NYT RIITTI! Kilot pois ja sassiin!
Etsitään Torniosta tai Tornion seudulta ihmisiä, joilla on MERKITTÄVÄÄ YLIPAINOA (painoindeksisi yli 30), eikä tukiryhmää, eikä ystäviä apuna laihdutuksessa. 30-50-vuotiaita naisia ja miehiä, jotka ovat elo-syyskuussa valmiita aloittamaan yhdessä uuden harrastuksen, näkemään pari kertaa viikossa ja tukemaan toisiaan tässä haastavassa projektissa.
Olen huomannut, ettei virtuaalituki riitä. Nyt tarvitaan hyvää porukkaa, sillä vain ryhmäpaineen ja tsempin avulla ihmeessäkin voi onnistua. Jos itsetuntosi on maassa ja sinulla on sosiaalisia pelkoja, ne hälvenevät ajan myötä. Pitää vain uskaltaa ottaa ensimmäinen askel ja ajatella omaa terveyttä, hyvinvointia, ja tulevaisuutta.
KIRJOITA LYHYT ESITTELY ITSESTÄSI osoitteeseen: [email protected]
Otetaan yhdessä ratkaiseva askel ja saadaan uusia ystäviä! Ei väliä saadaanko kasaan vain kaksi osallistujaa tai sitten kymmenen, kunhan ollaan projektissa täysillä mukana.
Tornioon pieni laihduttajien (live) tukiryhmä?
ystava003
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683041
- 922845
- 492077
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210