miksi naiset eivät vastaa?

Hourkioglo

Kysymys naisille, miksi ette vastaa nettitreffeillä miesten viesteihin? Kyseessä on lähettämäni asialliset viestit kuvan kera. Vaikka lähettäisit kuinka monta viestiä niin vastauksia ei kuulu. Viestini eivät todellakaan ole mitään parin sanan viestejä vaan kohteliaita herrasmiesviestejä. Kyllä nettideitteilu on tehotonta. Sieltä ei ainakaan mies mitään löydä.

41

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sattuahe

      Varmaankin siksi että et ole kiinnostava joko ulkonäöltäsi tai viestltäsi. Kohteliastahn olisi vastata ainakin jotain, mutta...

      Laita joku viestisi tänne, niin katsotaan mikä mättää.

      • hjljf

        Naiset ovat pinnallisia.


    • se riippuu

      Minkähänlainen kohderyhmä, mahtaa olla kysymyksessä.
      Jos laittaa hoikille ja hyvännäköisille viestejä, niin voi olla
      varma, että he saavat tukuttain muiltakin postia, joten
      täytyy olla tarjolla vastinetta ja siihen ei taida netissä riittää
      kirjoitustekstin pituus/asiallisuus.

      • hourkioglo

        Olen laittanut viestejä kaikenlaisille naisille. Lapsettomille ja lapsellisille, laihoille, pyöreille, pitkille, lyhyille ym. Lopputulos silti ihan sama.


    • Oletko varmistanut,

      että olet sitä mitä naiset ovat hakemassa? Eli sovitko heidän kriteereihin?

    • Aktiivinen nainen

      Itse vastaan kaikille asiallisille miehille. Sitten esitän ihan kohteliaasti, että olen löytänyt jo juttu- ja treffikavereita niin paljon, etten voi ottaa uusia. Jos tyyppi ei sitten kiinnosta enemmän. Mutta jos mies jatkaa sinnikkäästi (ilman häirintätarkoitusta) juttelua ja esittää hyviä ajatuksia niin olen alkanutkin treffailemaan sitten tällaista, joka osoittaa että on TODELLA kiinnostunut ja hän vaikuttaa myös tosi kiinnostavalta.

      Jospa naiset eivät voi vastata siksi, että viisi keskustelua per vuorokausi on jo täynnä? Joutuu noukkimaan em. kohdalla pelkästään ne tapaukset, jotka kiinnostaa enemmänkin.

    • 15+7

      Naisten vastaamattomuus varmaan vain lisääntyi suomi24 muutoksen myötä kun tekivät sen 5 viestiä päivässä rajoituksen, se täyttyisi nopeasti jos kaikille sadoille viesteille alkavat vastata ei kiitos

      • hourgioglo

        Tämä naisten vastaamattomuus ei ole vain s24 palstan ilmiö. Se on totta joka treffipalstalla. Ihmetyttää että vastausta ei saa jos synkkaysprosentti on 94.


      • Uusia viestejä saa aloittaa päivässä vain 5, mutta jo tulleisiin viesteihin ei ole mitään vastausrajaa


      • juha260 kirjoitti:

        Uusia viestejä saa aloittaa päivässä vain 5, mutta jo tulleisiin viesteihin ei ole mitään vastausrajaa

        Itsekkin kirjoitin monille yksilöllisen viestin mutta nykyään vaan kysyn et miten menee kun ei niitä vastauksia tule 500 kirjaimen tai 10 kirjaimen viesteihin kuitenkaan. Treffi plus palvelun omaaville en varsinkaan kirjoita, he eivät vastaa ikinä


      • eikös se
        juha260 kirjoitti:

        Uusia viestejä saa aloittaa päivässä vain 5, mutta jo tulleisiin viesteihin ei ole mitään vastausrajaa

        nykyään oo muuttunu just niin ettei voi enää vastatakaan kun 5:lle?


      • synkkaus %
        hourgioglo kirjoitti:

        Tämä naisten vastaamattomuus ei ole vain s24 palstan ilmiö. Se on totta joka treffipalstalla. Ihmetyttää että vastausta ei saa jos synkkaysprosentti on 94.

        on todennäkösesti erilainen sulla ja sillä naisella kenestä se sulla näyttää 94. Jos nainen sopii noin hyvin omiin kriteereihis, et välttämättä sovi yhtä hyvin naisen vastaaviin.


      • Nimenomaan/
        eikös se kirjoitti:

        nykyään oo muuttunu just niin ettei voi enää vastatakaan kun 5:lle?

        Juuri siksi en pysty vastaamaan edes sitä ei kiitosta, kun se raja tulee niin helposti täyteen jos vanhojen juttukavereitten kanssakin ajatuksia vaihtaa. Pitää yrittää, että vastaa vain neljälle ja sitä yhtä vähän säästelee jos löytyy helmi. Joskus on todella ottanut päähän, kun on tullut mielenkiintoinen aloitus ja ei pysty siihen vastaamaan vasta kuin seuraavana päivänä.
        Minuun tuo uudistus ei kyllä vaikuta niin, että ostaisin plus jäsenyyden.. Korkeintaan voisin vaihtaa palstaa.


      • hourgioglo
        Nimenomaan/ kirjoitti:

        Juuri siksi en pysty vastaamaan edes sitä ei kiitosta, kun se raja tulee niin helposti täyteen jos vanhojen juttukavereitten kanssakin ajatuksia vaihtaa. Pitää yrittää, että vastaa vain neljälle ja sitä yhtä vähän säästelee jos löytyy helmi. Joskus on todella ottanut päähän, kun on tullut mielenkiintoinen aloitus ja ei pysty siihen vastaamaan vasta kuin seuraavana päivänä.
        Minuun tuo uudistus ei kyllä vaikuta niin, että ostaisin plus jäsenyyden.. Korkeintaan voisin vaihtaa palstaa.

        Juha260 puhuu asiaa. Näin se vain on. Sama vaikka vastaisi kaksi sanaa tai tuhat. Sama lopputulos. Olen yrittänyt vastata myös kuvattomiin naisten profiileihin mutta ei vastauksia vaikka henkilö ollut online tilassa äskettäin.


      • 15+18
        juha260 kirjoitti:

        Uusia viestejä saa aloittaa päivässä vain 5, mutta jo tulleisiin viesteihin ei ole mitään vastausrajaa

        Ymmärsinkö oikein eli jos saa vaikka 500 avausta päivässä niin jokaiselle voi vastata mutta jos itse lähestyy henkilöitä on mahdollista vain lähettää viidelle henkilölle viestejä?
        Tämähän sitten kumoaa heti noiden huonosti käyttäytyvien kitinät että ei saa kuin viisi viestiä lähettää päivässä.
        Vastaamattomuus on muutenkin töykeää ja kertoo huonosta kasvatuksesta.
        Eihän kukaan jätä tervehtimättä vaikkapa sitä iloista kassa henkilöä kauppareissussa kun hän positiivinen ilme kasvoillaan tervehtii.
        Jos vaan nostaa nokkansa pystyyn ja naama norsun v.tulla kävelee ohi niin kyllä siinä luonteessa silloin jotain pahasti vialla on.


      • Joo22
        15+18 kirjoitti:

        Ymmärsinkö oikein eli jos saa vaikka 500 avausta päivässä niin jokaiselle voi vastata mutta jos itse lähestyy henkilöitä on mahdollista vain lähettää viidelle henkilölle viestejä?
        Tämähän sitten kumoaa heti noiden huonosti käyttäytyvien kitinät että ei saa kuin viisi viestiä lähettää päivässä.
        Vastaamattomuus on muutenkin töykeää ja kertoo huonosta kasvatuksesta.
        Eihän kukaan jätä tervehtimättä vaikkapa sitä iloista kassa henkilöä kauppareissussa kun hän positiivinen ilme kasvoillaan tervehtii.
        Jos vaan nostaa nokkansa pystyyn ja naama norsun v.tulla kävelee ohi niin kyllä siinä luonteessa silloin jotain pahasti vialla on.

        No kylläpäs se pitää moneen kertaan selittää. Viiden kanssa voi päivässä keskustella. Ihan sama lähettääkö itse sen ekan viestin vai vastaako jollekkin.


      • näin helppoa
        Nimenomaan/ kirjoitti:

        Juuri siksi en pysty vastaamaan edes sitä ei kiitosta, kun se raja tulee niin helposti täyteen jos vanhojen juttukavereitten kanssakin ajatuksia vaihtaa. Pitää yrittää, että vastaa vain neljälle ja sitä yhtä vähän säästelee jos löytyy helmi. Joskus on todella ottanut päähän, kun on tullut mielenkiintoinen aloitus ja ei pysty siihen vastaamaan vasta kuin seuraavana päivänä.
        Minuun tuo uudistus ei kyllä vaikuta niin, että ostaisin plus jäsenyyden.. Korkeintaan voisin vaihtaa palstaa.

        Idiootti olet, jos ei ole tullut mieleesi kertoa profiilissa tarkemmin, mitä etsit. Silloin voisit hyvällä omallatunnolla jättää vastaamatta niille, jotka eivät täytä vaatimuksia.


      • nimenomaan1
        näin helppoa kirjoitti:

        Idiootti olet, jos ei ole tullut mieleesi kertoa profiilissa tarkemmin, mitä etsit. Silloin voisit hyvällä omallatunnolla jättää vastaamatta niille, jotka eivät täytä vaatimuksia.

        Kyllä varmasti olen kertonut, mutta aivan kummallisia yhteydenottoja tulee. Miehiltä joiden kanssa ei varmasti olla samanlaisia. Ja nimenomaan nämä "sopimattomat" ovat ottaneet yhteyttä vain siksi kun naama sattuu vähän miellyttämään.


    • hukkuu massaan

      En vastaa kyseisiin viesteihin, koska huomaa heti että tyyppi on lähettynyt samanlaisen kymmenille muillekin eikä viestissä ole mitään persoonallista.

      • hukun massaan

        Miehenä, joka on joutunut nettideittailemaan aikanaan ja valitettavasti taas joutuu sitä tekemään, on tuohon naisten vaatimaan persoonallisuuteen vaikea vastata. Pitäisi erottua joukosta. Olla fiksumpi, komeampi ja nokkelampi kuin muut. Fakta kuitenkin on, että miesten tulee lähetellä lähes poikkeuksetta naisille viestejä (naiset tekevät aloitteita huomattavasti harvemmin), jotta tulevat huomioiduiksi, todella monia viestejä vieläpä. Jos mies haluaa erottua joukosta, tulee hänen olla hyvin luova, suurin osa meistä ei ole kuitenkaan supermiehiä, joten tämä johtaa mainontaan. Ja mainonta on lähes poikkeuksetta harhaanjohtavaa ja liioittelevaa. Käytännössä siis erottautuminen on erittäin vaikeaa varsinkin jos haluaa olla rehellinen. Suurin osa meistä kuitenkin todellisuudessa on keskivertoja.

        Naisilla on täysin oikeus mollata minua nyt laiskaksi ja kaikeksi muuksi, mutta olen sitä mieltä, että nettitreffailun pitäisi olla huomattavasti kevyempää. Tällä tarkoitan, että jos jossakin ihmisessä on jotain mistä voisi kiinnostua, niin hänen kanssaan kannattaa lähteä treffeille sen kummemmin pilvilinnoja rakentelematta.

        Kirjoitusten perusteella toisesta voi saada armottoman väärän kuvan. Ensiksikin ammattilaisillekin kirjallinen viestintä on usein haaste. Toiseksi meillä on tapana romantisoida niitä asioita, joista fantasioimme. Olen siis sitä mieltä, että nettiprofiilin pitäisi olla pieni näyteikkuna ihmiseen, jota tulisi lukea hyvin avoimilla mielin. Viestintittelyn ei pitäisi kestää pitkään vaan edetä mahdollisimman nopeasti oikeaan tapaamiseen. Vain tapaamalla saa tietää loppupeleissä miten homma etenee vai onko se loppupeleissä niin kamalaa tavata uusia ihmisiä livenä.

        Loppujen lopuksi en ole mies, joka yrittäisi kovasti erottautua massasta. Olen sitä mieltä, että jos joku nainen pitää profiilistani ja kuvastani tarpeeksi, niin hän varmaan sitten voi käydä kanssani kahvittelemassa tai vastaavaa. Ehkä tässä on syy, miksi itsellänikin tulee äärettömän harvoin vastauksia, mutta paska flaksi.


      • hukun massaan
        hukun massaan kirjoitti:

        Miehenä, joka on joutunut nettideittailemaan aikanaan ja valitettavasti taas joutuu sitä tekemään, on tuohon naisten vaatimaan persoonallisuuteen vaikea vastata. Pitäisi erottua joukosta. Olla fiksumpi, komeampi ja nokkelampi kuin muut. Fakta kuitenkin on, että miesten tulee lähetellä lähes poikkeuksetta naisille viestejä (naiset tekevät aloitteita huomattavasti harvemmin), jotta tulevat huomioiduiksi, todella monia viestejä vieläpä. Jos mies haluaa erottua joukosta, tulee hänen olla hyvin luova, suurin osa meistä ei ole kuitenkaan supermiehiä, joten tämä johtaa mainontaan. Ja mainonta on lähes poikkeuksetta harhaanjohtavaa ja liioittelevaa. Käytännössä siis erottautuminen on erittäin vaikeaa varsinkin jos haluaa olla rehellinen. Suurin osa meistä kuitenkin todellisuudessa on keskivertoja.

        Naisilla on täysin oikeus mollata minua nyt laiskaksi ja kaikeksi muuksi, mutta olen sitä mieltä, että nettitreffailun pitäisi olla huomattavasti kevyempää. Tällä tarkoitan, että jos jossakin ihmisessä on jotain mistä voisi kiinnostua, niin hänen kanssaan kannattaa lähteä treffeille sen kummemmin pilvilinnoja rakentelematta.

        Kirjoitusten perusteella toisesta voi saada armottoman väärän kuvan. Ensiksikin ammattilaisillekin kirjallinen viestintä on usein haaste. Toiseksi meillä on tapana romantisoida niitä asioita, joista fantasioimme. Olen siis sitä mieltä, että nettiprofiilin pitäisi olla pieni näyteikkuna ihmiseen, jota tulisi lukea hyvin avoimilla mielin. Viestintittelyn ei pitäisi kestää pitkään vaan edetä mahdollisimman nopeasti oikeaan tapaamiseen. Vain tapaamalla saa tietää loppupeleissä miten homma etenee vai onko se loppupeleissä niin kamalaa tavata uusia ihmisiä livenä.

        Loppujen lopuksi en ole mies, joka yrittäisi kovasti erottautua massasta. Olen sitä mieltä, että jos joku nainen pitää profiilistani ja kuvastani tarpeeksi, niin hän varmaan sitten voi käydä kanssani kahvittelemassa tai vastaavaa. Ehkä tässä on syy, miksi itsellänikin tulee äärettömän harvoin vastauksia, mutta paska flaksi.

        Tänään tajusin mikä mua ärsyttää siinä, että naiset vaatii persoonallisia yhteydenottoja. Teillä naisilla itsellä ei ole kovin persoonaallisia profiileja. Eli odotetaan persoonallista kohtelua olemalla itse ihan tavallinen. No ymmärränhän mä, että se johtuu siitä, koska naisille tulee vaan niin pirusti yhteydenottoja, jolloin on hyvä ajatella olevansa jotenkin erityinen (huom. ulkonäkö ei mun mielestä tee kenestäkään erityistä). Mutta silti. Jos haluaa osakseen persoonallisuutta, niin ehkä sitä itsekin kannattaisi olla. Miksi sitä ei vaan voi katsoa toisen profiilia ja jos siinä on jotain kiinnostavaa, niin ottaa vaan sitten yhteyttä ja ehdotella vaikka kahvitteluja?


      • ei enää s24 treffejä
        hukun massaan kirjoitti:

        Tänään tajusin mikä mua ärsyttää siinä, että naiset vaatii persoonallisia yhteydenottoja. Teillä naisilla itsellä ei ole kovin persoonaallisia profiileja. Eli odotetaan persoonallista kohtelua olemalla itse ihan tavallinen. No ymmärränhän mä, että se johtuu siitä, koska naisille tulee vaan niin pirusti yhteydenottoja, jolloin on hyvä ajatella olevansa jotenkin erityinen (huom. ulkonäkö ei mun mielestä tee kenestäkään erityistä). Mutta silti. Jos haluaa osakseen persoonallisuutta, niin ehkä sitä itsekin kannattaisi olla. Miksi sitä ei vaan voi katsoa toisen profiilia ja jos siinä on jotain kiinnostavaa, niin ottaa vaan sitten yhteyttä ja ehdotella vaikka kahvitteluja?

        Mulla oli kyllä todella persoonallinen profiili, oikeasti olin vain oma itseni enkä edes yrittänyt väsätä mitään ihmeellistä. Sopivasti tekstiä mutta ei liikaa. Monet jotka minulle kirjoitti mainitsivat ensiksi että olipa kiva ja kiinnostava profiili. Joitain taas ärsytti se. Mulla on tietty kirjoitustyyli, joka joko ihastuttaa tai vihastuttaa :D samoin kun minä itsekin henkilönä. Miehillä oli usein kovin lyhyitä esittelytekstejä, tai sitten vaihtoehtoisesti satoja rivejä jotain ihme lässytystä. Ei hyvä. Ja tuntui, että hyvin harvalla oli minkäännäköistä huumorintajua, teksti oli kuin lakitekstiä olisi lukenut.

        Lähdin kyllä sitten lopulta paikasta kun homma alkoi mennä omituiseksi enkä löytänyt mitään kunnollista juttua sieltä. Tuntui että kaikki olivat vain seksiseuraa tai muuta kinkyhommia hakemassa.

        Niin ja olen nainen.


    • rakkaudella

      Kun olin nettideiteillä, vastasin aina kaikille, kiitin yhteydenotosta ja toivotin jotain hyvää, jos ei kiinnostanut.
      Vastaan edelleen kaikkiin ongelmiin [email protected]

    • nainen651

      Itse en vastaa viesteihin jotka tulevat selkeästi nuoremmilta tai vanhemmilta kuin profiiliini laittamani ikähaarukka. Lukekaa profiilit ensin

    • 8+5

      Vastaan kaikille, en tosin ole Suoli24:ssä vaan Happy Pancakessa. Eipä ole postilaatikko viesteistä tukkiutunut, alle kymmenen miestä on ottanut yhteyttä ja heistäkin osa naimisissa (vaikka haen vakavaa suhdetta eronneeseen tai leskimieheen). Puolikymmentä aloitetta olen itse tehnyt, mutta eivät ole mihinkään johtaneet. Viimeistään viikonloppuna poistan profiilini kun kesälomakin loppuu. Harmillista, nyt olisi ollut aikaa käydä treffeillä vaikka muualla Suomessakin.

      Yksi mikä on jäänyt tästä reilun viikon "kokeilusta" ihmetyttämään on, että miksi niin moni kirjoitustaidoton mies hakee seuraa netin kautta, missä tutustuminen kuitenkin perustuu kirjoittamiseen. Ja miten he kuvittelevat sitä löytävänsä, jos ei osata kirjoittaa kuin yhden lauseen mittaisia viestejä ja niihinkin mahtuu monta kirjoitusvirhettä?? Ei ainakaan minulla ole prepaid-liittymää josta siirtyä heti soittelemaan vaan kyllä ensin haluan vaihtaa muutaman viestin nopeaan tahtiin ja sitten jos kiinnostus pysyy yllä niin treffeille. Ja vaikka olisi prepaid niin en antaisi numeroa ennen kuin näen että toinen kykenee kommunikoimaan myös kirjoittamalla.

    • Tällöin

      En vastaa, kun huomaan, että profiiliani ei ole luettu
      lainkaan, eli ihan eri planeetalta oleva ottaa yhteyttä.

      Miksi kirjoitatte sellaisille, joiden kanssa ei ole
      mitään yhteistä ja ikätoiveestakin viis veisataan.

      Joskus, kun laitoin jokaiselle muutaman sanan, niin
      tuli näitä riippakiviä, ketkä ei tajunnut suoraa puhetta,
      vaan alkoivat, mitä nyt pienistä erilaisuuksista
      ja niin edelleen. Heidän mielestä 20v iässäkin on pieni
      ongelma, mutta minulle ei.

    • noup.

      Ei naiset vastaa vaikka olis naisen profiilin kans paljon yhteistä.

      • 8+5

        Kuten edellä kirjoitin niin vastaan kaikille, joten väitteesi ei pidä paikkaansa.


    • noup.

      Jos vastaa että ei kiinnosta tutustua niin en pidä sitä vastauksena.

      • hourgioglo

        Suomesta on turha saada vastauksia ja solmia suhdetta. Jos todella suhteen haluaaniin on sitten suunnattava katse ulkomaan naisiin. Tämä on yksi neuvo suomalaisille mukaville miehille joita suomalaiset naiset eivät pidä minään.


      • 8+5

        No nyt se selvisi. Eli miehet jotka valittavat ettei naiset vastaa tarkoittavatkin että naiset eivät ole kiinnostuneita heistä. IHAN ERI ASIA!

        Jos nainen saa profiilin esilläoloaikana vaikka kymmenen viestiä niin kaikkien kanssakko pitää ruveta kirjoittelemaan ja mennä treffeille?

        Pitääkö kaikkien kanssa myös alkaa seurustella vai onko heti nirso suomiakka?


      • että miten
        hourgioglo kirjoitti:

        Suomesta on turha saada vastauksia ja solmia suhdetta. Jos todella suhteen haluaaniin on sitten suunnattava katse ulkomaan naisiin. Tämä on yksi neuvo suomalaisille mukaville miehille joita suomalaiset naiset eivät pidä minään.

        Sano miksi ulkomaalaiset, haluaisi mukavan suomi miehen.
        Tuskin heille riittää, pelkkä mukavuus, jos noin olisi, niin
        varmaan moni venakko, tai aasialainen löytäisi
        kotimaastaankin sellaisen.

        Heillä on poikseutta, ketunhäntä kainalossa. Onko se
        muka rakkautta.

        Mitä tulee vastaamattomuuteen, niin mitä siitäkin hyötyy,
        jos saa rukkaset (kesällä) ja eiköhän se vastaamatta
        jättäminen johdu, että jotkut asiat ei sytytä, joten ei
        väkisin kannata aloittaa jaarittelua, kun tietää etukäteen,
        ettei se johda mihinkään. Korkeintaan saa kuraa silmille.


    • -nainen-

      Ei ne miehetkään kuule aina vastaa et sillee

    • arkki1

      Nettideittalu siirtyi skypeen vuosia sitten. Ainoastaan dinosaurukset käyttävät vielä jotain sivuja joihin copy-pasteavat loruja lasten saduista.

    • 18+3

      en ainakaan halua mihinkään skypeen .... sitten inisevät anna kuva anna kuva, hyi v***

    • deittailijatar

      Vähän tyhmä kysymys...miten liität kuvan vastaukseen?
      vai onko sulla siis kuvallinen profiili?

      Itse ainakin pyrin vastaamaan kaikille jotka ovat viitsineet lukea profiilin ikätoiveet yms eli selkeästi nuoremmille ja vanhemmille en vastaa...
      Mutta kieltämättä toi rajoitus on kurja...

      pystyy "vanhojen" kanssa kirjoittelemaan miten haluaa mutta uusiin viesteiuhin ei voi vastata kuin sen 5 krt 24 h aikana :-(

      • Tonttuja

        Kyllä ei tasan tarkasti pysty nykyään kuin viiden kanssa päivässä kirjoittamaan.
        Uusia tai vanhoja, ihan sama.


    • huuto.

      Ei naiset etsi mitään. Jos olet rikas niin ehkä joku kokeilee kepillä jäätä.

      • selvä tämä.

        Nainen pitää miestä liian rumana jos eivät vastaa.


    • ei tekosyitä

      Naisilla ei ole edes alkeellisia käytöstapoja. Asiallisiin viesteihin pitäisi aina vastata.

    • 3+5

      ei oo pako vastata, jos ei kiinnosta, se on selvä vastaus "ei kiinnosta", en yymmärrä idiootteja jotka jatkavat viel yrittämästä vaikka olisit 4 kertaa ollut vastamatta sen viesteihin. ääliöt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe