Onko pakko valehdella

mimmuli73

Olen käynyt tässä vuosien aikana monilla treffeillä. Muutamasta on tullut kaveri joiden kanssa pidän yhteyttä, muutama ollut ns. pelimiehiä tai jonkin sortin narsisteja ja feikkejä. No, pari viikkoa sitten ajattelin taas pitkän tauon jälkeen rohkaista mieleni ja lähteä tapaamaan miestä kenen kanssa oltiin soiteltu ja tekstailtu jo viikkoja. Tapaaminen sujui hyvin, toinen ja kolmaskin. Vietimme tapaamisten aikaan useita tunteja yhdessä, käytiin kahvilla, leffassa jne,,,seksiä ei onneksi vielä ollut jutussa mukana. Puhuimme paljon kaikesta, kerroimme toisillemme mitä milloinkin. Puhuimme siitä kuinka emme kumpikaan ole sellaisia että pitäisi kännit vetää joka viikonloppu, että siinähän ei ole mitään mieltä. Vaikka mietinkin että miksi hän siltikin kävi baareissa silloin kun emme vielä olleet tavanneet monenakin viikonloppuna.

Toissa päivänä näimme jälleen ja sovimme eiliseksi yhteistä tekemistä. Eilen aamulla kun heräsin huomasin että häneltä oli tullutkin viesti jonka hän oli lähettänyt viimeisimmän tapaamisen jälkeen, parin tunnin kuluttua siitä. Hän kertoi että ei halua vakavaa suhdetta ja perui meidän suunnitellun menon. Olin aika lailla kuin puulla päähän lyöty. En minäkään ollut kuin vasta tutusteluvaiheessa, en suinkaan vihille häntä viemässä.

Pettymys oli aikamoinen kun hänenkin puheistaan ymmärsin että kiinnostusta on ja paljonkin. No, puhuimme eilen puhelimessakin välttyäksemme suuremmilta ristiriidoilta joita tekstarit voivat aiheuttaa. Sovimme että ehkä joskus nähdään mm. käyden pelaamassa kössiä tms...,molemmat kun urheilullisia ollaan. Hän vielä sanoi että "eihän sitä tiedä JOS sua illalla jonnekin pyydänkin" ts. piti varalla jos ei muuta ole. Soitti sitten vielä illalla ja kyseli tekemisiäni ja kerroin mitä teen ja minne olen menossa, ja sanoin että en jäänyt odottamaan JOS häneltä aikaa liikenisi.

Kehtasi vielä laittaa viestiä myöhemmin että on menossa taas jonnekin kaverin luo kännäilemään. Että siinä se taas nähtiin miehen "rehellisyys". Ei ota, ja ottaa kuitenkin ja ilmeisesti enemmänkin. Piti saada mieltä ja ajatuksia purkaa vaikka eihän tässä ollut takana kuin muutama tapaaminen mut tympii toi harhaan johtaminen. Niinhän se kuitenkin on että teot puhuvat puolestaan...

7

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+8

      samaa harrastaa myös naiset, itsekin sain käsityksen että nainen tykkäisi minusta ja niin vain loppui tapailut kuukauden päästä.
      en ollut muita naisia tapaillut ollenkaan samaan aikaan joten jäin aika lailla tyhjän päälle..

      • fyudsetg

        Vai jäit tyhjän päälle suhteen loputtua! Voi kamala sentään, tuo nyt vain kertoi sinusta oleellisen. Hah.


    • Kaikuja

      Minäkin tapasin ihanan 50v naisen viime vuodenvaihteen paikkeilla Suomi24 treffihaun kautta.Mikä ihaninta niin hänen elämän tapansa/tilanteensa ja jopa asuinpaikkansa osui yksiin omani kanssa ja aloimmekin tapailla toisiamme vakituisesti.Viihdyimme hyvin toistemme seurassa ja välillämme oli mielestäni myös tuota niin paljon kaivattua kipinää.Huumorimme kohtasivat toisemme ja tunsimme myös kiinnostusta samoihin asioihin.Seksikin välillämme oli juuri niin antoisaa kuin tässä iässä vain voi olla ja tuntui muutenkin siltä että etenimme kohti yhteistä tulevaisuutta.

      Omista töistämme johtuen tapaamis tiheytemme rajoittui pariin kertaan viikossa,asia jonka luulin olevan selvää keskustelujemme perusteella.Kevään ja talven aikana halusin olla hänelle avuksi kaikin tavoin auttamalla häntä hänen kotinsa kunnostuksessa ja muissa enemmän fyysistä voimaa vaativissa pihatöissä jopa siinä määrin että omat kotityöni jäivät hivenen lapsipuolen asemaan.Kaiken tuon tein kuitenkin enemmän kuin mielelläni.

      Kesän tultua odotin erittäin paljon yhteistä vapaa-aikaamme.Lomamme ajoittuivat kuitenkin osittain eriaikoihin ja Juhannuksen paikkeilla tuli parin viikon jakso jolloin emme tavanneet toisiamme.Kun hän palasi mökiltään tunsin että jokin oli välillämme muuttunut jollain tavoin.Hän ei kuitenkaan kasvoikkain ottanut puheeksi mitään sellaista joka olisi viitannut tulevaan.

      Seuraavana päivänä tapaamisemme jälkeen ollessani viimeistä päivää töissä ennen lomani alkamista sain puhelimeeni persoonattoman tekstiviestin jossa hän ilmoitti että oli mökkimatkallaan tavannut itselleen aiemmin tutun miehen kenen kanssa olivat sopineet alkavansa tapailla uudelleen.Minä olin nyt historiaa....olin kuulema hyvä ja hellä mies mutta minun aikani oli nyt mennä.Ei sen kummempia pahoitteluja asian vuoksi vain kylmä ilmoitus asioiden tilasta.

      Kieltämättä olin hivenen ymmälläni tilanteesta ja etenkin pettynyt siihen ettei tuota kaikkea kerrottu minulle naamakkain vain mielestäni hivenen raukkamaisella tavalla. Myöhemmin hän kyllä pahoitteli tilannetta ja myönsi ettei itsellään ollut oikein hyvä mieli tapahtumien saaman käänteen vuoksi mutta kuitenkin.Emme ole enää näiden pahoittelujen jälkeen kuulleet toisistamme.

      Aikanaan reilu viisi vuotta siiten eroni jälkeen hakeuduin hetkeksi maksullisen Match.com treffipalvelun piiriin.Siellä tapasin ehkä elämäni suurimman tunnemyllerryksen aikaan saaneen naisen.En olisi ikinä omalla kohdallani voinut kuvitella sitä juovuttavaa onnen tunnetta mitä toiseen ihmiseen läpikohtainen ihastuminen tuottaa ihmiselle,olin silloin varmasti siellä seitsemännessä taivaassa.Olimme yhdessä itselleni melkein kolme onnellista vuotta, valitettavasti suhteemme lopuksi paljastui että kaiken takana olikin vain taloudellinen hyväksi käyttö.Jälleen kerran remontoituani osittain kumppanini kesämökin kiinteistön ja myöskin hänen uuden asuntonsa takasin vielä loppujen lopuksi osaksi kumppanini ylivelkaantuneen tyttären velkajärjestelyn jolla pelastettiin 40v neljän lapsen äidin uudelleen elämään kiinni pääsy.Kaiken tuon päätteeksi minut vietiin huoltoasemalle lounastamaan jossa kerrottiin se että minun oli aika mennä....olin kuulema hyvä ja hellä mies mutta aikani oli kuitenkin mennä pahoittelujen kera.Ystävyyteni jatkuvuutta kuitenkin toivottiin edelleen

      Olen ehkä romantisuus hakuisuudessani liian hyväsydämminen ja sinisilmäinen ja siksi hyväksi käytettävissä.Haluaisin kuitenkin edelleen uskoa uudesta kohtaamastani ihmisestä pelkkää hyvää.Haluaisin kuitenkin edelleenkin uskoa että täältä nettideittailun ihmeellisestä maailmastakin voisi kävellä vastaan se sielunkumppani joka jakaisi elämässä samat arvot itseni kanssa.

    • mies..

      "Olen ehkä romantisuus hakuisuudessani liian hyväsydämminen ja sinisilmäinen ja siksi hyväksi käytettävissä"

      Sama juttu täällä, ei ole helppoa olla herkkä/kiltti/romanttinen mies..

      • nainen 48

        Itse onneni huumassa muutin miehen kotiin, toiselle puolelle suomea. Kuinka ollakkaan kaikki meni juuri niin päin mäntyä kuin voi. Tajusin saada itseni irroitettua 6 kk:n suhteesta. Nyt rakennan uutta minää tämän jälkeen ja toivon, että vielä joskus voin luottaa miehiin.


    • helppoa se on

      minä sitoudun naiseen juuri sen verran kuin takaapä'in hanuria veivatessa ryppylihas joustaa ulos vedettäessä eli oman arvioni mukaan pari senttiä
      kun lastin saa suoleen tulee melkein lähdettyä

      • yqytrwer

        :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe