Ajatelkaahan ihmiset miten joku voi pelata Half Lifen 45 minuutissa läpi, ilman mitään koodeja. Uskoin tämän vasta kun itse näin tämän videon.
Monilla varmasti menee tuo 45 minuuttia jo päävastuksen kukistamiseen..?
Tämä peluri kyllä käytti kaikkia mahdollisia pelin bugeja jotka nopeuttivat pelin kulkua, mutta itse en pystyisi tuohon mitenkään. Miehen on täytynyt jankata aika paljon Half Lifea.. :)
Minulla itsellä menee HL n.2tunnissa, ilman bugien apua.
Half life 45minas läpi
11
914
Vastaukset
Tästä on ollu tääl monta kertaa. Eikä toi mikään ihmeellinen juttu oo. Se tyyppi kuulemma oikas aika paljon joissaki vaiheissa.
- meredith
Melkoista taitoa kyllä vaatii noin nopea läpipeluu. Mutta mahtaako tuollaisella hoppuilulla todella ehtiä nauttimaan pelistä? Minulle tärkeintä on nauttia pelistä itsestään, ei koettaa saada uutta MM-tulosta tappojen määrässä tai nopeudessa. Itsellä meni Half-Lifen läpipeluuseen reilusti enemmän aikaa, mutta kylläpä siitä edestä oli sitten hauskaa. Mitä mieltä olette, olenko ainoa jolle itse peli on tärkein?
- cio
tuskimpa se tyyppi ekalla kerralla sitä pelii on menny läpi 45min ja juossut täysillä, kyllä varmaan on pelannut ekalla kerralla ihan rauhassa ja tutkinut paikkoja. luulen että se on menny hl läpi aikas pirun monta kertaa ja huomannut että osaa pelin nii hyvin ulkoo että tehnyt siitä tollasen speedrunin ja onhan se aika hurjaa menoo, hyvää viihdettä
- jeppisjee
voisko joku kertoo et mistä ton videon vois ladata
- cio
http://www.planetquake.com/sda/other/halflife.html voit valita 2 erikokosen, pienemmäs on vähä huonompi kuvanlaatu Hi quality 640x480, 329 MB, Requires DivX codec.
Normal quality 320x240, 158 MB, Requires DivX codec.
- dddddd
joo aikasen huima oli vähän oiko kyllä mtta ei siinä...jä pää pirunkin tappo minuuttiin :D...se oli aika veikeetä
- zxc
Kuinkahan monetta kertaa tääl jauhetaa siint 45 minuutin videost ?
- okl
mitä sit vaiks jauhettais 2000000 kertaa
- zxc.
okl kirjoitti:
mitä sit vaiks jauhettais 2000000 kertaa
Alkaa vaa kyllästyttää samat viestit.
- fswghh
zxc. kirjoitti:
Alkaa vaa kyllästyttää samat viestit.
no jos näät samasta aiheesta viestin ni ei sun oo pakko sitä lukee
- Peelo
Sen äiti on varmaan tosi ylpee tollasest no-life suorituksest!!!!1111one1111!!!! Kyl katteeks käy...pah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671