intiimialueen karvoitus

apua tarvitseva

Moi 15 vuotias tyttö pyytäisi apua ja neuvoja tällaiseen ongelmaan kuin alapään karvojen kasvaminen. Ne kenellä on mielessä tulla vastaamaan "ei niistä karvoista tule tummempia, paksumpia tai leviä minnekkään, se vaan tuntuu siltä sheivauksen jälkeen" niin voivat jättää sen sanomatta, koska tässä tilanteesaa en usko siihen enkä tarvitse sitä tietoa.

Niin että ongelmana on se, että karvat ovat alkaneet leviämään muuallekkin kuin häpykummulle ja häpyhuuliin. Tein myös sen virheen, että ajoin karvat peppuvaosta, nyt tuntuu sänki ikävältä siellä. Sitten samalla pelottaa että poikaystäväni tuntee piikikkään sängen pepussani, kun harrastamme seksiä tai huomaa siellä karvoja.. Pelkään myös että karvat alkaa kasvamaan pakaroille, enkä pysty käyttämään enään esim. stringejä.

Ja tuosta kun sanoin että karvat ovat alkaneet leviämään niin sekin pelottaa, että joku huomaa sen. Itseäni se vaivaa todella paljon jos olen vaikka uimassa, en haluaisi ottaa housuja pois ja jos otan niin pidän pyyhettä edessä. No mutta miksi noin? Siksi koska mulla on alkanut karvoitus jo aika kauan sitten kasvamaan nivusten yli, olen koittanut nyppiä niitä, mutta joskus pinsetit saattaa vahingossa nypätä ihoa niin, että tulee veripilkku.. Sitten siihen saattaa jäädä edellisestä nyppimiskerrasta jäänyt lyhyt musta karva, minkä näkre mutta caikea nyppiä. Karvat ovat mustia, paksuja ja erittäin huomattavia. Sitten kun sheivaan häpyhuulten päältä ni vedän vielä sheiverill niiden sivuilta taaemmas koska sinnekkin "pakaroiden alapuolelle" alkanut kasvamaan karvoja reisiä kohti. En pysty olemaan rannalla bikineissä tai poikaystävän edessä alushousuissa jalat koukussa koska karvat näkyvät. Ja ne näkyvät vielä shortseissakin jos on jalat koukussa.. Mietin että en uskalla sheivata jos tumma ja paksu karvoitus alkaa levitä vielä leveämmälle alueelle..

Toivoisin että voisitte kertoa miten näistä pääsisi eroon, tämä on kolauttanu jo pahasti itsetuntoa, kun en uskalla olla rannalla bikineissä tai men uimaan kaverien kanssa koska ne näkyvät. Onko olemassa mitääb mikä harventaisi karvan kasvua, vähentäisi sitä oaljon ja loppuenlopuksi melkein kokonaan? Hävittäisi ne huomaamattomiin? Kotikonstein pitkäksi ajaksi pois ilman että "karvaraja" leviää leveämmäksi. Ja tämä oli sekavaa teksiä koska kirjoitin puhelimella, auttakaa jooko?

1

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heiiiiii

      Hei, täällä yksi samanlaiselle karvoituksella varustettu. Minulla myös intiimialueen karvat kasvavat melko laajalla alueella. Siis ihan reisien ja takapuolen puolella. Sille miten laajalle alueelle kasvu levittyy emme voi valitettavasti mitään. En itsekään ole tästä iloinen. Ainoa millä niistä pääsisi lopullisesti eroon on kait laaseri/valoimpulssihoito. :(

      Olen päätynyt epiloimaan aivan uloimmpana kasvavat karvat pois. Niin ne pysyvät aika hyvin hallussa. Nypin sitten niin paljon kuin jaksan ja sheivaan aivan viimeisimmät mitä en ole nyppinyt. Jätän häpykummulle kuitenkin kolmion koska tyystin ilman karvoja tuntisin oloni epämukavaksi ja shevattuna sänki tuntuisi jo muutaman tunnin päästä ja nypittynä häpykummun päälle tulee hyvin herkästi sisäänpäin kasvaneita karvoja jotka sitten tulehtuvat.

      Tunnistan ongelmasi noista pienistä edelliseltä nyppimiskerralta jälleen kasvuun lähteneiltä pieniltä karvoilta. Ne mustat pisteet mitä on mahdoton saada pois on tosi ikäviä! Niille ei vaan oikein voi mitään.. Ei ole kuitenkaan poikaystävältä sanomista tullut. ihoni on hyvin herkkä joten se punoittaa ja sisäänpäinkasvaneita karvoja on usein..

      Kaiken tämän mitä olen tehnyt jo useamman vuoden olen huomannut hieman vaalentaneen tummia karvojani ja osa on hyvinkin vaaleita ja hentoja nyt. Ne vaan sitten on aika vaikea nyppiä ja huomata. :D

      En tiedä oliko viestistäni mitään apua koska varsinaista neuvoa en osaa sinulle antaa. Ainoastaan vertaistukea. Älä huoli, olet nuori vielä ei kannata noista karvoista liikaa stressata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe