesta, kuinka nopeassti haluatte seksiä?
Miehille kysymys: kuinka edetään
11
805
Vastaukset
- Ermi
Haluja on varmasti alusta-asti mutta sydän ja järki voi hyvinkin olla erimieltä.
Minulla ei ole kiire sänkyyn vaikka kuinka haluttaisi, on jotenkin romanttisempaa että se tapahtuu oikealla hetkellä :)
Toisaalta mikäpä minä olen sanomaan, olen ehkä vähän outo...
Kolmekymppiset lähestyy enkä ole juurikaan seurustellut enkä aikuisena yhdenillan juttuja harrastanut ollenkaan vaikka onkin monet ihanat halunneetkin minua illan humussa (moraaliesteet nääs)
Tosiasia kuitenkin on että haluja riittää, ihan suoraan sanoen v*tuttaa nukkua vieressä heppi tanassa kun ei kuitenkaan ole sopivaa vielä... - jonojnjo
Jos on oikeasti kiinnostunut niin vasta sitten kun tuntee toisen hyvin, tietää, että molemmilla on tunteita jne. muutoin jos osoittautuukin, että toisella ei ollutkaan tunteita niin siinä vaan rikkoo itsensä. (naisilla tuntuu olevan helposti häviävät tunteet, jos lainkaan)
siis kyllähän sitä aikaisemminkin haluaisi, mutta... - Sinkkumies.
Joku 3-5 kk päästä. Turha sitä kiirehtiä panee
- VEM
No halu on, että heti, mutta jos on oikeasti kiinnostunut, niin jaksaa kyllä jonkin aikaa odottaakin.
Odottaminen ei kuitenkaan ole mikään itseisarvo. Jos kummallakin himot hyrräävät heti ekana iltana, niin miksi ei.- onnen onkija..
Totta mut sillai rakennetaan hyvää parisuhdetta jos ei heti hyppää sängyyn..se aina niin ihanaa sillon kui on tunteet mukana ja tietää toisesta jotakin :)
En ymmärrä, miksi pitäisi odottaa. Jos seksi on hyvää niin lisäähän sekin kiinnostusta aika paljon.
- mies 25.
Haluan sitten kun nainen haluaa. En ala vonkaamaan ennen.
- N38
Jaa... Tämä nainen kyllä haluaa miehen, jota kiinnostaa seksi ja joka myös näyttää sen naiselle. Itsellä lopahtaa into, jos miehellä ei ole libidoa eikä hän uskalla tehdä aloitetta viikkokausiin. Sytyn siitä, että mies käy kuumana juuri minun vuokseni - jos mies odottaa merkkiä siitä, että minä haluan, niin saa jäädä odottelemaan lopuksi ikää. Miehen pitää olla mies ja viedä juttua eteenpäin. Heti ei pidä ekoilla treffeillä olla sänkyyn vonkaamassa niin että saaminen on ilmi selvästi ainoa syy tavata, mutta kyllä edes jotain fyysistä kosketusta pitää olla. Halaus, kädestä pitäminen tms. Muutamia hyviä miehiä mennyt ihan hukkaan, koska ovat itse jättäytynett kaveriasteelle enkä ole pystynyt sen jälkeen ajattelemaan heistä muuta kuin ystävyyttä. Jos suhde on tähtäimessä, sitä kipinää pitää olla heti alusta alkaen ainakin jollain tasolla!
- mies..
Siinä vaiheessa kun siltä tuntuu, ehkä kolmannet tai neljännet treffit voisi olla optimaalinen, itsellä taisi viimeksi käydä flaksi neljänsillä :)
- Mun mielestä M
Mun mielestä vois tutustella ihan rauhassa ja pussailla, sekä kiehnäillä, vaikka ikää oiskin jo yli teinit. Jotenkin vaan tuntus merkityksellisemmälle, jos jo tuntis vähän toista ja ois jo ainakin rakastumassa. Siis jos tositarkotuksella liikkeellä ja hakee sitä elämänkumppania. Siitä tunteesta se seksi syntyy ja kerkeää sitä sit irrottelemaan myöhemminkin, ei tarvii kaikkee heti laittaa pöydälle, jotenkin tulee semmonen fiilis, että kiire on jo seuraavan syliin, jos kaikki pitää saada nyt ja heti.
- puuma:)
Hyvänen aika:-)jos on haluja niin heti vaan;-)ei Se järvi soutamalla kulu..hyvä seksi on suhteen peruspilari:D..ja mikäs sen ihanempaa kun sitten synkkaa siellä punkassakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532085
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1471950Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa641603Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2281393- 681355
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2951247- 721198
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää341080Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps118986- 74985