haluan keskustella musiikista.

i love rock'n roll...

Rakastan musiikkia yli kaiken. En tunne monia joilla olisi samanlainen musiikki maku, joten on vaikeaa purkaa sitä iloa ja hämmennystä jota saan musiikista. Pidän siis oikeastaan kaikesta rokista, punkista, heavysta, progesta, klassisesta rokista.. Selitän aina kavereille jotain biiseistä ja soitan niitä mutta se lähinnä ärsyttää heitä, eivätkä he tiedä mistään mitään.. En itsekkään sano olevani mikään tietäjä, sillä olen syntynyt vasta vuonna 97, joten en ole elänyt rokin kulta-ajalla. Kaiken, minkä tiedän olen saanut internetistä tai kirjoista, eikä se tosiaan ole mitään. Olisi kuitenkin mukava puhua jollekkin suht omanikäiselle jos vaan mahdollista ja saada hyviä bändi ehdotuksia sun muuta :) Jos kiinnostaa niin voi laittaa sähköposti osotteen tuohon alas.

40

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      tarkalleen ottaen millasta punkkia kuuntelet?? c:

      • alottajaa

        No lemppareit on Ramones, sexpistols, clash, green day, ratsia.. mitä vielä


    • minä

      Green day... mur.. niin lähellä täydellistä... Aplodit noista muista. Et usko kuinka kauan oon metsästänyt jotakuta joka ees tietäis Ratsian ja olis alle 30vee :D. Itte meinaan rakastan Ratsiaa ja Clashia.

      • alottaja

        Green day poikkeaa aika paljom muusta mun musamausta mut mulla on omat syyni siihen en jaksa tähä mitää selittää. Ja siis oon tyttö unohtu vissii sanoo toho. Laita sähköpostiosote tohon jos haluut jutella?


      • MrJuha82luupää
        alottaja kirjoitti:

        Green day poikkeaa aika paljom muusta mun musamausta mut mulla on omat syyni siihen en jaksa tähä mitää selittää. Ja siis oon tyttö unohtu vissii sanoo toho. Laita sähköpostiosote tohon jos haluut jutella?

        Kokeileppa semmosta punkmusaa ku Se tai Pelle Miljoona(josta oot varmasti kuullut!) , VINKKINä sulle.
        Sitten on semmonen kuin korroosio, jolta löytyy jokunen biisi youtubesta.
        Youtube on hyvä paikka, johon ladattuna PALJON musaa.
        Punkista tulee mieleen myös Klamydia.
        Tutustuppa siihen.
        Testaa etenki Klamydian 3 ekaa albumia(Tres hombres, Ceedee ja Los celibatos).


    • minä

      ärsyttää ku tää on joku suoli24 jossa ei pahemmi huvita sähköpostiaan huudella :c mutt ihan pakko kysyä koska muute mua ärsyttää ikuisesti, että ookko sää mipe?

    • alottajaaa

      no joo totta siks en itekkää toho laittanu.. Nii oonko mikä??

    • minä

      vaikutit vaa yheltä tyypiltä muttet ilmeisesti ookkaa :D onks sulla kikkiä? ittellä sähköposti ei suostu kovin helpolla yhteistyöhän, ja kik nyt ois helpompi kertoakkin täällä..

      • alottajaaaaaa

        Ei oo kikkiä valitettavasti. En oo ikinä oikee pysyny perässä tossa sosiaalisessa mediassa :p


      • alotteliaaa
        alottajaaaaaa kirjoitti:

        Ei oo kikkiä valitettavasti. En oo ikinä oikee pysyny perässä tossa sosiaalisessa mediassa :p

        Mutta oisko sulla pleikka 3? :D Sen tunnuksen minäkin uskaltaisin laittaa tänne


    • Emmäkään uskalla pistää sähköpsti osotetta! Mut mee mun profiiliin (oon kirjautunu tänne) ja lähetä siel viestii jos pystyt ja jos et pysty ni kirjaudu tänne! Olis kiva jutella musiikista!!

      Itellä kans Tha Clash on lähellä sydäntä. :D

      • minä

        Mulla taas ei valitettavasti oo pleikkaa ollenkaa :/ ja alinui sopiiko jos Mäki turun häiriköimää sua jos jossai välis ehin?


      • minä kirjoitti:

        Mulla taas ei valitettavasti oo pleikkaa ollenkaa :/ ja alinui sopiiko jos Mäki turun häiriköimää sua jos jossai välis ehin?

        tottahan toki!!! :)))


      • alottajaa
        alinui kirjoitti:

        tottahan toki!!! :)))

        Miten mä pääsen sinne sun profiiliin?? Ja en kyl millää jaksais tehä tänne tunnusta ku en ikinä jaksa ees käydä tääl


    • alottaja taas jällee

      aa joo toi mobiiliversio ei päästäny mua tosta, ei mittää!!

      • oukki doukki :D


    • punksosialismi

      Oon poika ja kuuntelen Pelle Miljoonaa (nykyään melkein pelkästään sitä). Lisäksi Sabatonia ja Rakasta Rappiota.

    • jooooo o

      mäki rakastan musiikkia enemmä kun mitää muuta. on syntyny 95 ja oisin halunnu elää joskus 70-luvul teinivuoteni :-( ja asun 5000 asukkaan pikkupaikkakunnalla jossa ei oo yhtää samanhenkisiä ihmisiä..
      tykkään melkei kaikesta punkista, pop punkista ja rockista laidasta laitaan, ja green day on yks mun lempibändeistä kans, en niitä enää punkiks luokittelis ihan, mutta aiemman tuotannon kyllä, ja ilman niitä en olis koko punkia löytänykää niin. mutta muuten anti-flag, rancid, ramones, nofx, social distortion, the clash, bad religion, rise against, pennywise, the offspring, against me! strung out, alkaline trio, billy talent, therapy? etc.. suomipunk ei hirveemmin uppoa mut muutamat...
      enite harmittaa asua suomessa kun hyvin harvoin jotku tommoset ulkomaalaiset tulee tänne.

      • en muista nimimerkkii..

        Unohdin et olin tehny tälläsen onpa deeppiä tekstiä tosiaan..
        Mut oikeesti sanoit just kaikkee mistä en vois olla enempää samaa mieltä. Mut lohdutukseksi voin kaikille sanoo et tuolta ulkoo oikeesti löytyy tälläsii ihmisiä. Sillo ku kirjotin tän, olin varma et oon ainoo täällä joka kuuntelee tällästä. Harvassa ne on, mutta kyllä niitä on. Ite oon aika hiljane mut ku löytää sen jonku, joka kuuntelee samanlaista musaa nii ei jumalauta sitä jutun määrää. Toiselt kuulee kaikkii uusii bändei ja saa soittaa sille sitä mistä oikeesti tykkää.
        Ei kyllä varmaan hirveästi auta tää mun selitys jos oikeesti asuu pienellä paikkakunnalla, mut tuskin tunnette sentää joka ihmistä sieltä. Voi kuulkaa, kyllä meitä ihania pikku paskiasia on täällä vielä


    • jooooo o

      oikeessa oot! punk on vaa nii tärkeetä mul et kukaa joka ei kuuntele sitä ei voi olla mun kaa täysin samal aaltopituudel, aion kyllä muuttaa mahdollisimman pian täältä pois niin ehkä toisesta paikkaa löytyis sitte joku.

      • selitän taas jtn paskaa

        Ihanaa oikeesti ku joku aattelee kans tollee. Ku joillekki musa on vaa sellast et jotai pitää kuunnella ku on koneella mut mulle se on niiku osa mun elämää tavallaa. Sillee jännästi.. Et se ei oo niiku vaa jotai ääntä vaa se on asenne ja nii edespäi. Sä tiiät kyllä mistä mä puhun


    • jooooo o

      niinpä, onneks on viel ihmisii jotka ei vaa kuuntele jotai massahittei joit radio syöttää 24/7, se ois niin tylsää. ja se asenne, ettei haluu just uppoo siihe samaa massaa vaa haluu olla erilaine eikä välitä siit mitä mielt muut on.
      en tajua myöskää niitä ihmisiä jotka tyyliin ei ikinä osta cd-levyjäkää, ne ei tiiä siit fiiliksest mitää ko löytää vihdoin jostai jonkun levyn mitä on ettiny kaua tai siitä, miten paljon paremmalt levyt kuulostaa.

    • siis oon kans niin samaa mieltä teen kanssa, koska asun suht pienenkokosella paikkakunnalla, nii tääl ei oo ketää jotka kuuntelis samaa musiikkii ja ne jotka kuuntelee on jo kasvanu aikusiks
      Tiiätteks sen tunteen ku joku massa teini tulee puhuu teil se uudest laukust ja mopoautost ja sit hymyilette ja naurahdatte ja teette selväks ettei kiinnosta paskan vertaa? Ihana tunne! :D

    • jooooo o

      jep nii perseestä. ja vaik on mun kaverei muuallaki nii ei oo yhtää ketää joka ymmärtäis vaik sen, kui tärkee joku biisi on mul, yleensä joku on vaa sillee "okei, kiva."

      joo tai ku joku semmone selittää siit ku ne on ollu dokaamas joka viikonloppu. ei mul oo mitää dokaamist vastaa sillee periaattees mut en vaa ymmärrä semmost jatkuvaa kännis oloo. ja nii on :D

      • alottaja taas täällä

        Toi levy juttu on kyl nii totta. Se on iha eri asia kuunnella lunnon levyltä ku josta vitun spotifysta. Se tunnelma ja muutenki ei oo mitää mainoksii ja jotku biisit pitää kuunnella sillee peräkkäi ku ne on voitu nivoo sillai yhtee. Koko vitun maailma on kyl yksii mainoksii vaa nykyää..
        Ja joo kyl tykkään ite käydä ulkona frendien kaa kaljalla mut se on kyl aika perseestä ku jotku on joka päivä juomas ja sit viel pitää kailottaa siit kaikille. Pitäis sen turpansa kiinni mä juon ainaki itteni takii enkä siks et se ois jotenki "hienoo".


    • joooo o

      spotify on hyvä vaa maksullisena ko sillo oikeest kans tavallaa tietää tukevansa sitä musiikkia vaik ne summat onki naurettavan pieniä mitä artistit siit saa. ja myöskää mainoksii ei sillo oo mut sit ei ain oo sitäkää varaa maksaa ja ne mainokset oli viel menettelevii ku ne oli englanniks mut sit ko ne tuli suomeks nii ei.
      ja tiiän ton et jotkut biisit pitää sillee fadeta yhtee ja spotifyn kaa se ei kyl oikee onnistu ja vaik spotifynki äänenlaatuu kehutaa nii ei se silti oo sama ko levyjen.

      ja joo, mainoksii on kyl ihan hirveest nykyää kaikkial jos sitä rupee aattelee...

      niin, ei juomises munkaa mielest ees oo mitää hienoo??

      • alottajaa

        Niin no mö tuen bändei sit ostamal niit levyjä. Ja karkeesti sanottuna 50% bändeistä joita mä kuuntelen nii niitä ei enää edes ole :/ niisk.
        Asiasta toisee mua todella ketuttaa asua täällä suomessa ku tänä kesänä ei tullu mun mielestä ainuttakaa hyvää esiintyjää suomee.. tai ehkä pari mut ei raaskinu ostaa tuhannen euron lippuu yhrn esiintyjän takii. Ku kattoo koko aja facessaki ku kaikki vanhat bändit vetää viel varmaa viimesiään keikkoja tuol jossai amerikassa ku ei ne enää pysty mennä kiertueille. Tai sit jotku kiertää viel nii ne menee just jonku vitun ruotsin kautta eikä käy täällä yhtää..


    • minä

      Wää, nyt munki on pakko änkeä tänne mukkaa uudestaa. Mut joo, tajuan ihan täydellisesti ton levy homman ja vielä jotenki parempi fiilis tulee ku kuuntelee viinyylejä (niitä joita kehtoo vinguttaakki joskus) varsinki jos ne ei oo niitä jotka on äänitetty siihen aikaan kun oli jo cd:tä, niissä on vaan jotain "pyhää" jos näin voi ees sanoa :D. Ja musta mainoksista suurin osa on lähinnä naurettavia. ne on vaan niin räikeetä huijaista ja kaukana todellisuudesta. ja tää on nii hienoo kattoo ku kaikki on täällä vaa sillee niin niin, tolleen mäki ajattelen :D

      • alottajaaa

        Joo tervetuloa vaan. Tajuun ton vinyyli jutun täysin , ite oon vaa nii nuori että vaa hämäriä muistikuvia koko laitteesta. Vähän sama juttu ku kattoo vanhoja VHS kasetteja kattoo. Vaikka se laatu on aika karsea välillä, se tunnelma on vaan jotain niin nostalgista


    • minä

      Joo, siis ittekkään en sillä lailla lapsuudestani vinyylejä muista, mutta sain vinyylisoittimen synttäri lahjaksi aikani valitettua kaikille kuinka kaikki hyvä musiikki on vinyyleillä :D Ja löytyyhän cd:ltäkin ihan semi jees musaa (tosin harvemmin mitään suosikki bändeistäni) mutta se ei oo sama. Sen pitää olla mahollisimman vanhaa ja alkuperästä, muuten se tuntuu musta ainakin jotenki väärältä. Sama ku kuuntelet levyjen sijaan musiikkia jostain youtubesta yms. tietty vinyylit saa laitettua seinälle.

    • alottaja turisee
    • joooo ooooo

      JOO oon nii samaa mielt, mulla suurin osa joit kuuntelen pääasias on onneks viel olemas mut sit on kyl liikaa niitäki joit ei oo enää.. Tai sit ne just kiertää vaa jossai amerikas tai on hiatuksel..
      Tänä kesän olin vaa Ruisrockis perjantain The Offspringii kattoo, oli pakko maksaa kyl se 75 e siit ko oon oottanu ikuisuuden et ne tulee tän ja sit ei tiiä koska ne tulee uudestaa. Kyl mä jotai muitaki katoin mut nii.

      Mut eipä tän suomee kyl muutenkaa tuu oikee mitää hyvää. Ja toi on nii ärsyttävää ko kaikki kiertää vaa venäjä-ruotsi ja skippaa suomen tai sit tulee vaa ukhon ja skippaa pohjoismat kokonaa. Mut ona se iha loogista ko suomes ei oo nii paljo yleisöö

    • joo, se et joku tulis joskus suomee ni on unelmaa vaa, itekki kävin alku kesäst ruottis kattoos suosikki esiintyjii, mahtava meininki! :D
      itekki ostan kaikki cd:nä, haluun et levykaupat ei katoo ja onha levys paljo hyvii puolii mitä ei josai ITunesis yms. oo
      Ootteks huomannu sen et levykaupat o alkanu hävii? Siis, se tampereel oleva lengendaarine levykauppaki joutu konkurssii... vituttaa
      harkittin just LP-soittime ostamist, liian kallista ja viinyylitki maksaa nii rutosti, ja sit koko touhust alkaa lähtee hohto ku joka ikine massayhtye alkaa tekee vinyyleit myös, ku niist on tullu nii hieno juttu :P

    • joooo o

      nykyäänhä suurinosa levykaupoist on vaa justii jossai treel ja helsingis. senkää takii ei tuu ostettuu niit levyi nii hirveest levykaupoist :-( tilaan emp tai löydän kirppareilt ja divareist. mut ostaisin kyl jos seinäjoel olis viel se yks mikä palo just ennen ko ehin käymää siel...

    • MrJuha82

      Korroosio iskee, samoin Pelle, samoin Klamydia.
      Suomimusa ei koksaan huonoa.
      Tää nykyinen Suomimusa ei tosin ihan ykkösjuttu mulle.
      Hiton Cheek, noh kumarrus hälle koska pitää kunnioittaa kaikkia, jotka tekee musaa.
      Mut ei sen musa mitään kovin hyvää oo.

    • Kunnioittain

      Me ihmiset olemme aidosti erilaisia musiikkimieltymyksissämme. Olen itsekkin opetellut aikanaan soittamaan hieman pianoa ja koulun musiikkinumero oli kiitettävä. Kuitenkaan en ole koskaan ollut erityisen kiinnostunut musiikista .... kunnes Cheek tuli julkisuuteen...
      Oli tosi mielenkiintoista tutustua, Cheekkiin liittyen, mahdollisimman laaja-alaisesti. Ja päällimmäiseksi jäi kunnioitus ja ihailu Cheekkiä kohtaan.

      • PIPI??

        Häääh? Ootko vähä pipi päästäs ku tuut tänne punk osastolle ylistämään cheekkiä?!! Onko sulla mitään käsitystä, mitä punkkarit, tai edes punk musiikista pitävät ihmiset ovat mieltä tästä poskesta?
        Ite en vaan ymmärrä, miten joku voi kunnioittaa sitä.. vitun ylimielinen paska. Saat tykätä siitä iha rauhassa, mutta älä tuu tänne ihailemaan sitä.
        Oli ehkä trolli, mutta sanonpahan vaan


    • Kunnioittain

      Kommentoin vain edellistä kirjoitusta.
      Ja pipi en ole päästäni.
      Ja en tiedä mitä mieltä ryhmänä olette Cheekistä, mutta nyt tiedän ainakin sinun mielipiteesi.

      Missä tilanteessa Cheek on ylimielinen? En ole kyllä sellaista huomannut.

    • hirttäis ittensä

      oho. sori, katoin et olit vaa tullu randomisti selittää cheekistä jotai xD Mun pitäis kyl oppii suvaitsevaisemmaks, myönnän, mut päässä vaa kilahtaa aina ku kuulenki sen.
      Ja se koko tyyppi pursuaa ylimielisyyttä?? kehuskelee vaa kuinka panee jotai muijia ja ajelee bentleyllä ja paskoo sen vielä kaiken lisäks

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe