Sattui ihan jopa kiinnostava huomio tossa tieteenfilosofiassa vastaan, se mikä on ihmisten 'totuus' (eli propagandistinen sisäinen dialogi) on jatkuvasti vallankäyttäjien vallanhalun ja kilpailun kohteena. No niinpä on ja tälläkin palstalla on jatkuva joidenkin ätmien tilanvaltaus yritys. Ovatko sitten niitä fasisteja, joiksi ovat täällä ilmoittautuneet? Vai onko kyseessä jotain vielä kierompaa, ovatkohan edes ätmejä oikeasti, kuka tietää ja mua ei edes kiinnosta.
tieteenfilosofia
5
81
Vastaukset
Olipas harvinaislaatuisen epäselkeätä tekstiä. Kiitos.
- ap on
kännissä
- Kіs-kіsu
Mä kyllä ymmärsin tämän ja katson, että tuossa on perää.
Toisaalta olemme valinneet olla täällä, pakko ei ole, tilaa on muuallakin. - Demokritosboi
Ätmit edustavat demokratiaa, sillä he ovat niitä miehiä jotka kertovat tääll minkälaista sinkkuus on miehille.
Niitä vastustavat naiset on fasisteja, jotka pitävät yllä hirmuvaltaansa, jossa ainoastaan pieni osa miehistä saa inhimillisen elämän.
Esim. aisureiksi päätyviä kt-miehiä ei voi laskea tuohon etuoikeutettujen sarjaan.
On feministisen yhteiskunann propagandaa että miehellä ja naisella ei olisi mitään eroa, etenkään pariutumisen kannalta.
Naiset ovat niitä joilla on valta, miehet niitä joita riistetään. - ***
Siinäs kuulitte miehet, miehillä ei saa olla mielipidettä näin sanoo filosofia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581101Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36504Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476