Löytyiskös täältä miulle mukavaa kaveria laihdutukseen?
Olen 39vee, seurusteleva nainen täältä etelä-pohjanmaalta ja olen vain 158cm lyhyt ja tarkkaa painoa en tiedä, mutta on sitä päälle sata kiloa ja ylittekin näillä mitoilla. Olen siis lyhyt ja pullukka, oikeammin siis LIHAVA :(
Toiveissa ois löytää naispuolista seuraa sähköpostein kirjoitteluun laihduttamisesta ja tukikaveria siihen hommaan.
Mulle voi laittaa sähköpostia [email protected]
Kaveria laihduttamaan????
3
132
Vastaukset
- lena47
Moi Sinna,
voisin ruveta sulle kaveriks tohon laihdutushommaan. Itselläni ei ole ihan noin paha tilanne, mutta hyvää vauhtia olen siihen menossa... Saapi laittaa sähköpostia suoraan kyseiseen osoitteeseen :)
Maanantaina aloitin punnitukset ja tänään sitten aloitin täysnutrauksen, eli ostin peräti kaksi pakettia nutrilett-juomia, joissa paketissaan on vain kolmen päivän annokset, eli nyt on sitten eka päivä menossa kuudesta nutrauspäivästä näin alkuunsa. Saa nähdä, lähteekö kilot liikkeelle tällä konstin.- Ex-ylipainonen
Ei voi dieetti huonommin alkaa kuin nutraamalla, alkuun tippuu ehkä paljon mut sit viimestään kuukauden päästä se paino jämähtää paikalleen. Eikö kannattaisi esim. aloittaa 2000kcal ja sit kun painonlasku jämähtää niin pienentää vaikka 200kcal:lla dieettiä? Todennäköisesti myös repsahduksiakin tulee vähemmän eikä ala jojoilukaan yms. Itse dieettasin aika helposti pois vajaasta 80kg:stä yli 10kg muutamassa kuukaudessa kun menin aikalailla tähän tyyliin:
MEAL1
200g raejuustoa (2-4.5%) tai 200g valkuaista keltuainen tai maitorahka
200g marjoja/hedelmiä
50g avokadoa tai 10g öljyä tai 15g pähkinöitä/siemeniä
MEAL2
150-200g nautaa tai kanaa tai kalaa (max. 10%)
300-500g kasviksia
MEAL3
200g raejuustoa tai 200g valkuaista keltuainen tai maitorahka
200g marjoja/hedelmiä
MEAL4
150-200g nautaa tai kanaa tai kalaa (max. 10%)
300-500g kasviksia
100-200g bataattia/perunaa tai 50g riisiä/pastaa tai pari täysjyväleipää
MEAL5
200g raejuustoa tai 200g valkuaista keltuainen tai maitorahka
200g marjoja/hedelmiä
Kannattaa tosi monipuolisesti syödä kaikkea. Kahvia/teetä/muita kalorittomia juomia voi litkiä sydämmensä kyllyydestä mut vesi on kuitenkin kaikkein parasta, nykyään menee treenipäivinä yli 5l puhdasta vettä kahvia/teetä! :D Treenipäivinä eli kun käyn salilla niin syön yleensä aamulla jotain 50g kaurahiutaleita, noi painot on sit kuiva/raakapainoja ja jos ei tykkää noita munia ja maitotuotteita vedellä niin itse vaihdoin aina tilalle jotain100-150g kanaa aika hyvää oli marjoja ja kanaa vedellä =D Yleensä tein aerobista jotain 4-6h (laskin esim. pyörällä kaupassa käynnitkin tohon ja työmatkat =)) viikossa ja sit salitreenejä jotain 2-4h mut tolla varmasti putoo isommaltakasin ihmiseltä vaikka ei liikkuiskaan ja ei tartte elää nälässä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256