En ole jättänyt korttia moneen vuoteen ja nousi 54:ään. Ei pääse enää pelaamaan ulkomailla.
Miksi tasoitukseni on 54.
7
363
Vastaukset
- Ghjjkkl
Kannattaisikohan tota kysyä sieltä seurasta missä olet jäsenenä.
- paljon pelannut
Miksi ei pääse pelaamaan ulkomailla.Ei siellä kysellä händeriä .Ja jos kysytään niin ilmoittaa jonkun luvun.Eihän sitä kuitenkaan voi mitenkään tarkistaa.Minäkin pelaan täällä suomessa itse olen oman händerini määritellyt. Ja pelaahan täälläkin paljon ukolaisia turisteja joilla ei ole mitään händeriä. Sillä muualla vain noin 15% pelaajista on jonkun seuran jäsennys.
- ekivaa
mulla on tasitus24 olen 78v ja sydan vika taytynee lopetaa
- sejokaosaapelatagolfia
Koska olet ihan paska pelaamaan ja kortti pitää jättää neljä kertaa vuodessa jotta tasoitus pysyy samana ja että voit pelata kisoissa ja ulkomailla.
- kolffaristi
No ei todellakaan pidä. Tasoitus pysyy samana vaikka sata vuotta ilman korttien jättämistä, tuosta typeryydestä on jo päästy eroon.
- sejokaosaapelaragolfia
Kannattaako vähän lukea sääntökorjaa
- Partane
Tasoitus pysyy samana vaikka ei korttiajättäisikään. Mutta jos haluaa osallistua kilpailuihin niin tuolloin pitää jättä neljä hyväksyttyä korttia edellisenä vuonna jotta ns. aktiivisuus säilyisi. T:Seuratuomari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1441790- 401708
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631440- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2181201Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 711113
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää21990- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898