Ostin tossa viikkositten Junkyardista ekan lonkkarini. Aivan loistava kapistus ei siinä, mutta tiedoissa luki, että "Huom! Yläpuolen väri saattaa vaihdella."
Ja niinhän sieltä tuli siniseeen lautaan liilan yläpuolen omaava lauta.
Ei siinä muuten, mutta laudassa itsessään on läpinäkyvä grippi ja ei että on kaamean näköinen sekasikiö :D
Kyllähän tuolla rullailee mutta omaan silmään haluaisin vähintään sellasien "perus" mustan gripin tuohon lautaani.
Ongelma onkin siinä että en löydä tarpeeksi pitkiä grippejä mistään. Tai sitten en osaa etsiä (luultavammin näin). Lautani on 98x25cm ja pisimmär gripit mitä olen löytänyt on ollut siinä 80cm paikkeilla.
Kysymys kuuluukin että onko jotain sellaisia kauppoja tms. mihin voin viedä tuon vaihdettavaksi & jos on onko kuinka tyyriitä? (ei sillä etten itse osaisi, mutta ei tunnu löytvän niin vaihtoehtose tuokin)
Kiitos jo etukäteen niille mukaville henkilöille jotka viitsivät auttaa minua "hädässä" :)
LONGBOARDIN Gripin vaihdosta..
Hookkan
6
149
Vastaukset
- cruiser tyty
Osta 2 grippiä
- Hookkan
no eikö se sit näytä vähän typerältä(kö) kun siihen tulee raja? :o
- nee95
mustaa spraytä päälle
- Hookkan
ANYONE??
Oisko esim. Stadissa jotain "skeitti" liikettä missä vaihtavat noita tms? - Hookkan
Still looking..
- Gripjob pro
Osta kaksi grippiä ja paloittele niitä miten lystää. Tulee hieno :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465771Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553065- 1832655
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112372- 272093
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132089törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151786- 141369
- 1471344
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611173