Tajusitko mies mitä teit

Loukkaamatta elän

Kun jätit minut roikkumaan, en ollut ainoa joka kärsi.
Estit minua aloittamasta suhdetta toiseen ihmiseen joka yritti kaikkensa ja oli aidosti ihastunut ja ihana ihminen. Ymmärrän hänen loukkaantumisen kun tunnustin odottavani sinua enkä uskaltanut luvata sitoutumista häneen.
Nyt en tiedä kumpaa surisi enempi, sinua vai toista jota loukkasin.
Mietin tässä kuinka monta roikkujaa sinulla on, saatko kiksejä siitä?
Onko vaikeaa vaan ilmaista ettei ole kiinnostunut, sekö sinusta tekee vaikean miehen?
Ihan sama, mun ikävä alkaa muuttaa muotoaan väistämättä.
Tulet sen huomaamaan valitettavasti siltäkään ei voi välttyä.
Ei pahalla eikä katkeruudella, mutta irti on nyt päästävä!

2

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiivia syyttää miestä siitä, että itse jäit odottamaan häntä ja missasit mahdollisuuden toiseen. Parisuhteessa on aina kaksi osapuolta (ellei ole moniavioinen) ja tässä tapauksessa olet kyllä ihan itse tehnyt sen päätöksen jäädä roikkumaan - olkootkin, että mies olisi antanut vääriä merkkejä tai muuten pitkittänyt omia päätöksiään.

    • pitäämyöntää

      Muistan miten katkera ja vihainen olin miehelleni eron jälkeen. Syytin häntä kaikesta, ihan kaikesta. Ajan myötä osasin tunnustaa ettei hän koskaan mua siihen suhteeseen pakottanut, eikä vierellään väkisin pitänyt. Halusin vaIn jääräpäisesti todistaa itselleni jotain...ja itse itseäni tuhosin silloin. Mies ei toki ollut mikään enkeli ja pahoja teki, mutta itse annoin hänen tehdä, itse annoin anteeksi, itse uskoin omin kuvitelmiin. Ihminen ITSE takoo oma elämää, ja vain itse. Ja kun sen ymmärtää niin se tuskaa ja vihaa väistyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    Aihe