Korkeapalkkaiset kesätyöt

....................

Mitkä ovat korkeapalkkaisimpia kesätyöpaikkoja, joita täällä Suomessa on tarjolla nuorille? 16-18 vuotiaille? Omat kokemukset erittäin tervetulleita.

4

1616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qewrf 4344

      Varmaan mansikan poiminta ja metsän istutus, itse asiassa en tiedä muita

    • Ei edes matalia

      16-18 vuotiaille ei ole tarjolla edes matalapalkka kesätöitä.

    • ---

      isin suhteilla hommaamasta työpaikasta voi saada pari tonnia kuussa

    • Kesätyöläinen

      Hei! :D
      Kyl töitä löytyy kun vaan hakee tosi moneen paikkaan. Palkasta en osaa sanoo, mut se vaihtelee sen 100e-1000e/kk välillä. Oon itte alottanut töiden tekemisen jo 14-vuotiaana mainostenjakajana josta sai todella huonosti palkkaa (eli oli sen 100 euroo kuukaudelta) ja laskin että tuntipalkka oli 3 euroa useimmiten. Parhaimmillaan sain yhdestä jakelukerrasta n. 20-30e, mutta niitä oli vain muutama kerta vuodessa. Huonoimmillaan tuli se 2 euroa tunnissa eli n. 10e koko jakelusta. (Jakelupäivät keskiviikko ja lauantai) tein töitä n. 5h kerrallaan (eli 10h viikossa). Suosittelen vain niille jotka kestävät stressiä ja turhautumista sekä jaksavat kantaa monta kiloa lehtiä kerrallaan.

      Tänävuonna kesätyöni oli paljon mukavampi. Pääsin tekemään puutarhahommia (haravointia, kukkien istutusta) sekä talojen siivousta. Palkka oli kuukaudelta 1000e, ihmiset oli mukavia enkä tehnyt kuin n. 3-5h töitä päivässä. Tauot olivat hyvät. Eli kyllä hakemalla voi päästä hyviinkin töihin jos vain jaksaa esittää itseään riittävän monelle eri paikalle. Kannattaa kuitenkin katsoa joku itseään kiinnostava työ, sillä eihän sitä lantaa ole pakko mennä lapioimaan jos pelkkä ajatuskin kuvottaa.
      Onnea!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe