Aina kun löydän jonkun kiinnostavan oloisen naisen niin joudun huomaamaan että tämäkin nainen on jo ehtinyt parisuhteeseen. On se raskasta olla yksin vuodesta toiseen kun itseä paljon nuoremmatkin jo alkaa seurustelemaan, menee naimisiin ja perustaa perheen. Kai tämä sitten on minun kohtaloni kuolla yksinäisenä ilman parisuhdetta ja perhettä. Minkäs sille voi kun on ollut nyhverö koko ikänsä.
Näköjään myöhästyn aina
28
292
Vastaukset
- Onneton mies
Enkä tietenkään halua parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa joka ei ole minun makuuni.
- julllliiii
Niin aina kun sellaisen kiinnostavan miehen löydän se on joko suhteessa tai en kelpa sille. Onnetonta.
- joopa joo
Jos olet kunnon panomies, menet ja otat se naniset itsellesi.. Ei se parisuhde mitään tarkoita, se on häilyvä käsite.. Nainen on pohjimmiltaan hypergaminen, jso olet parempi kuin naisen nykyinen mies, nainen vaihtaa mielellään.
- Onneton mies
Mutta kun en ole panomies enkä usko olevani parempi mies kuin näiden kiinnostavien naisten nykyiset miehet. Olen aina ollut se mies joka jättäytyy suosiolla sivuun jos aletaan kilpailemaan naisista.
- Niinhän se on, että
jokaisen kivan oloisen naisen päällä ähkii aina joku paska. Kyllä se pistää vituttamaan.
- hyvä nainen odottaa
No siis tälläiset naisethan ovat yleensä jakareita, joilla on epätoivoinen kiire suhteeseen; sillä on kiire antamaan.
Joidenkin kohdalla kyse voi olla myös siitä että niillä on kiire valjastaa uusi aisuri, joka maksaa niiden elämän ilot ja kulut, ja eihän se tietenkään estä niitä ratsastelemasta kullikarusellilla. - ----
Kaikki vähänkin fiksummat tai nätimmät on varattuja. Siksi mitään sinkkuja ei kannata edes harkita, koska ovat jotain jämäpaskoja. Sitä paitsi kaikki naiset on saattaen vaihdettavia.
- Onneton mies
Tämä yksikin nainen josta olin pitkään kiinnostunut ei todellakaan ole mikään jakari. Taisi etsiä pitkään sitä kunnollista miestä ja nyt sitten löysi sellaisen. Harmi vain että itse kunnollisena miehenä jäin taas kerran nuolemaan näppejäni. No, tuskin kaltaisestani nyhveröstä olisi edes kenenkään miesystäväksi joten varmaan parempi näin.
- sydämetöntä peliä
Onneton mies kirjoitti:
Tämä yksikin nainen josta olin pitkään kiinnostunut ei todellakaan ole mikään jakari. Taisi etsiä pitkään sitä kunnollista miestä ja nyt sitten löysi sellaisen. Harmi vain että itse kunnollisena miehenä jäin taas kerran nuolemaan näppejäni. No, tuskin kaltaisestani nyhveröstä olisi edes kenenkään miesystäväksi joten varmaan parempi näin.
Jos sanot itseäsi nyhveröksi, sinut on lutkat ja feministit aivopesseet onnistuneesti. Olet alkanut ottamaan naisen aloiteettomuuden omaan piikkiisi.
Esim. kannattaa katsoa onko nainen nyt ytmin tai jännämiehen kanssa.
Jos on niin et menettänyt mitään, ja luultavasti nainen vielä teki aloitteita tai antoi jännämiehen jyystää ihastustasi. - Onneton mies
sydämetöntä peliä kirjoitti:
Jos sanot itseäsi nyhveröksi, sinut on lutkat ja feministit aivopesseet onnistuneesti. Olet alkanut ottamaan naisen aloiteettomuuden omaan piikkiisi.
Esim. kannattaa katsoa onko nainen nyt ytmin tai jännämiehen kanssa.
Jos on niin et menettänyt mitään, ja luultavasti nainen vielä teki aloitteita tai antoi jännämiehen jyystää ihastustasi."Jos sanot itseäsi nyhveröksi, sinut on lutkat ja feministit aivopesseet onnistuneesti. Olet alkanut ottamaan naisen aloiteettomuuden omaan piikkiisi."
No niinhän se valitettavasti varsinkin nykyaikana menee että jos mies ei uskalla tehdä aloitteita niin on nyhverö ja joutuu elämään ilman naista.
"Esim. kannattaa katsoa onko nainen nyt ytmin tai jännämiehen kanssa."
Taitaa olla enemmänkin sellaisen trendipellen kanssa. En sitten tiedä kumpaanko kategoriaan trendipelle kuuluu vai voiko trendipelle olla sekä ytmi että jännämies. - joopa joo
Onneton mies kirjoitti:
"Jos sanot itseäsi nyhveröksi, sinut on lutkat ja feministit aivopesseet onnistuneesti. Olet alkanut ottamaan naisen aloiteettomuuden omaan piikkiisi."
No niinhän se valitettavasti varsinkin nykyaikana menee että jos mies ei uskalla tehdä aloitteita niin on nyhverö ja joutuu elämään ilman naista.
"Esim. kannattaa katsoa onko nainen nyt ytmin tai jännämiehen kanssa."
Taitaa olla enemmänkin sellaisen trendipellen kanssa. En sitten tiedä kumpaanko kategoriaan trendipelle kuuluu vai voiko trendipelle olla sekä ytmi että jännämies.Koska olet ätmi, et varmaan tehnyt naiselle minkäänläistä aloitetta? Olitkohan keskusteluyhteydessä, ja annoitko ymmärtää kiinnostuksestasi jne.. Ytmille tämä kaikki tapahtuu välittömästi ja jo ekoilla treffeillä ollaan iholla ja seksiä harrastetaan.
- :DDDD
kerron salaisuuden mutta vain että kun olette niin ihania kunnollisia kilttejä miehiä...älkä sitten noille jännämiehille tietoa paljastakaa....jotkut naiset ovat sinkkuinka kun nätteinä ja fiksuina eivät käyttötavaraksi suostu ja etsivätkin sitä kunnon miestä hyppimättä miehestä toiseen.... mut tää on sitten todella salaista, tssssssss
- oisko noin?
Heh heh. Niin varmaan.
Entäs sitten kun pitäisi näyttää sellainen nainen, niin ei löydy!
Ja sellaisiksi ei sitten lasketa näitä "otin poskeen, sitä ei lasketa seksiksi"-lutkia. - :DDDD
oisko noin? kirjoitti:
Heh heh. Niin varmaan.
Entäs sitten kun pitäisi näyttää sellainen nainen, niin ei löydy!
Ja sellaisiksi ei sitten lasketa näitä "otin poskeen, sitä ei lasketa seksiksi"-lutkia.Ei sun tarvi uskoa, olet aivopesty, joten kun et usko kunnon naisiin, et sellaista koskaan löydä vaikka edessäsi seisoisi ...
- oisko noin?
:DDDD kirjoitti:
Ei sun tarvi uskoa, olet aivopesty, joten kun et usko kunnon naisiin, et sellaista koskaan löydä vaikka edessäsi seisoisi ...
No nyt meni taas naisen logiikaksi, jolla tietysti nolon huvittavaan tapaan aloit kääntämään aivopesukäsitettä päälaelleen.
Ainoa aivopesu on se, että kaikki naiset ovat epäpinnallisia enkeleitä, jotka eivät jakele ja joilla on hyvä sydän.
Tämänkin palstan ätmit ovat etulinjassa kumoassa tätä myyttiä, sillä he ovat nähneet mikä on raadollisen todellisuuden ja fantasian ero. Tämä lienee selvää myös useimmille aivopesusta selvinneille miehille, jotka eivät enää usko tyhjiä lupauksia.
Sinä yrität siis pitää aivopesua yllä siten, että "tapaat kunnon naisen, mutta vain jos olet (jälleen) aivopesty ja luovut totuudesta".
Sori, ei tule kauppoja. Sinä yrität ehdollistaa minut helpoksi uhriksi, jotta tuottaisin lutkille hyvää itsetuntoa, antamalla heille kohtelua jota he eivät osaa arvostaa. - :DDDD
oisko noin? kirjoitti:
No nyt meni taas naisen logiikaksi, jolla tietysti nolon huvittavaan tapaan aloit kääntämään aivopesukäsitettä päälaelleen.
Ainoa aivopesu on se, että kaikki naiset ovat epäpinnallisia enkeleitä, jotka eivät jakele ja joilla on hyvä sydän.
Tämänkin palstan ätmit ovat etulinjassa kumoassa tätä myyttiä, sillä he ovat nähneet mikä on raadollisen todellisuuden ja fantasian ero. Tämä lienee selvää myös useimmille aivopesusta selvinneille miehille, jotka eivät enää usko tyhjiä lupauksia.
Sinä yrität siis pitää aivopesua yllä siten, että "tapaat kunnon naisen, mutta vain jos olet (jälleen) aivopesty ja luovut totuudesta".
Sori, ei tule kauppoja. Sinä yrität ehdollistaa minut helpoksi uhriksi, jotta tuottaisin lutkille hyvää itsetuntoa, antamalla heille kohtelua jota he eivät osaa arvostaa.seli seli seli seli.......
omapas on elämäsi ja ongelmasi, usko mihin uskot ja elää siinä uskossa jos koet sen itsellesi turvalliseksi
en ole lutkien kanssa tekemisissä, kun normaalejakin naisia löytyy tarpeeksi - oisko noin?
seli seli seli seli.......
omapas on elämäsi ja ongelmasi, usko mihin uskot ja elää siinä uskossa jos koet sen itsellesi turvalliseksi
en ole lutkien kanssa tekemisissä, kun normaalejakin naisia löytyy tarpeeksiLällälällälläti-vastaus, ja sitten loukkaantunut poistuminen näyttämöltä.
Jo oli taas valaiseva, ja etenkin uskottava esitys naiselta joka hakkasi rumpuaan "kunnon naisten" olemassaolosta. - ap.
oisko noin? kirjoitti:
Lällälällälläti-vastaus, ja sitten loukkaantunut poistuminen näyttämöltä.
Jo oli taas valaiseva, ja etenkin uskottava esitys naiselta joka hakkasi rumpuaan "kunnon naisten" olemassaolosta.Juu, nainenhan tuon oli pakko olla. Tuskinpa juuri kukaan mies puhuisi naisista noin puolustelevaan sävyyn paitsi jotku pillunnuolija miehet.
oisko noin? kirjoitti:
Lällälällälläti-vastaus, ja sitten loukkaantunut poistuminen näyttämöltä.
Jo oli taas valaiseva, ja etenkin uskottava esitys naiselta joka hakkasi rumpuaan "kunnon naisten" olemassaolosta.Miksi luulet että mua jotenkin loukkaa rajoittuneen ahdasmielisen surkimuksen päätelmät? Kerroin että voit uskoa siihen lutkaunelmaan joka on susta turvallinen oletus. Viihdyt mielikuvitusmaailmassasi jossa kaikki naiset ovat kiimaisia horoja jotka eivät kuitenkaan kaikille anna (mies logiikka) :D Miksi lähtisin väittelyyn tai todistaisin mitään kun et kuitenkaan halua poistua sun lutka-maailmastasi. Olet umpukujassa koska jos seksiä ikinä haluaisit saat vain sen kullin alla ähkijää. Miksi edes nämä kaikki keskustelut ja valitukset naisista, jos kaikki samanlaiset ovat, et kerro mitään uutta.
- Onneton mies
Miksi luulet että mua jotenkin loukkaa rajoittuneen ahdasmielisen surkimuksen päätelmät? Kerroin että voit uskoa siihen lutkaunelmaan joka on susta turvallinen oletus. Viihdyt mielikuvitusmaailmassasi jossa kaikki naiset ovat kiimaisia horoja jotka eivät kuitenkaan kaikille anna (mies logiikka) :D Miksi lähtisin väittelyyn tai todistaisin mitään kun et kuitenkaan halua poistua sun lutka-maailmastasi. Olet umpukujassa koska jos seksiä ikinä haluaisit saat vain sen kullin alla ähkijää. Miksi edes nämä kaikki keskustelut ja valitukset naisista, jos kaikki samanlaiset ovat, et kerro mitään uutta.
Mikä sinä luulet olevasi haukkumaan minua rajoittuneeksi ahdasmieliseksi surkimukseksi? Mielestäni vain minulla itselläni on oikeus haukkua itseäni, ei kenelläkään muulla. Varsinkaan sitä en hyväksy että jotkut ties kuinka monen miehen käyttämät naiset alkavat arvostella minua ikävään sävyyn. Pohjimmiltani kun ihan kunnon mies olen. Arvostelen kuitenkin itse itseäni siitä että olen aivan liian ujo.
Onneton mies kirjoitti:
Mikä sinä luulet olevasi haukkumaan minua rajoittuneeksi ahdasmieliseksi surkimukseksi? Mielestäni vain minulla itselläni on oikeus haukkua itseäni, ei kenelläkään muulla. Varsinkaan sitä en hyväksy että jotkut ties kuinka monen miehen käyttämät naiset alkavat arvostella minua ikävään sävyyn. Pohjimmiltani kun ihan kunnon mies olen. Arvostelen kuitenkin itse itseäni siitä että olen aivan liian ujo.
mun vastaus ei ollut sulle
sulle vastailin siellä jossain aikaisemmin...... että nättejä fiksuja kunnollisia kyllä löytyy vaikka harvassa ovatkin - oisko noin?
Miksi luulet että mua jotenkin loukkaa rajoittuneen ahdasmielisen surkimuksen päätelmät? Kerroin että voit uskoa siihen lutkaunelmaan joka on susta turvallinen oletus. Viihdyt mielikuvitusmaailmassasi jossa kaikki naiset ovat kiimaisia horoja jotka eivät kuitenkaan kaikille anna (mies logiikka) :D Miksi lähtisin väittelyyn tai todistaisin mitään kun et kuitenkaan halua poistua sun lutka-maailmastasi. Olet umpukujassa koska jos seksiä ikinä haluaisit saat vain sen kullin alla ähkijää. Miksi edes nämä kaikki keskustelut ja valitukset naisista, jos kaikki samanlaiset ovat, et kerro mitään uutta.
Taas kerran ad hominemit ja shaming languaget vaan vilahtelee, kun päässä ei taida muuta olla kuin ytmien mälliroiskeita?
Kysyn uudestaan: Missä on ne todisteet niistä paremmista naisista?
Lisäksi älä ala naisena edes puhumaan "miehen logiikasta", se kun kulkee vain nimellä "logiikka".
Naisen logiikka sitä vastoin on heiniäsi, jolloin esim. kaikki miehet ovat rajoittuneita, ahdasmielisiä surkimuksia koska eivät mielistele huoria ja usko sinun puheitasi kritiikittä?
Entä miksi helvetissä miehet haluaisi että kaikki naiset olisivat lutkia, kun miehet haluavat naista joka ei ole häpäisty mälliviemäri vaan kunnon nainen, mielellään neitsyt? - :DDDD
oisko noin? kirjoitti:
Taas kerran ad hominemit ja shaming languaget vaan vilahtelee, kun päässä ei taida muuta olla kuin ytmien mälliroiskeita?
Kysyn uudestaan: Missä on ne todisteet niistä paremmista naisista?
Lisäksi älä ala naisena edes puhumaan "miehen logiikasta", se kun kulkee vain nimellä "logiikka".
Naisen logiikka sitä vastoin on heiniäsi, jolloin esim. kaikki miehet ovat rajoittuneita, ahdasmielisiä surkimuksia koska eivät mielistele huoria ja usko sinun puheitasi kritiikittä?
Entä miksi helvetissä miehet haluaisi että kaikki naiset olisivat lutkia, kun miehet haluavat naista joka ei ole häpäisty mälliviemäri vaan kunnon nainen, mielellään neitsyt?Älä sinä puhu mistään logiikasta, kun sellainen sinulta puuttuu kokonaan...
Kyllä, se mies on juuri sellainen kuin kirjoitin, jos jaksaa väitellä ettei kunnon naisia ole, koska itselle ei sellainen osunut. (mies logiikka)
Kunnon naisia kun on paljon, eri asia on että kenelle ja mitä tarkoittaa "kunnollinen". Toiselle neitsyys ei ole pakkomieli, toiselle ehdoton asia.
Kun kirjoittaa että kaikki naiset, se myös tarkoittaa KAIKKI naiset. Lueskele palstaa ja mieti mistäköhän tule sellainen päätelmä että miehet asuvat mielikuvitusmaailmassa jossa on olemassa vain lutkia.
Miten itse todistat ettei kunnon naisia ole? Ottamalla huomioon että jokaiselle se kunnon nainen on ihan omanlainen. Olen kunnon nainen, toki en vältämättä juuri sinulle, tai sinä et ole minulle se kunnon mies, vaikka jollekin toiselle oletkin. - oisko noin?
Älä sinä puhu mistään logiikasta, kun sellainen sinulta puuttuu kokonaan...
Kyllä, se mies on juuri sellainen kuin kirjoitin, jos jaksaa väitellä ettei kunnon naisia ole, koska itselle ei sellainen osunut. (mies logiikka)
Kunnon naisia kun on paljon, eri asia on että kenelle ja mitä tarkoittaa "kunnollinen". Toiselle neitsyys ei ole pakkomieli, toiselle ehdoton asia.
Kun kirjoittaa että kaikki naiset, se myös tarkoittaa KAIKKI naiset. Lueskele palstaa ja mieti mistäköhän tule sellainen päätelmä että miehet asuvat mielikuvitusmaailmassa jossa on olemassa vain lutkia.
Miten itse todistat ettei kunnon naisia ole? Ottamalla huomioon että jokaiselle se kunnon nainen on ihan omanlainen. Olen kunnon nainen, toki en vältämättä juuri sinulle, tai sinä et ole minulle se kunnon mies, vaikka jollekin toiselle oletkin.Haista sinä lortto paska, se olet sinä jolle tässä on näytetty taas kaapin paikka tuon kusetuksesi/idioottimaisen naisen logiikan käytön johdosta.
"Kyllä, se mies on juuri sellainen kuin kirjoitin, jos jaksaa väitellä ettei kunnon naisia ole, koska itselle ei sellainen osunut. (mies logiikka)"
Tässä ei ollut mitään järkeä.
Tässä itse asiassa on kyse empiiriisistä havainnoista, tosin kuin teidän ämmien ääliömäisen tunneälyn "mutu"-hevonpaskasta - joka perustuu tuohon, että koska naisena olet joko niin vitun tyhmä tai vain niin hyödyttömän itsekäs, et pysty katsomaan asiaa miehen näkökulmasta, joten kuvittelet että tilanne on sama miehille kuin naisille.
"Kunnon naisia kun on paljon, eri asia on että kenelle ja mitä tarkoittaa "kunnollinen". Toiselle neitsyys ei ole pakkomieli, toiselle ehdoton asia. "
No niin tulihan se sieltä!
Änkyti änkyti ämmä! :D
Menit sitten tälle "kaikki on suhteellista"-takaovelle, tuo oli selvä harhaanjohtaminen, ellei jopa suoranainen valhe!
Jos niitä on "tosi paljon" pitäisi todistamisen olla helppoa.
Etenkin kun sinä tietysti rinnastat muiden naisten panoluvut omiisi, joten ehkä joku 100 panoa ei ole vielä paljon, vaikka kyse ei ole neitseestä.
"Miten itse todistat ettei kunnon naisia ole?"
Äläkä heittele palloa minulle rotta, vaan muista että todistustaakka on sinun, sinä väitit että on kunnon naisia, mutta kuten voimme huomata juttu menikin seuraavasti:
"On olemassa kunnon naisia, sillä kaikki ovat erilaisia plaa plaa plaa, ja koska näiden joukossa on olemassa aisurimiehiä jotka eivät halua neitsyttä vaan huoran joka antaa jokaiselle ennen ja jälkeen avioliiton, on siis jokaiselle nainen. Niitä ei lasketa jotka haluavat naiseltaan edes vähittäisvaatimuksen eli koskemattomuuden, koska aisurit jotka eivät sitä vaadi."
Mutta onneksi olkoon, nöyryytit itsesi ja todistit jokaisen tämän palstan ätmin pointin. Taas kerran näitä typeriä ja kieroilevia ämmiä, joita tässä maassa kyllä piisaa.
Kunnon naisia ei tämän todistuksesi puuttumisen perusteella edelleenkään siis ole (tai jos on, niin asiaa ei ainakaan voida pitää todistettuna).
Muuten, minkä ikäinen olet ja miten monelle miehelle olet jo ehtinyt antamaan pillua?
Ei kun ei tarvitse vastata; arvaan että "100 ei ole suuri määrä", joten et ole antanut monelle?
Menee samaan kategoriaan sen kanssa, että kaikki naiset, jotka haluavat tutustua oma-alotteisesi, ovat varattuja.
- joopa joo
ns "varatut" naiset ovat keskimäärin huomattavasti kiinnostavempia naisina kuin nämä naiset joita "ei ole varattu".
- m1965
..niin miksihän kaupastakin ensin ostettaisiin huonot tuotteet ja sitten vasta hyvät? Nuoret, vähääkään viehättävät naiset ovat aina varattuja.
- kssosospap
Tässä taas nähdään selvästi, miten pahasti miehet on oikeasti koukussa niihin parjattuihin "käytettyihin" naisiin. Kiinnostutte kakki samanlaisista ja vielä toisten käytössä olevista. Ja se näiden naisten "kunnollisuus" on kyllä täysin vain omassa päässänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.596958Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652763Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191892- 1471884
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä191790Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1361751Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291532- 1021467
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411206- 371204