Onko flemppa eli Flemingsberg vielä turvaton paikka?

sain tarpeekseni

Tuli siellä muutama vuosi asuttua 1990-luvun lopulla,ja silloin kyllä oli valkoisen vaarallista liikkua siellä yöaikaan. Siinä oli se yksi mamujen ravintola jossa tuli välillä käytyä,siinä ulkopuolella joutui moni asiakas mamujengin pahoinpitelemäksi. Itse jouduin ryöstetyksi ja pahoinpidellyksi kerran,ilmeisesti muslimijengin taholta. Kävin poliisille tekemässä ilmoituksen vaikka ei se mitään hyödyttänyt,mutta konstaapeli sanoi että tummat aiheuttavat valtavasti ongelmia alueella.

Sitten asuin vielä kolmisen vuotta radan toisella puolella Visätrassa,siellä oli rauhallista mutta eipä ollut paljon muslimeitakaan. Tämän jälkeen muutin Helsinkiin ja nyt olen juuri 10v.asunut eräässä tavallisessa lähiössä,eikä ikinä ole mitään ongelmia ollut. Yölläkin on turvallista liikkua jopa yksinäisten naisten. Kaapunaisia on täälläkin jonkun verran,mutta mitään mamujengiä ei ole ja tuskin tuleekaan. Suomalaiset eivät tunnu tänne tummia haluavan.

ps.muslimi "Seijaah", ei kannata tulla sitä propagandaasi toitottamaan.

9

3243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huddingebo

Enpä oo Flempassa öisin koskaan liikkunut mutta päivisin siellä ainakin on todella rauhallista. Tai että ei peljätä tarvitse, ihmisiä kyllä riittää kun karolinska siinä vieressä. Ostarin alue siisti ja ei ainakaan muistaakseni mitänä pahempia ravintoloitakaan siinä ole, korjatkaa jos olen väärässä.

• ........

Joo ei päiväsaikaan flempassa ole mitään hätää,yöaika on sitten toinen juttu.

Ja eihän karolinska ole flempan vieressä,vaan Huddinge sjukhus.

• siellä töissä
        ........ kirjoitti:

Joo ei päiväsaikaan flempassa ole mitään hätää,yöaika on sitten toinen juttu.

Ja eihän karolinska ole flempan vieressä,vaan Huddinge sjukhus.

Kyllä se vaan on nykyään Karolinska,on jo ollut useamman vuoden joten voi tehdä pienen kävelylenkin päiväsaikaan niin on ajan tasalla!

• Getto jj

Flemppa on getto!

• aika hyvin

Joo niin on,kerran eräs taksikuski kieltäytyi ajamasta sinne mamujen pelossa,ja kuski oli itse mamu.

• uusiasääntöjataas
        aika hyvin kirjoitti:

Joo niin on,kerran eräs taksikuski kieltäytyi ajamasta sinne mamujen pelossa,ja kuski oli itse mamu.

Luultavasti tämä sun mamutaxikuski sattui olee velkaa tavalla tai toisella Flempan tyypeille.
        Tukholman taxikuskit valehtelee jatkuvasti.
        Minulle kerottiin, että Ruotsissa ei saa alkoholia saa olla autoissa ylipäänsä.
        Ei siis edes tavaratilassa sinetin alla

• uusiasääntöjataas
        uusiasääntöjataas kirjoitti:

Luultavasti tämä sun mamutaxikuski sattui olee velkaa tavalla tai toisella Flempan tyypeille.
        Tukholman taxikuskit valehtelee jatkuvasti.
        Minulle kerottiin, että Ruotsissa ei saa alkoholia saa olla autoissa ylipäänsä.
        Ei siis edes tavaratilassa sinetin alla

Sama juttu yksityisautoilla ja takseilla
        Väitti tämä herra

• Anonyymi

Flempassa samat kun kaikkialla Tukholmassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      54
      4726
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      172
      4286
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3892
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      127
      3872
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      49
      3681
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3508
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      98
      3041
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2895
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2716
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      15
      2450
    Aihe