Olen nyt soittanut sähkörumpuja pari vuotta ja hinkua olisi oikeisiin kattiloihin, budjettina olisi 550-650€, saako sillä rahalla vielä soppivasti soivia vai pitääkö ostaa millenniumin muovilaatikot? onko kokemuksia sen hintaisista rummuista?
Rummut haussa
2
137
Vastaukset
- Kanila.
Älä vaan Milleniumiin tuhlaa rahojasi, tuolla summalla saa jo oikeatkin rummut, vaikka käytettynä vähän laadukkaammat, kanikonttoritkin kandee vilkasta.
- asfdsf
Milleniumeista, Williamseista, Nes Soundeista yms. ei yleensä saa kuin pahan mielen. Viisainta on etsiä käytettyjä (merkki)rumpuja, esim. muusikoiden.netin torilla on hyviä settejä pilvin pimein:
http://muusikoiden.net/tori/index.php?id=3&location=all&type=all&view=full
Esimerkiksi:
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=901299
Kannattaa kuitenkin huomata että usein myydään pelkkiä rumpuja eli myytävästä paketista puuttuu symbaalit ja telineet. Tähän liittyen yhdenlainen nyrkkisääntö on että symbaaleihin kannattaisi satsata ainakin puolet setin hinnasta. Lähtökohtaisesti huonoista rummuista saa kohtalaiset hyvillä kalvoilla ja virityksellä mutta huonoille symbaaleille ei pysty tekemään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372290
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi22588Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565