http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/46/Contortion_backbend.jpg
Vastaukset 9
- voikkatypy
Rintaseisonta tai skorpioni joukkuevoimistelun puolella
- Aceobatias♥♥♥♥♥
Tuon likkeen nimi ei TOD. Oo mikää rintaseisonta tai skorppioni.Skorppioni on spagaatti seisaaltaan ja rintaseisonta ei oo mikää liike. XD. XD.Lol.No totta tosiaan ,ton liikkeen nimeä kutsutaan täällä päin "kurkistukseksi"
- ,..ö
Ton liikkeen nimi on skorppiooni eli skorppari.
Tiiän sen koska oon harrastanu voimistelua 4 vuotiaasta asti. - Voimistelia
,..ö kirjoitti:
Ton liikkeen nimi on skorppiooni eli skorppari.
Tiiän sen koska oon harrastanu voimistelua 4 vuotiaasta asti.Nii sen nimi on skorpiooni ja tiiän vaaku osasin jo neljä vuotiaana walkoverin
- rytminenlaps
Tuo on lumipallo c:
- Anonyymi
Se on lumipallo
- gymnastics
se on skorpioni.. kato vaikka googlesta jos et usko..
- Flyerflyer
Niin ihmiset hyvät cheerleadingista ja voimistelussakin on eri sanat tempuille. cheerissä skorppari on sama kun ristari. Ainakin melkein
- Anonyymi
Skorpioni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21726Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551