varjoon, minkä tavallaan ymmärtää, mutta pitäisi tajuta, että tääki yhtye on kova luu Suomalaisessa musiikissa.
Hanhiniemi ite sanoi mulle facebookissa, että ei tää Juha toi mun perunateatteri yhtye ollu mikään projekti kuten sanoit, vaan kova bändi.
Hieman vahingossa menin kutsumaan sitä projektiksi =)
Liekkö Pauli pahemmin suuttunut edes?? =)
Yhtyeessä Pauli Hanhiniemi yleensä teki sävellykset ja sanoitukset.
Mainittavia biisejä mm;
Siipeen jos sain
Perso elämälle
Myrskynsilmään
Pidetään sadetta
Kaikille joskus käy niin
Grapska Gornja
Huhtikuu
Ois ollut hyvä tajuta
Joki
Kirka
Irwin & Badding
Ei vielä viimeinen
Pikkutaivas
Vieraslista
Nukkavieru
Kerran elettyä
Liverpool
Ei yhtä rouheaa kitarointia tässä yhtyeessä jos vertaa Kolmanteen naiseen, mut tosin Perunateatterissa se musa onki lähempänä poppia.
Pauli Hanhiniemen perunateatteri jää usein Kolmannen naisen
2
395
Vastaukset
- Juta
Odotan kokoajan että pauli kasaisi perunateatterin uudestaan se on parempi kuin kolmas nainen.Hyvä että ehdin näkemään bändin viimeisiä keikkoja suolahden hankalassa.Toivottavasti pauli näkee tämän.
- Publicslutfromhell
heidän runpalinsa ei kuitenkaan ehkä ihan yhtä hyvä kuin yleinen taso rumpalien joukossa. jännä jatella millaisia huippukappaleita olisi sybtynyybjos olisivat ottaneet Mikken soittamaan, kutta silloin olisi pitänyt periä maksua ja on muutakin hommaa. Hän on tämän hetkwn maailman paras imptovisaatiomuusikko ja ilman lkoholia ei pysgy eskapismiin. olen melko juoviksisa. sarvenkuvat näytän aikanaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513595Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142490Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1381550- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427