mikä mua vaivaa....?!

Chica

en ymmärrä mikä mun ongelma on...saatan yhtäkkiä jostain tulla huonolle tuulelle, ja puran sen poikaystävääni ja käyttäydyn häntä kohtaan ilkeästi. En tiedä mistä tämä johtuu, mutta haluaisin sen loppuvan, koska en halua menettää häntä. Olemme riidelleet asiasta jo monta kertaa. Ketään kenellä samanlaisia kokemuksia?

6

1791

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kepa

Pääasia on, että tunnistat ongelmasi. On monia, muunmuassa oma tyttöystäväni, jotka aina sälyttävät syyn omasta pahasta olostaan toisen niskoille. Ja jos toinen ei heti ymmärrä ottaa syytä niskoileen, alkaa monta päivää kestävä marttyyrimäinen käyttäytyminen.
      Johtunee heikosta itsetunnosta.

• gerd

Niin ja sitten on sekin, että pahan olon herkästi purkaa siihen lähimpään ja rakkaimpaan.. vähän kuin murrosikäiset kiukuttelevat vanhemmilleen. Kiukkuavat siksi, että tietävät että toinen sen kestää ja ymmärtää ja on tukena pahan olon poistamisessa. Rakentavampiakin tapoja kiukun purkamiseen olisi, mutta ;) Sitä voi tietysti toiselle huomauttaa, että ottaisi myös sinut huomioon, ettet ole mikään kaatopaikka, ja että pahasta olosta voi mainita nätimminkin ja että autat parhaasi mukaan (eli lähinnä kuuntelet..).

• kokenut

varo ettet pilaa suhdettas tuolla. koska mä tein niin vaikka rakastin sitä kenen kanssa seurustelin. melkeempä joka päivä valitin jostain vaikka se ei ollu tehny mitään väärää mua kohtaan. se pilas suhdetta. ja sai silloisen seurustelukumppanin jo miettimään mikä mulla on hätänä, ja toki kysykin sitä multa..

• pahoja kokemuksia...

itse purin kaikki pahan oloni poikaystävääni ja sain myös kokea kaiken pahimman kautta.Eli hän lopetti suhteemme kun ei enää jaksanut kuunnella kiukutteluani. Rakkautta kyllä riitti, siitä se ei ollut kiinni.Se vasta sattui...
      Nyt jälkeenpäin olemme jälleen yhdessä, ja olen tajunnut että ei kannata kiukutella koko ajan vaan yrittää puhua asiasta, niin kyllä se sillä selviää. ota nyt itseäsi niskasta kiinni ja lopeta se ainainen raivoaminen, muuten voi olla huonot seuraukset...

• vepsa

Mäkin saan tyttökaverilta aika paljon paskaa niskaan, ja ihan syyttä. Saattaa polttaa päreensä ihan ihme asioista. Rakastan kyllä häntä, mutta välistä miettii sitä kuinka kauan jaksaa ottaa paskaa niskaansa.

• juuso

Kyllä sitä kitinää johonkin pisteeseen asti kestää jos sitten kuitenkin pystyy myös sopimaan asiat ja selvittämään syyt. Jos pitää toisesta niin hyväksyy hänet kokonaisena pakettina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      124
      5211
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1594
    5. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1588
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1481
    8. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      31
      1411
    9. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1293
    Aihe