Kysymys

Ehkä Täystaula

Olen epätietoinen ja hämmentynyt. Olen mahdollisesti mokannut jotain.

Minulla on nuori ystävätär Kaukoidässä (ei Thaimaassa) . Suhteemme on ollut platoninen, koska olen ollut mielestäni hieman liian vanha hänelle. Olen kuitenkin halunnut pitää hänestä hieman huolta ja auttanut häntä mm. opiskeluasioissa.

Tapasimme muutama vuosi sitten ja nyt hän on jo aikuinen nuori nainen. Hän on tietoinen myös siitä, että tunnen voimakastakin vetoa häntä kohtaan. Yleensä sanon jotain hellää viesteissäni.

Halusin lähettää hänelle pienen lahjan. Tärkein oli kirja "The Little Prince". Hankin myös pienen korun, jossa on avain ja sydämiä. Nämä olivat ystävältä ystävälle. Ja sitten hankin pienen yöasun, johonka brodeerautin hänen nimensä ja pienen sydämen. Lisäksi halusin ostaa tyylikkäät silkkiset alusasut hänelle, mutta kaupoissa todettiin, ettei silkkiä saa tätä nykyä, Niinpä ostin sitten Lindexiltä hänen lempivärisiään (vihreä/turkoosi) alusasusetin, jossa oli kolmet syötävän ihanat pikkuhousut ja kahdet söpöt rintsikat.

Mukaan laitoin kirjeen, jossa taas kerran kerroin, kuinka hän on minulle erityinen (special) ja kuinka kaipaisin häntä enemmän elämääni, mutta tyydyn tässä tilanteessa katsomaan kauempaa. Päätös on aina hänen. Nothing new.

Reaktio oli tyrmäävä:
"I hate you.
How could you do this to me!
The whole post office laughed at me.
viisi vihaista hymiötä"

Sen jälkeen en ole saanut häneen yhteyttä.

Teinköhän taas jotain hölmöä. Olen yrittänyt miettiä objektiivisesti, mutta asia on kovin subjektiivinen. Tunnen sydämessäni vain pelkkää hyvää häntä kohtaan: hyvää tahtoa, halua auttaa. Sanoisin että tunteeni on lähellä pyyteetöntä rakkautta, joskin olen tehnyt selväksi, etten pidä sanasta love vaan kuvailen tuntemani toisin sanoin ja tarkemmin.

Mitä tein väärin?

6

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hullukosieolet

      Hmm.. Lähetit hänelle alusvaatteita?!???

      • ajatusolihyvä

        Siinä on vaan harvinaisen kiittämätön nainen. tosin luulen että vähän säikäytit hänet jos suhteenne on ollut käytännössä platoninen. Ja jos postitoimiston henkilökunta näki paketin sisällön, häntä varmasti nolottaa :/


    • Pitää panostaa

      Silkkiäkin saa nykyään, mutta rahalla (money) eikä vissiin Lindexiltä.

      • omat alushousut

        Mitä siinä selittelet. Jokainen täysjärkinen nainen tajuaa mitä ajat takaa. Minä en ota edes poikaystävältä vastaan tollasta.


    • biux

      Hän on tavannut omanikäisensä miehen ja ihastunut. Ajatus siitä, että olet valinnut hänelle alusvaatteita ja yöasun, on liian intiimi. Olet ollut turvallinen huolenpitäjä ja nyt annat julkeita lahjoja. Toiseen ihastuneena hän kokee itsensä liatuksi. Olisit vaan laittanut rahaa.
      Tämä vain yksi veikkaus. Kukaan muu kuin hän itse ei voi tietää...
      Jätä tyttönen rauhaan ja etsi omanikäistä seuraa.

    • markio.

      Olet ristiriitainen puheissasi. Sanot tuntevasi voimakasta vetoa häntä kohtaan, mutta ikäeronne takia olet pidättäytynyt. Lopuksi toteat tunteesi olevan pyyteetön.
      Hohhoijaa. Vanha mies, joka olet leuka väpisten odottanut lapsen kehittyvän nuoreksi naiseksi ja saavasi palkinnon pyyteettömästä tuestasi.... ai niin, voimakkaasta vetovoimasta huolimatta.

      Teille on ihan oma adjektiivinne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe