Trivagon mainos

Pystyn siihen

60

1192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tajunnut kysymyst

      Mitäs ärsyttävää siinä on? Ei se minua ainakaan ärsytä.

    • ……………..

      Mainoksen ei-niin-piilotettu sanoma ärsyttää: "Mä olen tällainen avuton mutta ihana prinsessa, hommaa mulle mieleistäni hemmottelua niin saat multa seksiä."

      Ärsytys on mulla syntynyt pelkästään mainoksen suomenkielisen spiikin perusteella, eli kuulin sen lässytyksen monta kertaa ennen kuin edes näin mainosta (vietän jonkin verran aikaa tietokoneella, jolta ei ole näköyhteyttä telkkariin, mutta kuuloyhteys on).

      • htyjyuhkjyujmk

        Ärsyttääkö se muitakin? Minua se on ärsyttänyt, koska eihän kukaan nainen yksinään keikistele ja flirttaile, jos on varaamassa matkaa ja hotellia itselleen. Tulee vaikutelma, että nainen olisi kaikkialla objekti ja hänen tehtävänään olisi viehättää miehiä. Samalla lailla asiallisesti sinkkunainen varaa matkansa ja lähtee matkalle ja kiertelee nähtävyyksiä kuin miehetkin.


      • Matkamies.
        htyjyuhkjyujmk kirjoitti:

        Ärsyttääkö se muitakin? Minua se on ärsyttänyt, koska eihän kukaan nainen yksinään keikistele ja flirttaile, jos on varaamassa matkaa ja hotellia itselleen. Tulee vaikutelma, että nainen olisi kaikkialla objekti ja hänen tehtävänään olisi viehättää miehiä. Samalla lailla asiallisesti sinkkunainen varaa matkansa ja lähtee matkalle ja kiertelee nähtävyyksiä kuin miehetkin.

        Jos kysytään, pystytkö siihen, ollaan etsimässä maksumiestä ja silloin keikistellään.

        Olisi hienoa elää maailmassa, jossa naiset keikistelisivät vähemmän ja maksaisivat enemmän. Sitä odotellessa, bon voyage!


      • .......
        Matkamies. kirjoitti:

        Jos kysytään, pystytkö siihen, ollaan etsimässä maksumiestä ja silloin keikistellään.

        Olisi hienoa elää maailmassa, jossa naiset keikistelisivät vähemmän ja maksaisivat enemmän. Sitä odotellessa, bon voyage!

        Ai sä oot tota mieltä. Muut miehet tässä ketjussa näyttävät olevan aivan myytyjä tuolle keikistelylle.


      • ………..
        Matkamies. kirjoitti:

        Jos kysytään, pystytkö siihen, ollaan etsimässä maksumiestä ja silloin keikistellään.

        Olisi hienoa elää maailmassa, jossa naiset keikistelisivät vähemmän ja maksaisivat enemmän. Sitä odotellessa, bon voyage!

        No kuule, mä maksan omani ja usein miehenkin matkat. Ehkä juuri siksi mainoksen sanoma ottaa niin hattuun. Ja sitten vielä vihjataan, että ärsytyksen syynä olisi mainoksen simpsakka malli. Ei ole.

        Sanoo kroppaansa tyytyväinen ja perheensä elättävä aikuinen nainen.


      • käyttökelvoton
        ....... kirjoitti:

        Ai sä oot tota mieltä. Muut miehet tässä ketjussa näyttävät olevan aivan myytyjä tuolle keikistelylle.

        Ei ole keikistelyä nähnytkään.

        Ääni on käyttökelvoton, koska se ei tue kuvaa.


      • Anonyymi

        Lesta!


    • ku en pysty!

      Minua ärsyttää hemmoteltu kakara joka haluaa käydä joka ilta ulkona ja sitten kai nukkua myöhään ja kölliä kylpyammeessa ja menee tekemään tämän jonnekin kalliin kaupungin kalliiseen keskustahotelliin jolla on varmaan tähtiä kuin otavassa. Kielii myös siitä että aikaa ja rahaa on niin paljon haaskattavaksi että sen kaupunginkin ehtii nähdä ehkä sitten seuraavalla reissulla tai ens kuussa tai vaikka viimeinen viikko kuukauden lomasta? Itse saa olla tyytyväinen että on ylipäänsä lomaa olemassakaan, se tarkoittaa sitä että on (viimein!) töissä, mutta ei mitään saumaa mihinkään reissuun ja jos joskus pääsee niin se on kerran elämässä eikä sinne mennä silloin nukkumaan ja kylpyammeeseen likoamaan.

      • Life isn´t fair

        Eli olet kateellinen. No tottavie se sitten ärsyttää. Mainoksia ei kannata ottaa liian vakavasti. Tolla asenteella sua luultavasti ärsyttää lähes kaikki mainokset. Mainokset pyörittävät rahaa, toisinsanoen monen ihmisen työpaikkoja. Ei kannata vetää herneitä nekkuun mainoksista.


      • ku en pysty!
        Life isn´t fair kirjoitti:

        Eli olet kateellinen. No tottavie se sitten ärsyttää. Mainoksia ei kannata ottaa liian vakavasti. Tolla asenteella sua luultavasti ärsyttää lähes kaikki mainokset. Mainokset pyörittävät rahaa, toisinsanoen monen ihmisen työpaikkoja. Ei kannata vetää herneitä nekkuun mainoksista.

        Ei minua ärsytä kaikki mainokset. Minua ärsyttää ainoastaan tämä.

        Enkä yleensä edes ole kateellinen koskaan millekään ainakaan siten kun se yleensä ymmärretään. Kateuteni on enemmän ihailua ja halua kehittyä ja pyrkiä samaan tai ainakin parantaa suoritustani. Kilpailen itseni kanssa enkä toivo toisille pahaa koska se ei minun aikaani ja omaisuuttani lisää yhtään vaikka toisistakin tulisi köyhiä ja kiireisiä. Tämän mainoksen nainen on ilmeisesti kuitenkin jotenkin niin utopistinen että sitä ei kai sitten voi edes ihailla. Luultavasti auttaisi jos näkisin sen joidenkin näkemän upeuden tässä naisessa niin voisin ajatella että hän on juuri siellä missä kuuluukin, mutta kun kaikenlisäksi tuntuu että reppureissaaja näkee valveunia ja soittaa kohta pikavippifirmaan saadakseen tyylihuonekaluilla vuoratun sviitin keskustasta, "minulle"... Yyyh.


      • Life isn´t fair
        ku en pysty! kirjoitti:

        Ei minua ärsytä kaikki mainokset. Minua ärsyttää ainoastaan tämä.

        Enkä yleensä edes ole kateellinen koskaan millekään ainakaan siten kun se yleensä ymmärretään. Kateuteni on enemmän ihailua ja halua kehittyä ja pyrkiä samaan tai ainakin parantaa suoritustani. Kilpailen itseni kanssa enkä toivo toisille pahaa koska se ei minun aikaani ja omaisuuttani lisää yhtään vaikka toisistakin tulisi köyhiä ja kiireisiä. Tämän mainoksen nainen on ilmeisesti kuitenkin jotenkin niin utopistinen että sitä ei kai sitten voi edes ihailla. Luultavasti auttaisi jos näkisin sen joidenkin näkemän upeuden tässä naisessa niin voisin ajatella että hän on juuri siellä missä kuuluukin, mutta kun kaikenlisäksi tuntuu että reppureissaaja näkee valveunia ja soittaa kohta pikavippifirmaan saadakseen tyylihuonekaluilla vuoratun sviitin keskustasta, "minulle"... Yyyh.

        As I said, money talks and bullshit walks.
        Trivago nimenomaan mainostaa hotelleja, ei muuta. tosin voishan ne tuon naisen sijaan kokeilla miestä keimailemassa kameran edessä, siinä menis kyllä uskottavuus. Minä pystyn näkemään mainosta tuon naisen ohi ja ymmärtämään että saitti on juuri hotellihuoneen varaamista varten ja vaihtoehtoja riittää sekä köyhälle että rikkaalle.
        Se on pelkästään markkinointia ja näissäkin asioissa tiedetään että mainos joka "ärsyttää", SE MYY.


      • ku en pystyl
        Life isn´t fair kirjoitti:

        As I said, money talks and bullshit walks.
        Trivago nimenomaan mainostaa hotelleja, ei muuta. tosin voishan ne tuon naisen sijaan kokeilla miestä keimailemassa kameran edessä, siinä menis kyllä uskottavuus. Minä pystyn näkemään mainosta tuon naisen ohi ja ymmärtämään että saitti on juuri hotellihuoneen varaamista varten ja vaihtoehtoja riittää sekä köyhälle että rikkaalle.
        Se on pelkästään markkinointia ja näissäkin asioissa tiedetään että mainos joka "ärsyttää", SE MYY.

        Oikeastaan minua ärsyttää tämä mainos koska minulla ei ole koskaan varaa matkustaa minnekään mikäli pitäisi itse maksaa ;(. Noh, pitää vaan istua koneella kotona :).


      • ku en pysty! (oikea)
        ku en pystyl kirjoitti:

        Oikeastaan minua ärsyttää tämä mainos koska minulla ei ole koskaan varaa matkustaa minnekään mikäli pitäisi itse maksaa ;(. Noh, pitää vaan istua koneella kotona :).

        Ehkä ihan hiukan lapsellista?


    • För Helvete

      En katso teeveetä ja mitä tämä on?

    • Jäljillä

      Ei se ainakaan minua ärsytä. Mutta katselin juuri hiljattain telkkaria erään miehen kanssa ja hän sanoi, että haluaisi panna ko. mainoksen naista. Jos puhuja olisi ollut sellainen mies, josta olisin kiinnostunut, niin ehkä sitten mainos olisi alkanut ärsyttää?

      • o_tempora_o_mores

        Minua ärsyttää uskomattoman epäsuomalainen intonaatio joka tulee varsinkin sanassa "hotelli" esiin. Siis puhutaan suomea hoono soomi tyyppisesti, täysin kielemme perusperiaatteiden vastaisesti. Vähän niin kuin italiaa olisi jollakin live-dubbauskoneella väännetty mukasuomeksi. Kun kielitoimistolla olisi poliisivaltuudet, tässä saisi häkki heilahtaa tekijöille.


      • Eino Makunen
        o_tempora_o_mores kirjoitti:

        Minua ärsyttää uskomattoman epäsuomalainen intonaatio joka tulee varsinkin sanassa "hotelli" esiin. Siis puhutaan suomea hoono soomi tyyppisesti, täysin kielemme perusperiaatteiden vastaisesti. Vähän niin kuin italiaa olisi jollakin live-dubbauskoneella väännetty mukasuomeksi. Kun kielitoimistolla olisi poliisivaltuudet, tässä saisi häkki heilahtaa tekijöille.

        Sillä suomalaisella ääninäyttelijällä on todella seksikäs ääni. Sopii loistavasti mielikuvaan siitä esiintyvästä tanskalaismallista. En yhtään ihmettele, että mainos ärsyttää muita naisia. :)


      • hankalaa hankalaa
        Eino Makunen kirjoitti:

        Sillä suomalaisella ääninäyttelijällä on todella seksikäs ääni. Sopii loistavasti mielikuvaan siitä esiintyvästä tanskalaismallista. En yhtään ihmettele, että mainos ärsyttää muita naisia. :)

        En edes tajunnut, että se liittyy jotenkin mainoksen henkilöön. Ajattelin vain, että uskomatonta että mennyt läpi.


      • epätoivoista
        hankalaa hankalaa kirjoitti:

        En edes tajunnut, että se liittyy jotenkin mainoksen henkilöön. Ajattelin vain, että uskomatonta että mennyt läpi.

        Kuulostaa siltä että massiivinen tiimi psyykkaamassa sitä ääneksi otettua suoritukseensa, jotta vaan saadaan joku tulos. Hyvä hyvä, pystyt siihen, vielä 20 kertaa niin päästään täältä pois.


      • näin on
        Eino Makunen kirjoitti:

        Sillä suomalaisella ääninäyttelijällä on todella seksikäs ääni. Sopii loistavasti mielikuvaan siitä esiintyvästä tanskalaismallista. En yhtään ihmettele, että mainos ärsyttää muita naisia. :)

        Sanoiko joku suomalainen ääninäyttelijä? No sellainen siihen olisi pitänyt ottaa. Olisi osannut tehdä työn, mihin kuuluu se että ääni sopisi mielikuvaan siinä esiintyvästä mallista.

        Mikäli se on tarkoitus. Nythän sellaisesta ei voi edes alkaa puhua, kun ääni on täysin irrallaan koko mainoksesta, vähän kuin hätääntynyt yökkö ikkunalasien keskellä.

        Kyllä Suomessa on paljon loistavia ihan oikeita naisnäyttelijöitä (lue ihan oikeita naisia ja ihan oikeita näyttelijöitä), jotka tekisivät tuon kunnolla. Sellaisia me muut naisetkin arvostamme.


    • supikoiran raato

      Kyllä tuollainen älytön tekohuokaileminen ärsyttää meitä miehiäkin.

      • jänis autonvaloissa

        Ääni aliarvioi katsojan älykkyyttä.


    • n31

      Ei se mainos mua ärsytä. Kerran tuli Venetsiassa käytyä päiväretkellä joten mainoksesta jää itselle kiva fiilis... :)

    • hyi vittu

      Mua ärsyttää se taustalla soiva biisi, se on aivan järkyttävää paskaa!

    • keinotekoinen tyrkky

      Ton naisen käytös on suoraan miehille suunnattua mukamas viatonta flirttiä, se siinä ärsyttää. Itsensä esineellistänyt nainen, jolla ei liiku päässä muuta kuin mistä löytää mies (mielellään tieysti joku varattu, jotta tuntee itsensä voitokkaaksi), jota miellyttää ja esittää kavereille kuinka kivaa sen tyhjä ja mitäänsanomaton elämä on.

      • 15 v

        Jösses, ehdittekö te ajatella jotain tollasta jonkun mainoksen aikana? Mä odotan vaan että mainokset menee ohi.

        Huonosti tehdyt vaan panee ihmettelemään, koska rahaa menee niin ketusti siihen esittämiseen. Tossahan ääni on niin ysiluokkalaisten projekti.


    • Tatuointi

      Mua ärsyttää aivan sairaasti naisen kädessä oleva mustaraitainen tatska, joka muistuttaa jotain pikkulasten tuherruksia. Vähän aikaa nuo tatskakuvat olivat pois näkyvissä ja ajttelin niin tapahtuneen valitusten takia, mutta nyt ne on taas näkyvissä.

      Keskenkasvuiset ämmät ottavat tuollaisia homejuustokuvia, varsin monella ensivaikutelma on hyvin lähellä bordellien ilotyttöjä, joten yleensäkin kannattaa harkita muotivillityksen mukana menemistä.

      • Tittan

        Täällä samanlaisia tuntemuksi esim. tangokuningattareen on hankala suhtautua vakavasti, kun tyttö muistuttaa enemmän ilotyttöä kuin laulajaa.


    • kateus puhuu

      Kurppia ärsyttää nuori ja nätti nainen. Ei mitään uutta auringon alla.

      • Haahkakurppa

        No ehkä olen kurppa tai haahka, mutta ensinnä mainoksesta meillä ärsyyntyi nuori nätti tyttäreni. Se huoramaisuus siinä ärsyttää.


      • Siilitukka
        Haahkakurppa kirjoitti:

        No ehkä olen kurppa tai haahka, mutta ensinnä mainoksesta meillä ärsyyntyi nuori nätti tyttäreni. Se huoramaisuus siinä ärsyttää.

        Tyttären kasvattaminen feministiksi estää sitä löytämästä miestä ja sinua tulemasta mummiksi.


      • Haahkakurppa
        Siilitukka kirjoitti:

        Tyttären kasvattaminen feministiksi estää sitä löytämästä miestä ja sinua tulemasta mummiksi.

        Tytärtä ei ole kasvatettu feministiksi eikä ainakaan huoraksi, ja parisuhteessakin on ja mummikin olen, pystytkö itse siihen, ja tän loppuun intonaation nousu :)


    • 14+1

      En tiedä muttav.tusti rahaa mainokseen on laitettu kun se pyörii joka katkolla.

    • ehhehhee

      Aloittajaa v*tuttaa kun ei itse kykene koskaan saamaan noin hyvännäköistä naista kuin mainoksessa esiintyy.

      • itsestäänselvyys

        Et tietenkään, koska sä olet tavis.
        Jokainen saa vain niitä oman tasoisiaan.


      • pelkuripoika
        itsestäänselvyys kirjoitti:

        Et tietenkään, koska sä olet tavis.
        Jokainen saa vain niitä oman tasoisiaan.

        Yäk mikä tyyppi!

        Taidat olla pelkurikin.


    • lerpahtanu

      Nuoruushan siitä tulee mieleen. Nainen tiesi mitä on tulossa eikä meinaa pysyä nahoissaan. Seuraava otos on parvekkeelta aamulla. Ei jää epäselväksi miten juttu meni.

      • asia mielessä

        Teillä on todellakin vain yksi asia mielessä jos ehditte mainoksen aikana miettiä tuollasia, edes huomata mitä mainoksessa tapahtuu. Eikö mainosten aikana käydä muilla kanavilla.


    • "Pystytkö siihen? Trivago?"

      No se siinä ärsyttääkin, kun kaunis nainen haluaa jonkun "palvelun" tekevän asiat puolestaan eikä itse kykene löytämään tietoa netistä... v***u! Milloin ihmisist ä tuli niin uusavuttomia?

      Toisaalta taas, lentomatkojen hintojen etsiminen on jotain aivan hirveää, hinta vaihtelee päivästä toiseen ja jopa selain voi vaikuttaa... eli vähän rajoitusta ja standardia hinnoitteluun sopisi itselleni hyvin - tai no, enhän matkustakaan turhaan ulkomaille ellei ole jotain syytä, joten ehkä tuollaiset Trivagot sun muut on ihan jees kaoottisuudesta nauttiville halpabudjettimatkailijoille.

    • jättijölli

      Trivago-muija on selvästi puutteessa. Sehän melkein masturboi mainoksessa.

      • pass3

        Tietäisitpä, mitä naiset kaltaisistasi ajattelevat.

        Mainoksen kuvapuoli on ihan perus. Siihen olisi saanut ihan hyvän äänen jos olisi ottanut tekijän.


    • olen nainen

      En käsitä mitä pahaa mainoksessa on tai miksi joku siitä edes vetää mitään seksiin liittyviä päätelmiä? Mun mielestä se on aika kiva.

      • ........

        Miehet ainakin näyttävät vetävän seksiin liittyviä päätelmiä (kuten esim. tuo jättijölli). Mainoshan on selvästi miesten miehille suunnittelema. Ohjaajsetä käskee tytön kiemurrella tuolla tavalla, koska sellainen kiihottaa häntä, ja hän tietää sen kiihottavan muitakin miehiä (kuten jättijölliä).


    • nojooooo

      Kyllähän tuo ärsyttää, erityisesti sen naisen lässyttävä puhetapa. Ihme kieriskely siinä kameran edessä myös jonkin verran. Tulee semmonen olo että pitääkö naisen kaikki vaan hoitaa lässytyksellä, flirttailulla ja seksivaihtokaupalla kun ei itse muka muuhun kykene.

      • nainen olen

        Tarkoititko kieriskelyllä sitä parvekekohtausta, tai jossain ulkona kuitenkin? Miksi ihmiset ajattelette kaiken rumasti, että kaikessa on takana jotian vihjailua tm.? Näyttää ihan normaalilta käytökseltä.

        Eikö mainoksessa ollut sängyllä kierimistä myös vai sekotanko johonkin toiseen.


      • outo4
        nainen olen kirjoitti:

        Tarkoititko kieriskelyllä sitä parvekekohtausta, tai jossain ulkona kuitenkin? Miksi ihmiset ajattelette kaiken rumasti, että kaikessa on takana jotian vihjailua tm.? Näyttää ihan normaalilta käytökseltä.

        Eikö mainoksessa ollut sängyllä kierimistä myös vai sekotanko johonkin toiseen.

        Täysin normaali mainos, mutta äänessä jotain outoa.


    • nainen olen

      Kieriskely on mielestäni vain iloa mukavasta sängystä ja lomalla olosta. Oletteko koskaan olleet Itävallassa motellissa jossa on peitto kuin iso paksu tyyny? Siinäkin tekee mieli kieriskellä ja ihan ilman mitään seksiajatuksia. Sellainen pitää hankkia kotiin talviöiksi.

    • Ei minua ärsytä. Tulee mieleen hotellin ihanat paksut peitot, viileät lakanat, hohtavat pyyhkeet ym. Mutta miestäni tuntuu mainos ärsyttävän. Esim. se, että se tulee joka välissä tv:ssä, ja ehkä se, että se kuvastaa hänestä nykynuoria, jotka odottavat vaan, että joku maksaa ("pystytkö siihen?"), että kuvan tyttö pääsee lekottelemaan,kylpemään ja shoppailemaan. Vaikka hän itsekin arvostaa nykyään mukavia hotellihuoneita, nuoruuteen hänestä kuuluu interrailit ja vähän ankeammat reppureissut. Sitten aikusena, kun rahaa on, voi luksustella enemmän.

      Jostain syystä myös tytärtäni mainos ärsyttää. Eriityisesti mainoksen tytön puhetyyli.

      • järkyttävää

        Ehkä firma seuraavan kerran viitsii maksaa ammattilaiselle kun tekevät suomalaisen äänen.


    • vaikeetietää

      varmaan et on lapsen näkönen sexy tyttö siin ?

      • 4-5

        Siis se joku tumma nainen, lapsen näköinenkö? Oletko sä ihan terve?


    • Lällällälläläää

      Ärsyttää lähinnä se että miten se keikistelevä tyty liittyy siihen että hotelli varattiin juuri trivagosta?

      Vai onko se sanoma sellainen että ihan sama minkälaiseen paskamörskään joudut käymään illalla maate, olet onnellinen koska teit varauksen trivagon kautta, tai löysit kyseisen majoituksen trivagon kautta.

    • se narisevan venyttelevä, teennäisen hekumallinen lässytys siinä mua ärsyttää eniten,

      "haaluan vain löytää sen oikean hootellin, minule.."

      ja jotenkin sen sitten mieltää että se mainoksen kuvissa esiintyvä tyttö puhuisi sillä tavalla.. (vaikka muuten ihan söpö onkin)

    • Lahden pekoni

      Lutka ellei sitten ole peräti huora!

    • aargh trivago taas

      Olen mies ja silti ärsyttää. Se puhetapa on raivostuttava.

    • seksitön vaihtoehto

      Liian seksikäs nainen. Alkoi ahdistamaan kun nousi sukupuolisuus ja parisuhdeasiat taas mieleen.

    • ............

      Suunnattu miehille, koska "hoono soomi" antaa mielikuvan venäläisestä tai virolaisesta prostituoidusta,samoin maksaamiseen viittaamiset ym.. Naiset eivät tykkää tästä mielikuvasta.

    • Anonyymi

      ÄRSYTTÄÄ !! NIIN PALJON TRIVAKIN MAINOS SAMAA ,MAINOSTA AAMUSTA ILTAAN LÄSYTTÄVÄ TEENNÄINEN ÄÄNI !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2352
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1980
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      176
      1782
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe