Palstan aiheena on Laihduttajien tukiryhmä

14,1

Nimensä mukaisesti se on siis tarkoitettu joko tuen antamiseen laihduttamiseen tai kyseisestä tuesta keskusteluun.

Jos trollille kertoo, että trollista on haitaa laihduttamiselle ja pyytää tätä pysymänä pois aloituksesta, mutta trolli sen seurauksena ryhtyy häiriköimään useilla nikeillä aloituksessa ja tekee asiattomia aloituksia toisista kirjoittajista, niin trolli silloin itse myöntää ettei hänen tarkoituksensa ole edes tukea ketään laihtumaan.

Olisi siis suotavaa, että trolli kantaisi vastuun omasta toiminnastaan (vihdoin ja viimein), sekä ottaisi sen luun kauniiseen kouraansa, kun hänelle on suoraan sanottu ettei hänen "neuvoillaan" tee mitään. Henkilö, joka ryhtyy häiriköimään tuollaisen vuoksi on teiniangstinen narsisti, jolle normaalikommunikointi on mahdotonta, koska hänen tulee tuntea olevansa suurempi, kauniimpi ja parempi kuin muut, jos ei muuten niin toisia alistamalla ja kiusaamalla.

Tässä on siis nyt selkeä viesti trollille: LOPETA HÄIRIKÖINTISI TÄLLÄ PALSTALLA JA HANKI ELÄMÄ.

3

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trol, trol

Kappas... paxu on löytänyt uudenkarhean sanonnan "hanki elämä".

Ehkä se ei kuitenkaan ole ihan hänen keksimänsä, koska muistelen hämärästi kuulleeni/nähneeni sen joskus 90-luvun alkupuoliskolla ihastuen siihen kovasti.

Hienoa kuitenkin käyttää tällaisia ei-niin-kuluneita sanontoja ryydittääkseen sanomaansa tällä asiapalstalla.

Hyvä paxu!

Onko paino heilahdellut huolestuttavasti kymmenien grammojen haarukassa? Palan halusta kuulla uusimmista käänteistä.

• trol, trol

Paxu-parka siis vieläkin luulee, että olin ensimmäinen vastaaja jo ammoin poistuneessa ketjussa.

Mutta luulkoon, mitäpä se minua haittaa. Toisille kuitenkin tiedoksi, että olen kyllä kirjoittanut nimimerkillä trol, trol sekä useimmat kommentit nickillä "paxu.vatsakas" erotuksena z-kirjaimen puuttuminen alkuperäisestä paxusta.

Tälläkin käyttämälläni nimimerkillä ovat jotkut muut kirjoitelleet ja sehän on ihan sallittua, kun rekisteröinyt sitä en ole.

Tästä lähtien olen siis (ja pitkään jo olen ollut) vain "trol, trol". Kiva lisäys siihen vielä trollallaa, mutta sitä ei jaksa aina laittaa.

• hanki elämä
        trol, trol kirjoitti:

Paxu-parka siis vieläkin luulee, että olin ensimmäinen vastaaja jo ammoin poistuneessa ketjussa.

Mutta luulkoon, mitäpä se minua haittaa. Toisille kuitenkin tiedoksi, että olen kyllä kirjoittanut nimimerkillä trol, trol sekä useimmat kommentit nickillä "paxu.vatsakas" erotuksena z-kirjaimen puuttuminen alkuperäisestä paxusta.

Tälläkin käyttämälläni nimimerkillä ovat jotkut muut kirjoitelleet ja sehän on ihan sallittua, kun rekisteröinyt sitä en ole.

Tästä lähtien olen siis (ja pitkään jo olen ollut) vain "trol, trol". Kiva lisäys siihen vielä trollallaa, mutta sitä ei jaksa aina laittaa.

Itse en usko olennaista olevan se oletko eri vai sama. Trolli mikä trolli ja häirikö mikä häirkkö. Kukaan ei kaipaa sinua yhteenkään aloitukseen täällä. Tee oma ja pysy siellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      99
      5305
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3573
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3205
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      443
      2496
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      252
      1537
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1291
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      85
      1289
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1238
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1213
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      138
      1139
    Aihe