Onko flemppa eli Flemingsberg vielä turvaton paikka?

sain tarpeekseni

Tuli siellä muutama vuosi asuttua 1990-luvun lopulla,ja silloin kyllä oli valkoisen vaarallista liikkua siellä yöaikaan. Siinä oli se yksi mamujen ravintola jossa tuli välillä käytyä,siinä ulkopuolella joutui moni asiakas mamujengin pahoinpitelemäksi. Itse jouduin ryöstetyksi ja pahoinpidellyksi kerran,ilmeisesti muslimijengin taholta. Kävin poliisille tekemässä ilmoituksen vaikka ei se mitään hyödyttänyt,mutta konstaapeli sanoi että tummat aiheuttavat valtavasti ongelmia alueella.

Sitten asuin vielä kolmisen vuotta radan toisella puolella Visätrassa,siellä oli rauhallista mutta eipä ollut paljon muslimeitakaan. Tämän jälkeen muutin Helsinkiin ja nyt olen juuri 10v.asunut eräässä tavallisessa lähiössä,eikä ikinä ole mitään ongelmia ollut. Yölläkin on turvallista liikkua jopa yksinäisten naisten. Kaapunaisia on täälläkin jonkun verran,mutta mitään mamujengiä ei ole ja tuskin tuleekaan. Suomalaiset eivät tunnu tänne tummia haluavan.

ps.muslimi "Seijaah", ei kannata tulla sitä propagandaasi toitottamaan.

9

3412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huddingebo

      Enpä oo Flempassa öisin koskaan liikkunut mutta päivisin siellä ainakin on todella rauhallista. Tai että ei peljätä tarvitse, ihmisiä kyllä riittää kun karolinska siinä vieressä. Ostarin alue siisti ja ei ainakaan muistaakseni mitänä pahempia ravintoloitakaan siinä ole, korjatkaa jos olen väärässä.

      • ........

        Joo ei päiväsaikaan flempassa ole mitään hätää,yöaika on sitten toinen juttu.

        Ja eihän karolinska ole flempan vieressä,vaan Huddinge sjukhus.


      • siellä töissä
        ........ kirjoitti:

        Joo ei päiväsaikaan flempassa ole mitään hätää,yöaika on sitten toinen juttu.

        Ja eihän karolinska ole flempan vieressä,vaan Huddinge sjukhus.

        Kyllä se vaan on nykyään Karolinska,on jo ollut useamman vuoden joten voi tehdä pienen kävelylenkin päiväsaikaan niin on ajan tasalla!


    • Getto jj

      Flemppa on getto!

      • aika hyvin

        Joo niin on,kerran eräs taksikuski kieltäytyi ajamasta sinne mamujen pelossa,ja kuski oli itse mamu.


      • uusiasääntöjataas
        aika hyvin kirjoitti:

        Joo niin on,kerran eräs taksikuski kieltäytyi ajamasta sinne mamujen pelossa,ja kuski oli itse mamu.

        Luultavasti tämä sun mamutaxikuski sattui olee velkaa tavalla tai toisella Flempan tyypeille.
        Tukholman taxikuskit valehtelee jatkuvasti.
        Minulle kerottiin, että Ruotsissa ei saa alkoholia saa olla autoissa ylipäänsä.
        Ei siis edes tavaratilassa sinetin alla


      • uusiasääntöjataas
        uusiasääntöjataas kirjoitti:

        Luultavasti tämä sun mamutaxikuski sattui olee velkaa tavalla tai toisella Flempan tyypeille.
        Tukholman taxikuskit valehtelee jatkuvasti.
        Minulle kerottiin, että Ruotsissa ei saa alkoholia saa olla autoissa ylipäänsä.
        Ei siis edes tavaratilassa sinetin alla

        Sama juttu yksityisautoilla ja takseilla
        Väitti tämä herra


    • Anonyymi

      Flempassa samat kun kaikkialla Tukholmassa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe