HEI!
Mä olen 15w tyttö ja olen pelannut n.8 vuotta ja mä rakastan pesäpalloa!! Pelaan keski-pohjanmaan alueella c-tytöissä. Asun sievissä ja pelaan SkNs nimisessä seurassa. Olimme viime kesänä kolmansia sarjassamme, Reisjärvi voitti ja haapajärvi oli toinen. Jos pelaat tällä alueella tai ihan missä vaan pesistä ja olet suurin piirtein saman ikäinen, niin kirjoittele mulle!!! :D
Pesäpallo on mun elämä!
11
1773
Vastaukset
- Lääkäri
Hankkiudu HETI hoitoon!!!!
- No miee..
Sä se tässä hoitoo tarviit,eikä terveet ihmiset. Toi on OI-KEES-TI sairasta!!! V*tun molopää..
- juupaajuu
No miee.. kirjoitti:
Sä se tässä hoitoo tarviit,eikä terveet ihmiset. Toi on OI-KEES-TI sairasta!!! V*tun molopää..
OPETTELE TAVAAMAAN LANTA-AIVO!
- Laiffi
Mä tiedän ja ymmärrän sua kyllä..mä siirryn vasta c-tyttöihin mut pesis on mullekkin koko elämä (jos poikia ei lasketa) Mä oon pelannu pesistä 7 vuotta. Pelaan Jyväskylässä ja oltiin ensimmäisiä omassa sarjassa.On pieniä menestys paineita kun meillä naiset menestyy superissa niin hyvin.
- Kiritär
HANKI ELÄMÄ!
- likka
moi! joo mä pelaan kpk:ssa ja me voitettiin oma sarjamme... mä siirryn ens kesäks c-tyttöihin....
- Iso Antti
koskaha tuut ottamaha meikeläiseltä suippihin?
- Tietoa
Iso Antti kirjoitti:
koskaha tuut ottamaha meikeläiseltä suippihin?
Kirjoitat mun nimimerkillä. Mene pelaamaan tietokoneella jotain kivaa peliä, kun et pesäpallosta mitään ymmärrä niin älä tuu tänne kitisemään. Oot ilmeisesti kikkivieroolla kun nuon vaikiasti täälä koko ajan laitat
- Iso Antti
Tietoa kirjoitti:
Kirjoitat mun nimimerkillä. Mene pelaamaan tietokoneella jotain kivaa peliä, kun et pesäpallosta mitään ymmärrä niin älä tuu tänne kitisemään. Oot ilmeisesti kikkivieroolla kun nuon vaikiasti täälä koko ajan laitat
kuspiä se tietokonnees sinne perseeseesi nin voit sitte kitistä ihan syystä, ei sun tarvihe täällä päätäs aukova. Mene vaan rohkiasti pyytämään että isäs vetäsis sua persläppees!
- krhm..
Iso Antti kirjoitti:
kuspiä se tietokonnees sinne perseeseesi nin voit sitte kitistä ihan syystä, ei sun tarvihe täällä päätäs aukova. Mene vaan rohkiasti pyytämään että isäs vetäsis sua persläppees!
HAHAHHHAHAHAHHHAHAHAH!!! koskaan en oo nauranu!!! mut toi iso antti pistää tosiaan haisee ja kunnolla.. AAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAH!!! voihan..
- huomaa
krhm.. kirjoitti:
HAHAHHHAHAHAHHHAHAHAH!!! koskaan en oo nauranu!!! mut toi iso antti pistää tosiaan haisee ja kunnolla.. AAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAH!!! voihan..
sä nauroit vittupää...
"HAHAHHHAHAHAHHHAHAHAH!!! koskaan en oo nauranu!!! "
Paskanpuhuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193194Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o702723Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342616Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582138- 491699
- 831668
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181659Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131651- 571539