Noth opettaa lapsille itsemurhapommittamista Creeper-hahmonsa avulla! Ja pimeästä nuolia ampuvat luurangot ovat ilmiselvä varitaatio Al gaidan sala-ampujista! Puhumattakaan endermaneiata jotka vievät ihmisiltä rakennusmateriaalia kuten Syyrian maantievarkaat!
Kaiken lisäksi Minecraftissa on kyläläisiä jotka ovat ovat yhtä avuttomia mobien hyökkäyksessä kuin Gazza Israelin hyökkäyksessä!
HERÄTKÄÄ, IHMISET! NOTCH KYLVÄÄ AIVOIHIMME TERRORISMIA JA SUVAITSEMATTOMUUTTA.
Eli tässä lista Minecraftin mobien alkuperistä:
Creeper- itsemurhapommittaja
Skeleton- sala-ampuja
Zombie- propaganda ihmisten manipuloimiseksi
Enderman- maantierosvo
Hämähäkki- salamurhaaja
Kyläläinen: puolustuskyvytön siviili
JOS OLEN VÄÄRÄSSÄ NIIN SANOKAA IHMEESSÄ! NOTCHIN TÄYTYY VASTATA TEOISTAAN!!!
Markus Persson on terroristi!
27
122
Vastaukset
Kyseiset hahmot ovat vihollisia, joten tässä tapauksessa peli itseasiassa vastustaisi terrorismia.
Kyläläiset taas kuvaavat ruotsalaisia, sillä ne ovat pakkopaidoissa.
Enderman on muunnos slendermanista.- Minecraft-fani
Viisastelija
Ja sinäkö et ole? Etsit väkisin hämäriä piilomerkityksiä...
Haluatko oikeasti tulkita minecraftia?
Miksi helvettiä muistuttava paikka on nimetty tavalla, joka muistuttaa Alankomaiden englanninkielistä nimeä? Tässä täytyy myös muistaa, että helvettiä ei ilmeisesti edes ole. http://keskustelu.suomi24.fi/node/12370709
Mikä nyt on hätänä?
Pikku-Petteri on vain istunut koneella liikaa, koska luulee hahmojen takana olevan syvällisempääkin merkitystä. Kyllä häi siitä tokenee.
icepicked kirjoitti:
Pikku-Petteri on vain istunut koneella liikaa, koska luulee hahmojen takana olevan syvällisempääkin merkitystä. Kyllä häi siitä tokenee.
Ei tuosta vuodatuksesta saa edes mitään selvää. Joku on jonkun vihollinen, joo - useimmat pelit perustuvat juuri siihen.
- HeKeKee'd
Ei huolta, Aurinkomaacraftin uljas väki pelastaa kaikki!
- Minecraft-fani
Te ette ole nähneet Nothcin todellista puolta! Minecraft on myös Jumalanpilkkaa sillä Notch asettaa itsensä jumalan tilalle ja väittää "luoneensa" uuden maailman! Tämä kaikki viittaa Markus Perssonin epäkehittyneeseen ajatusmaailmaan, johon pikkulapset ja vähän isommatkin takertuvat! Pian saamme kuulla että Notch on julistettu Jumalaksi ja Craftaisuudesta tulee suurin uskonto jonka rinnalla jopa Lentävä Spagettihirviökin kalpenee! Ja se pitää estää!
Entä sitten? Oletko lukenut Tolkieneja? Ei perhana! Sauronkinhan koittaa nostaa itsensä vähintään jumalaksi ja hobitit ovat ilmiselvästi jokin ennustus terroristeihin liittyen:
Sormuksen lähettiläät ---> Fodo heittää sormuksen tulivuoreen ---> Torni räjähtää
Vrt.
Terroristijärjestö---> Lennetään lentokoneella ---> World Trade Center hajoaa
Smaug ja Järvikaupunki viittaavat sitten P-Koreaan. Kaupunki elää köyhyydessä ja kansaa pelossa pitävä nukkuu raha kasan päällä!
Kuules nyt kielletään Tolkienin kirjat!
- Minecraft-fani
Niin kielletään! Tolkienit ja kaikki muukin paska joka on jumalanpilkkaa!
- HeKeKee'd
Hetkonen! Sinähön olet Minecraft-fani? Sinä kannatat tätä jumalanpilkkaa?
ULOS SUOLISTOSTA, SINÄ SAATANAN KÄTYRI HeKeKee'd kirjoitti:
Hetkonen! Sinähön olet Minecraft-fani? Sinä kannatat tätä jumalanpilkkaa?
ULOS SUOLISTOSTA, SINÄ SAATANAN KÄTYRIJa sinähän tykkäsit Tolkienista...
- HeKeKee'd
kurpizza kirjoitti:
Ja sinähän tykkäsit Tolkienista...
ULOS MINUN PALSTALTANI!
- HeKeKee'd
kurpizza kirjoitti:
MINÄKÖ?!
FÖR HELVETE NAINEN TAKAISIN KEITTIÖÖN! MINÄ OLEN KAPITALISTKLUBBENIN MONOKKELI!
EI JUMALAUTA SUOMESSA ON USKONVAPAUS SAATANA! MINÄ EN USKO MIHINKÄÄN SATUHÖMPISTÄNNE ENKÄ SILTI OLE TEITÄ YHTÄÄN YLEMPÄNÄ! VITTU JÄRKI KÄTEEN! Mutta kun ei, ei naru kaulaan ja parvekkeelta alas sanotaan kaikille jotka argumentoi.
JA MAAILMA ON NIIN VITUN ISO PAIKKA ETTÄ KAIKKIHAN ON VIITTAUS JOHONKIN.Ja Darren Shan- kirjat puolustelevat Hitleriä. Viimeisessä kirjassa ilmaistaan selkeästi, että herra K-H Talo nautti kaaoksesta ja päätti tuhota ihmiskunnan, koska se vaikutti ajautuvan rauhaan. Tämä merkitsee loogisesti ajateltuna sitä, että ilman Hitleriä ja toista maailmansotaa olisi ihmiskunta tuhottu jo kauan sitten.
- Minecraft-fani
Pysykää aiheessa! Täällä syytetään Perssonia!
- HeKeKee'd
Notch on hieno mies. Keksi minecraftin. Ja Aurinkomaa tuli mahdolliseksi.
- Minecraft-fani
PASKANMARJAT!!!
- HeKeKee'd
Jos Notch on paha, miksi sitten olet Minecraft-fani?
- Minecraft-fani
Koska tekee mieli olla, vitun näsäviisas pojanalku!
- HeKeKee'd
:---D Ja siellähän on kirjottelemassa sitten joku minua vanhempi tai älykkäämpi?
- Minecraft-fani
Vähintään!
- MARKUS PÄÄRSSON
Jag heter homo Peter jag impar erikepeer
- Eräs Norjalainen
hupso kirjoitti:
Minua älykkäämpi osaisi olla käyttämättä huutomerkkiä joka lauseessa...
Olen panoseuraa vailla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162038Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1591525Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551365- 551148
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1641131Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62862- 56811