Esimerkiksi Suomi24:n kuvallisia treffiprofiileja selaillessani ehkä korkeintaan 1% naisista näyttää siltä, että haluaisin tavata. Tämä kyllä johtuu siitä, että olen ollut tosielämässä kumppaniehdokkaana hyvinkin kauniille naisille, joten oikeastaan minulla on realistinen näkemys siitä, kuinka kauniiseen naiseen on mahdollisuus.
Olen lopulta kuitenkin ATM, koska olen aloitekyvyttömyyttäni kädettänyt nuo naisjutut. En ole tehnyt aloitetta, vaikka naiset ovat sanoneet olleensa ihastuneita minuun ja minä olen myös ollut heihin samalla.
Minusta tuntuu, että olen vielä ronkelimpi kuin Tinderin naiset
ronkeli atm
2
70
Vastaukset
Siis nainen sanoo sinulle olevansa sinuun ihastunut (umpiautisteille vielä selvennys: nainen tekee sinulle selkeääkin selkeämmän aloitteen), etkä sinä vielä senkään jälkeen tee mitään vastavuoroista suhteen syntymisen eteen? Rohkenisin väittää, että sinä olet kyllä yksinäsi täysin ansaitusti.
- ronkeli atm
Näin on päässyt pariin kertaan käymään. Minä olen jotenkin vähän omituinen, kenties minulla on jotain lievää neurologista poikkeamaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1022262
- 1291428
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231420Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291348- 681243
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371068- 89995
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56944- 122821
- 82796