kotityötä vailla

näppärä näppinen

Hei, mistä sitä osaisi hakea sellaista työtä, mitä voisi tehdä kotoa käsin. Asun kaukana pohjoisessa, missä töitä ei ole.
Puhelinmyyntiin en lähde. Mutta onko kenelläkään kokemusta esim. kotona tehtävästä kokoonpanosta, postituksesta, tallentamisesta... Olisin vaikka valmis tekemään työtä toiminimellä, mikäli yrittäjä sitä haluaa.
Tahdon tehdä jotain, en "nauttia" työttömyyspäivärahaa.

9

10344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etätyö

Täälläkään ei töitä ole, ja lähimpään paikkaan missä niitä on, on kahden tunnin matka = neljä tuntia työmatkoihin päivässä, eli ei juuri innosta, enkä täältä haluaisi poiskaan muutttaa. Juuri tuollaista kotona tehtävää postitusta, tallentamista, kokoonpanoa minäkin etsin, toiminimellä onnistuu myös, enkä edes odota mitään huimia palkkauksia, edes jotain. JOS SIIS KELLÄÄN ON MITÄÄN VINKKIÄ MISTÄ LÖYTÄISI TÄLLAISTA, NIIN LAITA IHMEESSÄ!!!! Kaikesta ollaan kiitollisia.

• Alue-edustaja

nyt näin äkkiseltään tulee mieleen, niin ompeluhommat, tai vaikkapa verkkojen pauloitus, voisi olla helpohkoa kotona tehtävää työtä...

• etätyö

Tuota ompeluhommaa on usein tarjolla, mutta siinä on ongelmana se, mikä usein nykyisin on - vaaditaan kokemusta ja koulutusta ja ammattitaitoa - eikä oteta sellaista kuin minä, jolla sitä ei ole. Mieluusti vaikka sitäkin tekisi - jotakin edes olisi. Omasta mielestäni rimakin on alhaalla, kun edes jotain palkkaa saisi, ja tietysti sen verran että kulut tulisi korvattua.
        Verkkojen pauloitus???? Nyt minä tipahdin kärryiltä...

• tomppeli
        etätyö kirjoitti:

Tuota ompeluhommaa on usein tarjolla, mutta siinä on ongelmana se, mikä usein nykyisin on - vaaditaan kokemusta ja koulutusta ja ammattitaitoa - eikä oteta sellaista kuin minä, jolla sitä ei ole. Mieluusti vaikka sitäkin tekisi - jotakin edes olisi. Omasta mielestäni rimakin on alhaalla, kun edes jotain palkkaa saisi, ja tietysti sen verran että kulut tulisi korvattua.
        Verkkojen pauloitus???? Nyt minä tipahdin kärryiltä...

katsokaapas www.mol.fi ja hakusanaksi joko etätyö tai rasti kohtaan työ tehdään laajalla alueella tai etätyönä. Se on aika sekava, mutta kyllä sieltä joitakin jyviä löytyy. Joskus on haettu mm. koeneulojia, nyt näyttää olevan auki mm. seuraavia etätyönä tehtäviä:

Freelancer kääntäjä
        Freelancer oikolukija
        kielenkääntäjä
        Ompelija, mutta Salon seudulla

tässä vain pieni ote, en viitsinyt kaikkia käydä läpi. Noita kirjoitustöitä siellä silloin tällöin on puhelinmyynti- ja käsityöalan paikkojen lisäksi. Kannattaa tehdä hakemus jokaiselle rekryrointipalstalle, minne vain voi. Suoraa kyselyä myös yrityksiin, ainakin Oulun lähellä (tai jossain pohjanmaalla) oli yhteen aikaan yritys, joka teetätti paljon etätöinä kokoonpanotöitä, siinä vaatimuksena oli lukittava erillinen työhuone.

Itselläni on rekrytointipalstoilla ollut ilmoituksia ja sain tarjouksenkin eräästä huippuhyvästä toimistohommasta, mutta kielitaito ei sitten riittänytkään, olisi pitänyt osata ranskaa kunnolla, joten minua ei valittu. Tuosta ei ole edes kauan, viime kesänä. Tuosta ranskasta osaan vain alkeet toistaiseksi. Työnantaja oli lukenut huolimattomasti ilmoituksen, joten nyt olen laittanut vain sellaiset kielet, mitä todella osaan sen verran että uskallan sanoa osaavani.

Onnea, meitä on paljon! Itse teen yhtä työtä etätyönä, mutta se on aika erikoista, en halua sanoa mitä sen erikoisuuden vuoksi ja niihin töihin ei työkkärin sivuilla haeta tekijöitä koskaan, vaan olen saanut työni näytteitä lähettämällä. Tosin tuosta työstä en paljon tienaa, mutta nollaa enemmän.

• tomppeli
        tomppeli kirjoitti:

katsokaapas www.mol.fi ja hakusanaksi joko etätyö tai rasti kohtaan työ tehdään laajalla alueella tai etätyönä. Se on aika sekava, mutta kyllä sieltä joitakin jyviä löytyy. Joskus on haettu mm. koeneulojia, nyt näyttää olevan auki mm. seuraavia etätyönä tehtäviä:

Freelancer kääntäjä
        Freelancer oikolukija
        kielenkääntäjä

tässä vain pieni ote, en viitsinyt kaikkia käydä läpi. Noita kirjoitustöitä siellä silloin tällöin on puhelinmyynti- ja käsityöalan paikkojen lisäksi. Kannattaa tehdä hakemus jokaiselle rekryrointipalstalle, minne vain voi. Suoraa kyselyä myös yrityksiin, ainakin Oulun lähellä (tai jossain pohjanmaalla) oli yhteen aikaan yritys, joka teetätti paljon etätöinä kokoonpanotöitä, siinä vaatimuksena oli lukittava erillinen työhuone.

Itselläni on rekrytointipalstoilla ollut ilmoituksia ja sain tarjouksenkin eräästä huippuhyvästä toimistohommasta, mutta kielitaito ei sitten riittänytkään, olisi pitänyt osata ranskaa kunnolla, joten minua ei valittu. Tuosta ei ole edes kauan, viime kesänä. Tuosta ranskasta osaan vain alkeet toistaiseksi. Työnantaja oli lukenut huolimattomasti ilmoituksen, joten nyt olen laittanut vain sellaiset kielet, mitä todella osaan sen verran että uskallan sanoa osaavani.

Onnea, meitä on paljon! Itse teen yhtä työtä etätyönä, mutta se on aika erikoista, en halua sanoa mitä sen erikoisuuden vuoksi ja niihin töihin ei työkkärin sivuilla haeta tekijöitä koskaan, vaan olen saanut työni näytteitä lähettämällä. Tosin tuosta työstä en paljon tienaa, mutta nollaa enemmän.

Siis tuo toimistohomma oli etätyötä pääkaupunkiseutulaiselle yritykselle, olisi vaatinut paikan päällä käynnin n. kerran kuussa.

• etätyö
        tomppeli kirjoitti:

Freelancer kääntäjä
        Freelancer oikolukija
        kielenkääntäjä

Kyllähän tekisin minä ainakin tuota oikolukua tai kielenkääntöä mutta - niihin vaaditaan nykyisin selkeästi tutkinnot ja sellaista ammattiosaamista että - ja lisäksi tuohonkin oikolukupaikkaan pitää englannin olla äidinkieli. Joten - jää nuo omalta osaltani pois, ja siksi sitä kokoonpanotyötä oliskin kiva saada, siihen ei aina välttämättä vaadittaisi niin kovia koulutuksia...
        Rekrytointipalstoille ja cv-pankkeihin sekä suoraan firmoille on tullut laitettua varmasti sen 50 hakemusta, mutta mitään ei ole kuulunut. Siksi tässä alkaa kohta vaipua epätoivoon.

• täällä Itä-Suomessa
        etätyö kirjoitti:

Kyllähän tekisin minä ainakin tuota oikolukua tai kielenkääntöä mutta - niihin vaaditaan nykyisin selkeästi tutkinnot ja sellaista ammattiosaamista että - ja lisäksi tuohonkin oikolukupaikkaan pitää englannin olla äidinkieli. Joten - jää nuo omalta osaltani pois, ja siksi sitä kokoonpanotyötä oliskin kiva saada, siihen ei aina välttämättä vaadittaisi niin kovia koulutuksia...
        Rekrytointipalstoille ja cv-pankkeihin sekä suoraan firmoille on tullut laitettua varmasti sen 50 hakemusta, mutta mitään ei ole kuulunut. Siksi tässä alkaa kohta vaipua epätoivoon.

Niin, ainakin joku aika taaksepäin Perlos tarjosi kokoonpano työtä kotona tehtäväksi. Pari tuttavaa rouvaa näpräili jollain pikku osasilla ihan hyvän tilin aina itselleen. Perloshan valmistaa siis noita kännykänkuoria ja sen sellasia... En tiedä vieläkö tarjoavat samanlaista aliurakointia tai onko siihen jotain kilometrirajaa... Soita ja kysy!

• skaribo

Tarvitsen apua tietokannan päivittämisessä excel-taulukkoon. Tätä voi tehdä etänä, kunhan on kone ja nopea netti-yhteys kotona, kokemusta excelin käytöstä ja englanninkielen taito. Voisiko tämmöinen kiinnostaa? Lähetä mailia osoitteeseen: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3245
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1187
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1162
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1102
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1042
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      49
      928
    7. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    8. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      25
      874
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      867
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    Aihe