olisin kysynyt neuvoa seuraavaan asiaan. Avoliitto, minä haluan miehen pois elämästäni. kaupungin vuokra-asunto, johon minä haluan jäädä. Minä töissä ja mies työtön. Mies ei pysty maksamaan asunnon kovaa vuokraa. Mies ei suostu lähtemään. Siis millä ilveellä saan sen ulos? Luin tuomioistuimen päätöksestä. Mutta minä saapas en ymmärrä mistä ja miten sen saisi.
Vähän akuutti ongelma, kun tuo seponseponseppo dokailee mun siivellä, eikä mun rahat riitä kaikkeen. Joo-o on erillään, mutta jos minä huolehdin vuokran, ruuan (on munkin pakko syödä) yms niin herralla on hyvät oltavat eli ei t arvetta lähteä vapaaehtoisesti.
uusavuton
rotanmyrkkyäkö
2
203
Vastaukset
- ...
Jos teillä on molempien nimet vuokrasopimuksessa niin et saa miestä mitenkään ulos, ellei hän lähde vapaaehtoisesti, tai sit sun pitää alkaa etsii omaa asuntoa.
- naenen
Et sinä sitä sieltä ulos saa, jos hän on vuokralainen papereissa, kuten sinäkin. Jos ei, niin soita poliisit hakemaan äijä veke, jos ei muuten suostu lähtemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875