Olin tuossa alkukesästä kaksi viikkoa ABC'llä töissä ja palkkaa piti tulla vähän yli kolme sataa. Valitettavasti olin myös kaksi viimeistä päivää kipeänä, mutta hankin lääkärintodistukset sairaspäiviäni varten. Minulle kerrottiin että asia on nyt ihan ok, joten hämmennyin tänä aamuna kovasti kun palkkaa tulikin alle kahden sadan, eli palkkaa en niistä kahdesta päivästä saanutkaan. Kuuluuko pätevillä lääkärintodistuksilla saada normaali päiväpalkka vaikka olisikin kipeänä? Kiitos!
Jos kesätöiden aikana on sairaana?
Hämmentynyt
2
206
Vastaukset
- LUE TES
Alle 1kk työsuhteessa sun pitäis saada puolet sairausajan palkasta.
Eli yhden päivän palkka, kun kaks olit poissa. Siinä tilinauhassa on puhelinnumero jonne voit soittaa ja kysyä tarkemmin asiasta. Olethan huomioinu verojen ja muiden maksujen vähennykset tuosta 300 eurosta...
Kaupan TES:
https://www.pam.fi/fi/tyo/kauppa/tyoehdot/Sivut/Default.aspx - ramiskasa
Noin lyhyissä työsuhteissa ei palkkaa makseta sairauspäiviltä. Kesätyöntekijät yleensä oudosti sairastuvat aina jos eivät saa vapaata viikonlopuksi festareille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3710550Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610122- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776324Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304882- 554717
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174056Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1243405- 623127
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2213060