Miten isken naspurin tytön (APUA!!)

Yks ujo poika

Mitä naapurin söpö tyttö tahtoo (APUA! )
0 VASTAUSTA 0 LUKUKERTAA
Tilaa palstan RSS-syöte
Aloita uusi keskustelu
Poista kirosanafiltteri käytöstä
Yks ujo poika16.7.2014 08:090
Moi, ollaan molemmat noin 16-vuotiaita. Juttu alkoi niin, että ekana tyttö tuli käymään meillä kysyäkseen multa kouluasioista. Käytiin eri koulua, mutta asuttiin kaupungissa lähekkäin. Hän oli tosi kaunis ja ihana, mutta hirveen ujon oloinen. Tytön veli on meidän kavereita ja se kertoi mulle, että tyttö kyselee musta veljeltään koko ajan, että mitä mä olen tehnyt tänään tai muuta sellaista. No mä innostuin lopulta ehdottaa veljeltä voisinko mä ottaa kuvia sen siskosta kun se on tosi söpö.

Tyttö soitti sitten mulle ja se tuli käymään meillä pari kertaa. Mä kuvasin sitä mun uudella järkkärillä ihan siistejä kuvia vaatteet päällä tottakai. Tyttö katseli mua suoraan silmiin ja hymyili mulle ja kun se oli niin kaunis niin mulla alkoi seisomaan ja se huomasi sen, mutta tuntui vaan tykkäävän siitä. Se vilkuili koko ajan mun haaroihin mutta ei sanonut mitään vaikka sen silmät loistaa ja sen huulet on puoliavoimet ja kosteat ja se hymyilee tosi suloisesti. Me oltiin mun kotona mun huoneessa ja mä olisin halunnut ottaa sen mun syliin mutta en uskalla kun porukat on kotona enkä edes uskalla kysyä tytöltä mitään.

Kun mä olen ottanut ne kuvat hän aina kysyy, voinko mä päästää hänet ulos eikä puhu sen enempää. No mä soitan sille voisko se lähteä mun kanssa ulos jonnekin mutta se sanoo että ei voi, mutta lisää kuvia mä voin siitä ottaa. Mä en oikein kehtaa keskestella siitä sen kanssa kun se kuitenkin huomaa että mulla jököttää mutta ei tee mitään vaikka tuntuu kovasti tykkäävän, mitä mun pitäis tehdä ottaa se esiin vai sitäkö se odottaa?

Nyt se on alkanut käydä mun kesäduunipaikalla kun mä en ole soittanut sille ja se jää aina ovelle seisomaan kunnes mä huomaan sen ja hymyilee mulle ja tervehtii. Kuitenkaan se ei tahdo lähteä minnekään ulos mun kaa mutta haluaa mielellään tulla meille käymään ja "kuvattavaksi." Sen veli sanoo mulle että se on tosi ihastunut muhun mutta mä en ymmärrä mitä se tahtoo musta ja miten mä pääsen sen kanssa eteenpäin?

PLEASE voisko joku vähän jelppiä tää on ihan hirveää.

2

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petrii Jr

      kerro sille että oot ihastunu siihen. näät sitten miten käy... :)

    • jjamii

      Se leikkii vaikeasti tavoteltavaa, meet vaa suoraan suoraan kysyy siltä miten asiat on ja sanot et sä tykkäät siitä, se lähtee siitä etenemään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe