Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Koska on sopivaa jatkaa eteenpäin?

ukko987

Avioliitto päätetty purkaa yhteistuumin. Asumme erillämme. Onko asiallista katsahtaa uutta daamia vaikka erohaku ei virallisesti ole edes vielä voimassa? Kauanko kuuluu kitua?

8

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liinamarianna

      Voi mitä touhua. Uutta daamia ei sun kuulu tämän jälkeen edes haaveilla. Avioliittlupaushan on ikuinen, kunnes kuolema erottaa. Ei ihminen vi erota.

      • ukko987

        Huh, aika tiukka ensivastaus :D


      • Missä moraali
        ukko987 kirjoitti:

        Huh, aika tiukka ensivastaus :D

        Samaa mieltä, jos alttarilla ja seurakunnan edessä annettu pyhävala on rikottu ei ole oikeutta uuteen suhteeseen. Olette moraalittomia ja itsekkäitä.


    • ukko987

      Joo, me ollaan ihan satanistejä ja kaikkia muita nistejä :D Saattaa olla korni toi mun AP, mut siihen palatakseni....

      • jytjhdrt

        No just, kova kiire pojalla kohti seuravaa "suurta onnea".

        Ok, olette siis päättäneet erota, nyt siis alatte OIKEASTI hoitaa asioita siihen suuntaan, että virallinen ero on mahdollinen 6 kkn kuluttua, jooko?

        Ja tässä välillä yrität miettiä, onko joku "daami" ansainnut joutua keskelle eroprosessia? Haluaisitko sinä joutua sellaisen keskelle uutena seurustelukumppanina? Tuskin..? Ensin hoidetaan vanha liitto loppuun ja vasta
        sitten, kun oma elämä on löytänyt uudet uomaansa, aletaan kattella uutta daami.


    • Seksuaalinen daami

      Olen eronnut. Eropäätöksen jälkeen nousi mieleen, miten ihmeessä sinkut hoitvat seksin. Se ON tärkeää. Ainut keino on pitää silmät ja sydän avoinna uusille mahdollisuuksille. Eli kyllä voit etsiä uutta daamia/olla avoimin mielin, koska olette eropäätöksen tehneet.

      • Riitoja parempi?

        Täältä "kentältä" kommentti. Itse olen tukihenkilön tyyppisenä eroprosessissa, joka ois toiselle kipeästi kaivattu. Toiselle ei, ja kulissiavioliitosta kyse, vuosia eri osoitteet.
        En halua itse miksikään uudeksi "suhteeksi" eron pyörteisiin. Kieltämättä keskusteluissa on ilmennyt, miten hankalia voivat olla tilanteet, joissa kulissi pidetään, vaikka ihmissuhde joka tasolla on ollut kuolleena vuosia. Sen aiheuttama arvottomuuden ja yksinäisyyden tunne on melkoinen. Itsekin aikoinaan eronnut.


    • Eli pitkän ajan pääs

      Vasta sitten kun se halu uuden daamin katsomiseen on lopahtanut, silloin olet itsenäinen ja osaat ajatella. sitä ennen haet vain korviketta jollekin elämän alueelle, onko seksi vai piika, mutta ei ainakaan todellinen tasavertainen ja kunnioitettu kumppani. On myös tavallaan entiselle vielä kostoa ja pahan mielen aiheuttamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe