Gaza jää lopulta Israelille Hyvä! Hyvä!

KTS (Ei kirj.)

Juutalaisille ja Israelin 12 sukukunnan jälkeläisille jää maa alue jonka Jumala on heille luvannut, hyvä! hyvä!
Vimpula vippas lössit ja muut virpojat ja kuvien kumartajat hävitetään hyökkäämästä Israelin valtiota vastaan.

Maa alue joka lopulta jää juutalaisille kerrotaan tarkkaan Tanakh kirjassa, kerrotaan Israelin rajat hyvin tarkkaan, niin siellä ei ole muslimeja ja islamin uskoa, ei moskeijoita, ei ISIS terroristien alueita.

ps.valitsin tämän kts(ei kirj.) nimimerkin jotta tuo proPalastiina häirikö tulisi kommentoimaan tätä kirjoitusta

5

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha ja vakaa

      Kalliomomoskeija ja AlAksa kyllä jää sillä niitä eivät juutalaiset uskalla hävittää.

      • Mihin perustuu

        väitteesi, joka ilmeisesti tarkoittaa että arabeilla olisi muka jokin historiallinen oikeus näihin moskeijoihin Moorian vuorella.
        Israelilla on omistussuhde ja Jordanialla on hallintaoikeus, mutta näillä ns. palestiinalaisilla ei ole mitään oikeutta koko alueeseen. He vain mekastavat ja käyttävät tätä aluetta omien mellakointiin ja valheiden levittämiseen sekä kaiken lisäksi uhoavat moskeijassa (Al Aksa) julistuksissaan pyhää sotaansa juutalaista kansaa kohtaan. Mitään rauihanjulistusta sieltä ei ole kuulu. Kalliomoskeija ei muuten ole moskeija vaan temppeli. Alue on juutalaisille kaikkein pyhin ja se tulee vielä myös olemaan juuri sitä vaikka mediapropaganda, Tuomiojan poika ja arabit vääntäisivät asiaa kuinka. Arabien mekkalointi siitä että Moorian vuori olisi mukamas jokin kolmanneksi pyhin paikka heille on valhetta. Muhammad ei ole koskaan käynyt siellä ja arabien väite että Muhammad olisi Al Buraq-ratsullaan käynyt Jerusalemissa on täysi valhe jota käytetään hyväksi osana Israelin tuhoamisyrityksiä. Esim. Muhammed kuoli n. 80 vuotta ennen Kalliomoskeijan valmistumista, hän Koraanin mukaan meni Medinaan tuolla omituisella kummastuksella eli Al-Buraqilla eikä Jerusalemiin.


      • boikotoikaa sionisteja
        Mihin perustuu kirjoitti:

        väitteesi, joka ilmeisesti tarkoittaa että arabeilla olisi muka jokin historiallinen oikeus näihin moskeijoihin Moorian vuorella.
        Israelilla on omistussuhde ja Jordanialla on hallintaoikeus, mutta näillä ns. palestiinalaisilla ei ole mitään oikeutta koko alueeseen. He vain mekastavat ja käyttävät tätä aluetta omien mellakointiin ja valheiden levittämiseen sekä kaiken lisäksi uhoavat moskeijassa (Al Aksa) julistuksissaan pyhää sotaansa juutalaista kansaa kohtaan. Mitään rauihanjulistusta sieltä ei ole kuulu. Kalliomoskeija ei muuten ole moskeija vaan temppeli. Alue on juutalaisille kaikkein pyhin ja se tulee vielä myös olemaan juuri sitä vaikka mediapropaganda, Tuomiojan poika ja arabit vääntäisivät asiaa kuinka. Arabien mekkalointi siitä että Moorian vuori olisi mukamas jokin kolmanneksi pyhin paikka heille on valhetta. Muhammad ei ole koskaan käynyt siellä ja arabien väite että Muhammad olisi Al Buraq-ratsullaan käynyt Jerusalemissa on täysi valhe jota käytetään hyväksi osana Israelin tuhoamisyrityksiä. Esim. Muhammed kuoli n. 80 vuotta ennen Kalliomoskeijan valmistumista, hän Koraanin mukaan meni Medinaan tuolla omituisella kummastuksella eli Al-Buraqilla eikä Jerusalemiin.

        voimasuhteet voivat muuttua nopeasti. kun rasistinem natsien keinoja käyttävä sionistivaltio saa tuta omien kansalaostensa ja lastensa joukkomurhan. silmä silmästä. teknologia mahdollistaa pian jokamiehrn lennokit, joissa on sopiva myrkkylasti. ehkä silloin siirtokunnat puretaan ja ryöstetty maa palautetaan.


      • Sille alueelle rakenntetaan kolmas temppeli


      • vanha ja vakaa
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Sille alueelle rakenntetaan kolmas temppeli

        sitten kun tuleva jääkausi on mennyt ja maan akseli on heilahtanut.
        Vaikka islam onkin minun mielestä vastenmielien uskonto (niinkuin kaikki uskonnot)niin moskeijat ovat komioita rakennuksia.
        Kenenkähän arvelet olevan arkkitehtinä tuossa mahdollisessa pytingissä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe