Israelin tukimielenilmaukseen

Israelin tukimielenilmaukseen Eduskuntatalonportaille Torstai 24.7 klo 17

Israelin tukimielenilmaukseen Eduskuntatalonportaille





Helsinki torstaina 24.7. klo 17 pidettään Israelin tukimielenilmaukseen Eduskuntatalonportailla!




http://goo.gl/DV6vpl

18

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JA TIETENKIN ISRAELIN LIPPUJA MUKAAN


      • lippuja,tsiisus LOL
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Minä ostin 10 kpl jaan niitä siellä heille joilla ei ole

        muilla palstoilla olet itkenyt kuinka olet köyhä,
        nyt jakelet Israelin lippuja.

        Sulla ei todelalkaan ole
        'kaikki muumit laaksossa',
        ei ihme et sun luottotiedotkin meni.


      • lippuja,tsiisus LOL kirjoitti:

        muilla palstoilla olet itkenyt kuinka olet köyhä,
        nyt jakelet Israelin lippuja.

        Sulla ei todelalkaan ole
        'kaikki muumit laaksossa',
        ei ihme et sun luottotiedotkin meni.

        Aina rahat riittää muutamaan Israelin lippuun


    • KTS (Ei kirj.)

      Mulla on aina Palestiinan lippu kannossa myös seurakunnissa!

      HYVÄ!

      • Taas kts vitsin murjas "Mulla on aina palestiinan lippu kannossa myös seurakunnissa!"

        Mikä maa on tuo "palestiina"???? Ei sellaista maata ole olemassa

        Israel = palestiina

        http://goo.gl/GE94l4


      • pun.musta/valk/vihre
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Taas kts vitsin murjas "Mulla on aina palestiinan lippu kannossa myös seurakunnissa!"

        Mikä maa on tuo "palestiina"???? Ei sellaista maata ole olemassa

        Israel = palestiina

        http://goo.gl/GE94l4

        http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/00/Flag_of_Palestine.svg/375px-Flag_of_Palestine.svg.png

        Palestiinan lippu, myös palestiinalaisten lippu,
        otettiin nykymuodossaan käyttöön vuoden 1964 PLO:n konferenssissa.

        Lipussa on panarabialaiset värit:
        punainen, musta, valkoinen ja vihreä.

        Se perustuu vuosien 1916–1918 arabikapinan lippuun.
        Lipun mittasuhteet ovat 1:2.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Palestiinan_lippu

        arton yleistietojen ja sivistyksen määrä on aivan... minimalistinen :D


      • 12+7
        pun.musta/valk/vihre kirjoitti:

        http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/00/Flag_of_Palestine.svg/375px-Flag_of_Palestine.svg.png

        Palestiinan lippu, myös palestiinalaisten lippu,
        otettiin nykymuodossaan käyttöön vuoden 1964 PLO:n konferenssissa.

        Lipussa on panarabialaiset värit:
        punainen, musta, valkoinen ja vihreä.

        Se perustuu vuosien 1916–1918 arabikapinan lippuun.
        Lipun mittasuhteet ovat 1:2.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Palestiinan_lippu

        arton yleistietojen ja sivistyksen määrä on aivan... minimalistinen :D

        Minkään olemassaolevan valtion lippu se ei kuitenkaan ole.Palestiina-nimistä valtiota ei ole,eikä ole koskaan ollutkaan olemassa,ei ainakaan tällä planeetalla. "Palestiinalaiset" ovat sen lisäksi pitäneet itse omilla edesottamuksillaan huolen siitä,ettei sellaista valtiota myöskään tule.


      • 12+7 kirjoitti:

        Minkään olemassaolevan valtion lippu se ei kuitenkaan ole.Palestiina-nimistä valtiota ei ole,eikä ole koskaan ollutkaan olemassa,ei ainakaan tällä planeetalla. "Palestiinalaiset" ovat sen lisäksi pitäneet itse omilla edesottamuksillaan huolen siitä,ettei sellaista valtiota myöskään tule.

        Tai onhan näillä arabeilla jo valtio ja iso onkin jordania.

        Israel on se mitä' sen rajat ovat nyt eli Juudea ja Samaria ovat kokonaisuudessa Israelia


    • Israelin ystävä .

      Näemme Suomen Israel-ystäviä 24.7 eduskuntatalolla! Tulemme kaikki sinne tarkoituksenamme näyttää, että Israelista välitetään.

      • arto pahana

        totuusonvoittaja18.7.2014 13:28
        Tule vaan sen ******n lippusi kanssa minä poltan sen otan mukaan sytkärin*''


      • äksöniä by Tottis
        arto pahana kirjoitti:

        totuusonvoittaja18.7.2014 13:28
        Tule vaan sen ******n lippusi kanssa minä poltan sen otan mukaan sytkärin*''

        mahtaa siellä
        *teräksinen luu vitonen* viuhua....

        ottakohan Tottis mukaan myös sen
        *kuudestilaukeava revolveri*-kaverinsa mukaan,
        sytkärin lisäksi?


      • Tulkaa vaan juttelemaan. On tosi mukavaan kun kerrankin todellisa Israelin ystäviä on koolla näin paljon


    • H Y V Ä
      • ,,,,

        Muistakaa sitten liehutella niitä sateenkaarilippujakin, Israelilaisethan ovat maailman homomyönteisin kansa.


      • kalsksjjasgst
        ,,,, kirjoitti:

        Muistakaa sitten liehutella niitä sateenkaarilippujakin, Israelilaisethan ovat maailman homomyönteisin kansa.

        Ehei,kuule,puhtaan sinivalkoisin värein edetään. :D


      • kalsksjjasgst kirjoitti:

        Ehei,kuule,puhtaan sinivalkoisin värein edetään. :D

        Vain täsmälleen samat värit kuin Suomen lipussa on sallittu


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe