"joku vaan vs. "Se Oikea"

Meeh80

Ilta ei näköjään viilene ja minulle tuli tällanen ajatus mieleenettä kun osalla on selkeästi halu olla enemmän suhteessa kuin toisilla...mutta mitä se sitten kertoo?

Kuinka moni ihminen etsii ylipäätään seuraa ja kuinka moni sitä yhtä spesiaalia oikeaa?

Osalla ihmisistä tuntuu olevan ajatus että vain se yksi tietty kelpaa ja että heitä hirvittää kun on vaan jonkun kanssa....mut ehkä toisilla ihmisillä on kyky sopeutua toisenlaisiin ihmisiin paremmin ja tunteet toisilla reagoi monenlaisiin ihmisiin herkemmin kuin toisilla?

Ootteko itse huomannut että toisinaan kaipaatte vain ylipäätään seuraa ja seksiäkin siten että olette valmis kattelemaan ympärillenne avoimemmin vai onko teillä aina se tietty ihanne mielessä jota tavoittelette?

Missä vaiheessa se kadulla kulkeva "joku vaan" muuttuu "Siksi Oikeaksi"?

2

108

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten illan viilenemättömyys liittyy varsinaisesti aiheeseen?

En minä ainakaan ole ikinä kuvitellut, että minulle olisi olemassa se yksi ja ainoa oikea, vaan ihmiskunnassa niitä minulle oikeita on kokonainen joukko, ja suuri missioni olisi löytää edes yksi näistä miehistä. Tai no, on kai niitä oikeita mahdollisesti jo vastaan tullutkin, mutta syystä tai toisesta on vain se kriittinen tutustumisvaihe mennyt pieleen, eikä suhdetta ole syntynyt.

Jonkun vaan kelpuuttaminen tarkoittaisi, että ottaisin sen läskimahaisen viidenkympin villitystään elävän kolmen aikuisen lapsen isän, joka minulle tuolla nettitreffeissä seuraansa kovasti on tyrkyttämässä, ja se ei valitettavasti käy päinsä.

• SekaSikiö

Kertoo halusta asettua aloilleen ja löytää kumppani loppuelämäkseen?
      Kertoo halusta rakastaa paljon ja tuntea olevansa rakastettu?

Näin nopeasti mietittynä ehkä jotenkin noin.
      Itse olen ensimmäisen kannalla. En halua kokea useita rakkaus- ja erodraamoja, riittää yksi jonka kanssa vietän elämäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      149
      2403
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      977
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      156
      967
    4. 66
      960
    5. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      80
      952
    6. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      117
      909
    7. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      40
      898
    8. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      777
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      73
      773
    10. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      591
    Aihe