kielikoru ja syöminen...

rökning kan döda rökare

Niin sitä vaan et mitä näinä ekoina päivinä voi syödä sen jälkeen ku on ottanu kielikorun? Mul on niin jumalaton nälkä... =)
Nii ja ihan tiedoks et oon lukenu näitä kielikoru-juttuja aika far-far-away, enkä oo mielestäni nähny aiheesta keskustelua, eli turha huomautella laiskuudesta... :9

14

10268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;))

      Pieni paasto tekee jokaiselle hyvää ;)





























      No ei vaineskaa, kaikkee pehmeetä ruokaa, keittoja, perunamuussia jne.....

    • Jeesus

      tehe ainakin jääkuutioita että saat kielen niillä turraks. sitte syöt nestenmäistä ruokaa kuten keittoja jota ei tarvi pureskella.. ja ruokailun jälkeen huuhtelet suun.

    • tiru

      mulla on itelläni kielikoru ja voin sanoa, että jouduin hieman paastoamaan viikon pari. kun kieltä ei enää särje ja turvotus laskee, on helpompaa syödä. ite söin aluksi nälän yllättäessä keittoja, joissa jääpala, kuuma ei tee hyvää. myös mehujäät ja juomat (vesi, kotimehut) oli kovassa käytössä. mutta läväri paranee huomattavan nopeesti jos muistaa puhdistaa ruokailun jälkeen suun suuvedellä. paasto ei tee pahaa, eikä sitä kestä kauaa! :)

    • Bisho

      tietysti voit syödä mutta se sattuu aika paljon!! Suosittelen pussikeittoa tai nuudeleita tai jogurttia ja jäätelö on tosi hyvä juttu. Laskee hiaman turvotustakin!!

      • Lukekaaohjeet

        Ei oo suositeltavissa et syötäs mitää maitotuotteita pariin viikkoon ku on ottanu kielikorun... Yleensä tulee mukana ne ohjeet lävistyksen ottamisen jälkeen nii niitä kannattaa noudattaa


      • Juurihakenutkielikorun
        Lukekaaohjeet kirjoitti:

        Ei oo suositeltavissa et syötäs mitää maitotuotteita pariin viikkoon ku on ottanu kielikorun... Yleensä tulee mukana ne ohjeet lävistyksen ottamisen jälkeen nii niitä kannattaa noudattaa

        Miulle sanottiin kanssa täst et ei maito tuotteita mut onks esim. Suklaa ok? Ihan hirveet mieliteot 😬 vai kitkuttelenko vaan pari päivää ja yritän välttää kaikkea mahollista maitotuotteita hidastaako se paranemist mikä siin on?


      • Anonyymi
        Lukekaaohjeet kirjoitti:

        Ei oo suositeltavissa et syötäs mitää maitotuotteita pariin viikkoon ku on ottanu kielikorun... Yleensä tulee mukana ne ohjeet lävistyksen ottamisen jälkeen nii niitä kannattaa noudattaa

        Jep ja tähän ettei syö maitotuotteita on se että se kerää kalkkia joka houkuttelee bakteereja


    • Kin

      Mukavimmin menee varmastikin kaikki viileä mitä ei tarvitse purra. (: Pilteillä ei pitkälle pötki, ja sanovat että maitotuotteet aiheuttavat peitettä kielen päälle (ei hyvä aluksi), joten jogurtti ei ehkä ole kovin hyvä sekään, eikä tosiaan vie kyllä nälkääkään. Eivät ole viileitä, mutta mitenkäs puurot, kasvissosekeitto yms.? Niillä pitäisi jo nälkä lähteä. Ja kaupoissa myydään kylmäaltaassa esimerkiksi puolukka- ja aprikoosipuuroa sellaisissa pienissä muovirasioissa, niissä on vähän kuituakin varmaan, eikä tarvitse paljon suuta vaivata. Soijajäätelöt (esim. Tofu ice) ovat aika hyvä valinta helpottamaan kipua ja turvotusta ja hyviäkin ovat, tavallisen jäätelön makuisia. Viilentää kivasti muttei aiheuta tuota samaa ongelmaa kuin maitotuotteet.

      Olen kuullut kyllä ihmisistä jotka ovat samana päivänä nakerrelleet kokonaisen pizzankin, mutta tuota... Multa ei onnistuisi. :)

      Koitahan selvitä. (:

    • Seijja

      Jotain keittoja, vellejä tms, jäähdytettynä tosin. Kieli ei välttämättä tykkää jos ruoka on kuumaa. Ja sit kans ite olen syönyt pilttiä, kyllä silläkin nälkä vähenee.

      Kyllähän sitä melkein kaikkea voi syödä, kokeilee jotain ruokaa ja jos tuntuu ettei kärsi syödä niin sitten jättää vaan lautaselle. Yksinkertaista.

    • smn

      Otin kielikorun 2päivää sitten ja ekana päivänä taisin taistella jo nuudeleitten kanssa. Nyt oon syöny jotain keittoja ja pilttiä. Hitaasti ja varovasti syöny ni kyl iha hyvin on onnistunu :)

    • G.E.M

      syö erillaisia keittoja

    • starr

      mul on ollu kaikki lävistykset aina helppoja, siis kivuttomia ja parantunu nopeesti. kumpikaan kielilävistyksistä ei oo estäny syömistä, sitä on kyl ihmetelty et miten oon pystyny syömään. ehkä mulla on vaan ollu hyvä tsägä tai sit mun kieli ei ärry niin paljon. samoten nännit parani nopeesti eikä ne oo ollu kipeet ku pari päivää aina ku oon vaihtanu isompaa korua. ja kaikille: jos alatte laajentaa tehkää se maltilla muuten ei tuu hyvää ;) ja sitte vituttaa

    • =====

      syö ihan mitä haluut mut kylmä laskee turvotusta ja muista pursjuttaa suu aina syönnin jälkeen desinfioivalla liuoksella

    • rökning kan döda rökare

      nii kiitoksia vaan kaikille! tää keskustelu on näköjään noussu taas ylös, vähä mä oon julkkis... koru on parantunu jo kunnolla enkä oo nälkään kuollu, eli ihan hyvin menee. Terkkuja tutuille ja äidille (niinku se tänne eksyis!) ja kaikille muillekin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe