Heips!
Oon 12v tyttö täytän 13vuotta .
Eli siis oon Kpoppari jos sen voi niin sanoo.
Okei kuuntelen aika paljon Aasia poppii esim. Kiinalaista, J-poppii,K-poppii.
Vietnamilaista ja tietty Thaimaalaista :))
Aika moni varmaan tietää PSY:n se on korealainen ja se tekee K-poppii :)
Halusin vaan tehä tälläsen ihme jutun ja herättää ihmisii kuuntelemaan muutaki ku
vain Robinii, Isac elliottii tai niin poispäin :) on nekin ihan hyvii mut on maailmassa hirveesti hyvii muita artisteja ja bändejä :) Löysin äskettäin hyvän poika bändin nimeltä Legend ja nyt oon niitten fani :) Niitä ei oikeen viel tunneta hyvin niinku tunnetaan esim EXO, 2ne1,Psy Girl´s generation ...jne :) kuunnelkaa ihmees niitäkin :) Jos kiinnostaa eri maan popit =) jos eräs kiinnostus nii kirjottakaa youtubeen esim EXO, 2ne1,Psy Girl´s generation tai Legend left out =) Jos on vähänki tylsää kattokaa niitä :) Kiitos jo valmiiks :) Ja sori jos jonkun mielestä kuulostan ääliöltä :))
Kaikki joita kiinnostaa erillainen musiikki tulkaa tänne !!!
5
196
Vastaukset
Suurin osa kuuntelemastani musiikista on erikoista, koska "tavallinen" musiikki on usein hieman tylsää.
Oudoimmat tietämäni levyt:
Kuusumun profeetta - Lyhtykuja
YUP - Toppatakkeja ja Tolderon terästä
Erikoisesta pop-musiikista tykkääville suosittelen Eleanoora Rosenholmia.
Japanilaisesta musiikista tykkääville:
BABYMETAL
Japanilainen pop- metal bändi.- FUCK YEAH
tykkään kuunnella classista musiikia =D=D=D
- pop! pop!
Itse kuuntelen:
Exo
2NE1
Babymetal
Utada Hikaru
YUI
Pelien/animejen soundtracki sun muut
ClariS
Antic Cafe
Capsule
Kotoko
Perfume
Mizuki Nana
Nightcore
Nightstep
Vocaloid - hyvä jengi!'
Hyvä että ihmisiä kiinnostaa muukin kuin tämä massapaska jota joka teini kuuntelee muulla poikkeuksilla (minä mukaanluettuna)
En nyt sanoisi massamusiikkiakaan paskaksi. Omaan makuuni se on aika tylsää, mutta kyllä sitä nyt kuuntelee, ja eihän se olisi suosittua, jos se täysin paskaa olisi.
Kuuntelen itsekin jopa joitakin suosittuja bändejä/artisteja esim. Juju, Happoradio, Nightwish...
Nuokaan eivät tosin kuulu niihin kaikkein suosituimpiin, vaikka tunnettuja ovatkin...
Kysymys:
Jos keskustelun tarkoitus on herättää ihmisiä kuuntelemaan erilaista musiikkia, miksi otsikko viittaa siihen, että tämä on suunnattu niille, jotka kuuntelevat erilaista musiikkia jo valmiiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161958Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541422Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551327- 551088
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341031Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75956Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62842- 56801