Ajattelin kysyä täältä neuvoa, kun koko elämä tuntuu niin toivottomalta.
Olen seurustellut pari vuotta avomieheni kanssa. Välillä elämä on ollut pelkkää ruusuilla tanssimista, olen ollut uskomattoman onnellinen. Matkaan on mahtunut riitojakin, ehkä viha vaan todellakin on lähellä rakkautta.
Tilanne on nyt se, että olen toiminut tyhmästi, olen äärittömän vihainen itsellen muutamasta valkoisesta valheesta. Tarkoitus ei ollut loukata miestäni enkä missään nimessä ole häntä pettänyt. Joka tapauksessa hänen luottamuksensa minuun meni aikalailla nolliin näiden naurettavien asioiden takia.
Hän uskoo minun pettäneen, kuinka pahalta se tuntuukaan. En jumalauta voisi koskaan tehdä niin ihmiselle, jota rakastan yli kaiken. Tiedän toimineeni hölmösti ja väärin, olen sitä anteeksi pyytänyt. Se ei kuitenkaan näytä riittävän, ero siintää väistämättömänä edessä mieheni mielestä.
Olen pyytänyt meille vielä mahdollisuutta tai vaikka pariterapiaa. Hän kuitenkin pysyy kannassaa. En tiedä mitä tehdä. Päästääkkö suosiolla hänet menemään, ansaitsen miehen joka luottaa minuun.. Vai ansaitsenko.. Elämä näyttää nyt häränpyllyä.
apua
perdex
1
122
Vastaukset
- susa89
Kannattaa miettiä, miksi olet niitä valheita suustasi päästänyt. Niistä voi joutua maksamaan kalliin hinnan :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4105946Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1133348Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?532307Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251869- 611005
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko108983- 59974
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?105960- 78881
- 41877