Tuli siellä muutama vuosi asuttua 1990-luvun lopulla,ja silloin kyllä oli valkoisen vaarallista liikkua siellä yöaikaan. Siinä oli se yksi mamujen ravintola jossa tuli välillä käytyä,siinä ulkopuolella joutui moni asiakas mamujengin pahoinpitelemäksi. Itse jouduin ryöstetyksi ja pahoinpidellyksi kerran,ilmeisesti muslimijengin taholta. Kävin poliisille tekemässä ilmoituksen vaikka ei se mitään hyödyttänyt,mutta konstaapeli sanoi että tummat aiheuttavat valtavasti ongelmia alueella.
Sitten asuin vielä kolmisen vuotta radan toisella puolella Visätrassa,siellä oli rauhallista mutta eipä ollut paljon muslimeitakaan. Tämän jälkeen muutin Helsinkiin ja nyt olen juuri 10v.asunut eräässä tavallisessa lähiössä,eikä ikinä ole mitään ongelmia ollut. Yölläkin on turvallista liikkua jopa yksinäisten naisten. Kaapunaisia on täälläkin jonkun verran,mutta mitään mamujengiä ei ole ja tuskin tuleekaan. Suomalaiset eivät tunnu tänne tummia haluavan.
ps.muslimi "Seijaah", ei kannata tulla sitä propagandaasi toitottamaan.
Onko flemppa eli Flemingsberg vielä turvaton paikka?
9
3412
Vastaukset
- huddingebo
Enpä oo Flempassa öisin koskaan liikkunut mutta päivisin siellä ainakin on todella rauhallista. Tai että ei peljätä tarvitse, ihmisiä kyllä riittää kun karolinska siinä vieressä. Ostarin alue siisti ja ei ainakaan muistaakseni mitänä pahempia ravintoloitakaan siinä ole, korjatkaa jos olen väärässä.
- ........
Joo ei päiväsaikaan flempassa ole mitään hätää,yöaika on sitten toinen juttu.
Ja eihän karolinska ole flempan vieressä,vaan Huddinge sjukhus. - siellä töissä
........ kirjoitti:
Joo ei päiväsaikaan flempassa ole mitään hätää,yöaika on sitten toinen juttu.
Ja eihän karolinska ole flempan vieressä,vaan Huddinge sjukhus.Kyllä se vaan on nykyään Karolinska,on jo ollut useamman vuoden joten voi tehdä pienen kävelylenkin päiväsaikaan niin on ajan tasalla!
""Karolinska Universitetssjukhuset, Huddinge
Hälsovägen, Flemingsberg""
http://www.karolinska.se/OM/Hitta-hit/- Getto jj
Flemppa on getto!
- aika hyvin
Joo niin on,kerran eräs taksikuski kieltäytyi ajamasta sinne mamujen pelossa,ja kuski oli itse mamu.
- uusiasääntöjataas
aika hyvin kirjoitti:
Joo niin on,kerran eräs taksikuski kieltäytyi ajamasta sinne mamujen pelossa,ja kuski oli itse mamu.
Luultavasti tämä sun mamutaxikuski sattui olee velkaa tavalla tai toisella Flempan tyypeille.
Tukholman taxikuskit valehtelee jatkuvasti.
Minulle kerottiin, että Ruotsissa ei saa alkoholia saa olla autoissa ylipäänsä.
Ei siis edes tavaratilassa sinetin alla - uusiasääntöjataas
uusiasääntöjataas kirjoitti:
Luultavasti tämä sun mamutaxikuski sattui olee velkaa tavalla tai toisella Flempan tyypeille.
Tukholman taxikuskit valehtelee jatkuvasti.
Minulle kerottiin, että Ruotsissa ei saa alkoholia saa olla autoissa ylipäänsä.
Ei siis edes tavaratilassa sinetin allaSama juttu yksityisautoilla ja takseilla
Väitti tämä herra
- Anonyymi
Flempassa samat kun kaikkialla Tukholmassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673