Olipa tyly kassaneiti eilen kauppapaikan kassalla "töissä". Asiakas laittoi ostoksensa kassahihnalle, mm. useampia maitopurkkeja. Tästäkös kassaneiti EI pitänyt vaa tuiski asiakkaalle että olisit voinut laittaa vain yhden purkin ja kertoa hänelle montako sinulla niitä on. Asiakas antoi kyllä samantien neidille palautetta, mutta neiti vaan nakkeli niskojaan ja napisi jotain vastaan. Eikö Pekka enään vaadi työntekijöiltään käytöstapoja?????? En kyllä enää mielelläni käy kys. paikassa asioimassa. Purkkaa väyskyttävät yrmeät nuoret eivät todellakaan pidä asiakkaita talossa.Pane Pekka työntekijät punttisalille että jaksavat nostella /vetää tavaroita hihnaa pitkin! Lidlikin menee edelle.
Kauppapaikka kemijärvi
25
1272
Vastaukset
- Lomapiru
On tainnut alkaa kesäloma eräällä paikallisella , sanonko millä. Pane akkasi hakemaan maitoa, kun et itse viitsi. Sinuako pitäisi joka paikassa passata. Eikö riitä työpaikkapassaus ja akan passaus sinulle. Pitäisikö vielä kassaneidin sinua passata ja pokkuroida? Luulet itsestäsi liikaa.Et ole sen arvoinen.
Tuntuu viina maistuvan, kun kontrolli on kokonaan höllentynyt.Lähde lomalle vähän kauemmas.. - Lomalainen
Mielestäni kauppapaikan asikaspalvelu on huippuluokkaa verrattuna suomalaiseen yleiseen tasoon. Olen aina ihaillut nuorten työntekijöiden kohteliaisuutta ja avuliaisuutta .Mieti myös omaa käytöstäsi!
Käyn kyseisessä paikassa osittain kaupan "tunnelman" vuoksi. - suovauttaa
Mikähän siinä on, kun minua ei ole koskaan, missään kaupassa, henkilökunta kohdellut huonosti, onkohan minussa jokin vika.
- Satunnainen Kulkija
Myyjät ovat kyllä joka puolella alan ammattilaisia,pienellä palkalla töitä tekeviä,ystävällisiä,lämminhenkisiä ihmisiä.
Koskaan he eivät ole kohdellut huonosti,tai ylimielisesti.
Ja kauppapaikka on hyvä kauppa,ja ite Pekka on avulias kansanmies,oikea LOISTOTYYPPI,joka varmaan on antanut Kemijärvelle enemmän,kun edes osaatte arvostaa. - etelän-hemmo
itse käyn kauppapaikassa aina lomaillessa kemijärvellä,ei kyl yhtään valittamista sen kaupan palvelussa,todella hyvin kassallakin palvellaan ja ollaan kohteliaita,,
täydet kympin annan siitä kaupasta - kassan hengetär!
Koivuniemellä on Kemijärven paras kassa henkilö ristiverinen lyhyt hiuksinen aina niin avulias ja asiallinen n.25-v tyttö lapsi.Ollut jo useamman vuoden..
- Nuoret
Ulkopaikkakuntalaisena olen kiinnittänyt huomion kaupan ystävälliseen palveluun, etenkin nuorien. Paikkakuntalainen joka varmasti on huomannut saman, on alentavaa kaikkia kohtaan jos yksittäisen tapauksen vuoksi alkaa mustata koko kauppaa.
Ihmettelen, ja epäilen onko aloittajan jutussa mitään perää vai onko hän nähnyt vain unta.
- tallari
kyllä ulkopaikkakuntalaiset palvellaan hyvin. MUTTA tavallisen tallaajan palvelu on heikkoa. Pekka seuraappa tilannetta. PYYDÄ työntekijöitäsi tervehtimään asiakkaita niinkuin teet itse kiitos siitä......
- tapaopetusta
Aina on ollut hyvä palvelu. Vaikkakin nykynuoria ja palveluammatin omaavia pitäisi edelleen opettaa teitittelemään vanhempia ihmisiä. Nämä tytöt kun kaikkia sinuttelevat ja se on heti "terve" jne. Sanotaan "päivää" ja "mitä teille saisi olla" eikä "moi, mitä haluut" :)
- Lidl VanHalen
Käyn satunnaisesti ei ole kyllä valittamista.Pekka tervehtii vapalla ollessaakin kuin vanhaa tuttua.
- kalikka
Pekalla on automaattitervehdys . sillähän asiakassuhde säilyy.
- KAUBAMAJA
K-Kauppias hoitaa homman......................varmaankin takahuoneessa?
http://www.youtube.com/watch?v=ywHZYVkU-AY- 12+15
Kauppapaikassa asioinut kymmenisen vuotta mitä olen paikkakunnalla asunut ja asiakaspalvelusta ei ole kerrassaan mitään valitettavaa. Jos töykeyttä haluaa niin voi mennä lidliin ja odottaa että muuan mätisäkki tulee kassalle. Sieläkin palvelu on PÄÄSÄÄNTÖISESTI huippuluokkaa.
Parhaat pisteet antaisin kauppapaikalle ja huonoimmat ässälle ja ABC:lle. Molemmissa on kuitenkin pääosa hyvin ystävällistä ja palvelualtista pienipalkkaista henkilökuntaa.
- Satunnainen Kulkija
Samaa mieltä tuosta ABC,stä erään myyjän kohdalta,"mätisäkistä" en osaa sanoa.
- Olisiko parempi niin
Emme alkaisi ketään henkilökohtaisesti haukkumaan, ulkonäönkin perusteella se ei ole enään tätäpäivää. Yrittäkää mettäläiset opetella sivistyneemmin käyttäytymään.
- lidlin asiakas
kyllä ovat hunoja kassamyyjiä kun kaikein paras nuori ja kaunis vaalee pitkä hiuksinen ei ole enää myyjänä siellä.
kyllä olet aivan oikeassa napisioita ne ovat , en mene enää ikinä kauppapaikkaan- Sen ennustan
Jos Koivuniemelle ei löydy Pekan kouluttamaa jatkajaa ette ikänä tule saamaan vastaavanlaista palvelua Kemijärvelle. Tämän sanon monet paikat, ja kaupungit nähneenä. On näköjään niin että kaikki kokemus pitää kaikille tulla kantapään kautta.
- roilainen
Sen ennustan kirjoitti:
Jos Koivuniemelle ei löydy Pekan kouluttamaa jatkajaa ette ikänä tule saamaan vastaavanlaista palvelua Kemijärvelle. Tämän sanon monet paikat, ja kaupungit nähneenä. On näköjään niin että kaikki kokemus pitää kaikille tulla kantapään kautta.
Entäs K-marketin laajennus? Ja niin, mitenkäs S-Market? Taitaa olla pelkkää puheen sorinaa?
- Roi Kale
Näinhän se on.Hyviä asioita ei monestikaan osaa arvostaa,ennenkuin menettää ne.
Pekka on tuonut Kemijärvelle,ja Kemijärveläisille erittäin paljon hyvää,kun vain osaisitte arvostaa sitä.
Ja hyviä eläkepäiviä Pekalle.........täältä rajan takaa. - aikansa kutakin
kenestä Pekka K seuraaja?
- Maris.
Kävin eräässä liikkeessä jäi korviin kassalta lähtiessä: "hyvää päivän jatkoa" Onneksi tajusin toivottaa samoin.
- leuhkat eväät
Kävin Alkossa myyjä toivotti hauskaa iltaa ehe ehe
- Maris.
Minä kävin Rovaniemen Prismassa joku aika sitten, sielä kassaneiti yllätti, koska ei ollut marketeissa ennen toivotettu.
- Anonyymi
Plussa kortin laittessa huusi kun kuulovammaiselle asiakkaalle. Tilanne oli nolo, koska muut asiakkaat nauroivat.
- Anonyymi
Kassa huusi kuin kuulovammaiselle, kun oli pullonpalaitus kuitti, kun ostin ostoksiai ja tilanne oli kiusallinen, kun muut nauroivat. Tämä on ennenkin ollut vaikea myyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662398Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822068Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452017Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301748Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1161734Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1741408Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2071359Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261205En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91002- 801001