Itse olen melko kova sukeltamaan ja rakastan uimista.
Tässä hiljattain silmälasini tippuivat laiturilta veteen ja yritin sukeltaa niitä pohjasta mutta en onnistunut edes uimalasien kanssa. Pohjan syvyys kohdassa kuulemma vähän yli 4m.
Kysynkin nyt apua jos löytyisi niin kovaa sukeltajaa tai jotakuta jolla hyvät välineet tai joku konsti niitten ylös saamiseksi.
Voimme sopia jopa hinnasta jos joku onnistuu samaan tai löytyy joku joka haluaa yrittää saada lasini ylös.
Paikka on vantaalla Myyrmäen lähistöllä oleva teko lampi, melko suosittu uima paikka.
Lasit putosivat kelluvalta laiturilta/lautalta enkä minä eikä kaksi muuta henkilöä onnistunut sukeltamaan niitä ylös sieltä, mutta jos hyvä sukeltaja sattusi lukemaan tämän tai joku jolla on välineitä tai kokemusta vastaavasta.
Sähköposti osoitteeni on [email protected]
Ja puh. numero 0465267875
Olen valmis maksamaan kohtuullisen summan vaivan näöstä kun joku onnistuu silmälasit pohjasta noukkimaan.
Löytyykö kovia sukeltajia?
vapaa_nimi
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846925- 353721
- 443258
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402482- 2032192
- 1202153
- 402102
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292089Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241788Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna181664