Atkinsin dieetistä ohjelma tänään (ti 12.10)TV 1 klo. 19.10 jos kiinnostaa katsoa.
Atkins TV 1 tänään
4
775
Vastaukset
- Limone
Ohjelmatiedot lupaavat, että ohjelma paljastaa totuuden tästä dietistä. Aion ehdottomasti katsoa Atkins ja painonpudotus kiinnostaa. Hyvä, että asiaa on tutkittu ja myös tehty dokumentti, jotta ihmiset saavat helposti tietoa!
- mukula
Olen jo omalla kohdallani ajat sitten tajunnut proteiinien osan kylläisyydessä.
Minusta dokumentti ei sinäänsä kertonut mitään uutta, myöskään vähemmän syöminen ei tullut uutinen.
Tieteilijöillä on yksi ongelma, he eivät osaa aloittaa syyn etsimistä helpoista asioista, vaan aloitetaan ketoiini-arvoista ja muust yli-tieteellisestä.
Kannattaa muuten immeiset aina lisätä pitsan päälle omakätisesti kalkkunasuikaleita, nim. tuleepahan vatta helkkarin täytee.- käyttäjä
Kannattaa muuten jättää se vaalea leipä pois siitä pitsan alta tai tehdä pitsa ruistaikinasta.
Olen samaa mieltä, että eipä tuossa ohjelmassa mitään uutta ollut. Tätä samaa asiaa esimerkiksi löytyy Antti Heikkilän Hyvänolon keittokirjoista samoin kuin Hoolla alkavan hyvinvointi- ja painonhallintatuotteiden myyjät ovat toitottaneet Suomessa jo lähes vuosikymmenen ja muualla maailmassa reilusti tuplat siitä.
- he hee........
hinkaa kiveksiään puulaituriin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862