Miehille kysymys: kuinka edetään

p,jug

haluaisin kuulla teiltä miehet mielipiteen, jos olette oikeesti kiinnostuneet naisesta, kuinka nopeassti haluatte seksiä?

11

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ermi

      Haluja on varmasti alusta-asti mutta sydän ja järki voi hyvinkin olla erimieltä.
      Minulla ei ole kiire sänkyyn vaikka kuinka haluttaisi, on jotenkin romanttisempaa että se tapahtuu oikealla hetkellä :)

      Toisaalta mikäpä minä olen sanomaan, olen ehkä vähän outo...
      Kolmekymppiset lähestyy enkä ole juurikaan seurustellut enkä aikuisena yhdenillan juttuja harrastanut ollenkaan vaikka onkin monet ihanat halunneetkin minua illan humussa (moraaliesteet nääs)

      Tosiasia kuitenkin on että haluja riittää, ihan suoraan sanoen v*tuttaa nukkua vieressä heppi tanassa kun ei kuitenkaan ole sopivaa vielä...

    • jonojnjo

      Jos on oikeasti kiinnostunut niin vasta sitten kun tuntee toisen hyvin, tietää, että molemmilla on tunteita jne. muutoin jos osoittautuukin, että toisella ei ollutkaan tunteita niin siinä vaan rikkoo itsensä. (naisilla tuntuu olevan helposti häviävät tunteet, jos lainkaan)

      siis kyllähän sitä aikaisemminkin haluaisi, mutta...

    • Sinkkumies.

      Joku 3-5 kk päästä. Turha sitä kiirehtiä panee

    • VEM

      No halu on, että heti, mutta jos on oikeasti kiinnostunut, niin jaksaa kyllä jonkin aikaa odottaakin.

      Odottaminen ei kuitenkaan ole mikään itseisarvo. Jos kummallakin himot hyrräävät heti ekana iltana, niin miksi ei.

      • onnen onkija..

        Totta mut sillai rakennetaan hyvää parisuhdetta jos ei heti hyppää sängyyn..se aina niin ihanaa sillon kui on tunteet mukana ja tietää toisesta jotakin :)


    • En ymmärrä, miksi pitäisi odottaa. Jos seksi on hyvää niin lisäähän sekin kiinnostusta aika paljon.

    • mies 25.

      Haluan sitten kun nainen haluaa. En ala vonkaamaan ennen.

      • N38

        Jaa... Tämä nainen kyllä haluaa miehen, jota kiinnostaa seksi ja joka myös näyttää sen naiselle. Itsellä lopahtaa into, jos miehellä ei ole libidoa eikä hän uskalla tehdä aloitetta viikkokausiin. Sytyn siitä, että mies käy kuumana juuri minun vuokseni - jos mies odottaa merkkiä siitä, että minä haluan, niin saa jäädä odottelemaan lopuksi ikää. Miehen pitää olla mies ja viedä juttua eteenpäin. Heti ei pidä ekoilla treffeillä olla sänkyyn vonkaamassa niin että saaminen on ilmi selvästi ainoa syy tavata, mutta kyllä edes jotain fyysistä kosketusta pitää olla. Halaus, kädestä pitäminen tms. Muutamia hyviä miehiä mennyt ihan hukkaan, koska ovat itse jättäytynett kaveriasteelle enkä ole pystynyt sen jälkeen ajattelemaan heistä muuta kuin ystävyyttä. Jos suhde on tähtäimessä, sitä kipinää pitää olla heti alusta alkaen ainakin jollain tasolla!


    • mies..

      Siinä vaiheessa kun siltä tuntuu, ehkä kolmannet tai neljännet treffit voisi olla optimaalinen, itsellä taisi viimeksi käydä flaksi neljänsillä :)

    • Mun mielestä M

      Mun mielestä vois tutustella ihan rauhassa ja pussailla, sekä kiehnäillä, vaikka ikää oiskin jo yli teinit. Jotenkin vaan tuntus merkityksellisemmälle, jos jo tuntis vähän toista ja ois jo ainakin rakastumassa. Siis jos tositarkotuksella liikkeellä ja hakee sitä elämänkumppania. Siitä tunteesta se seksi syntyy ja kerkeää sitä sit irrottelemaan myöhemminkin, ei tarvii kaikkee heti laittaa pöydälle, jotenkin tulee semmonen fiilis, että kiire on jo seuraavan syliin, jos kaikki pitää saada nyt ja heti.

      • puuma:)

        Hyvänen aika:-)jos on haluja niin heti vaan;-)ei Se järvi soutamalla kulu..hyvä seksi on suhteen peruspilari:D..ja mikäs sen ihanempaa kun sitten synkkaa siellä punkassakin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2435
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      271
      2058
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2040
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1767
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1238
    Aihe