Miten te aloitatte keskustelut? siis sen katsekontaktin/hymyn jälkeen? itsellä se yleensä menee näin...
1. Mies: Hei, mitäs sinulle kuuluu iltaan?
2. Nainen: Ihan hyvää kiitos, odotan tässä naiskavereitani :)
3. Mies: Haluaisitkos siinä odotellessa juomisen?
4. Nainen: Ei kiitos, ollaan tässä ihan vain kaveriporukalla.
5. Mies: Ymmärrän kyllä, vinkkaa jos haluat seuraa ;)
Noin yleensä menee yms..
Baarissa keskustelu?
4
86
Vastaukset
- Jii007
Itsehän vain totean suoraan ulkomaalaisittain, että "Anna pilu! Anna ny vähä pilu!"
Yksinäisen näköiselle naiselle: "moi, haluatko liittyä seuraan".
- fkjgv
Pakko sanoo nyt että muhun syn tyylis ei uponnu sit ollenkaan.. :/ 1)feminiininen alotus. En osannut lukee mielessäni miehen äänellä vaan se kuulu pelkkänä hentona vähä sidukan huurusena naisen äänenä. 2) heti juottamassa känniin naista. Miks pitäs tarjota juoma kaverien odotus ajaks? Kysy mielummin et millasella porukalla ootte liikentees ja oliks teillä hyvät etkot. Älä puhu jatkoista yhtään mitään vielä. Ei naisetkaa helpoista tykkää. Se "meille vai teille?" Hoidetaa vasta myöhemmin ettet anna ittestäs mieshuorakuvaa.
3) sit hauskuutat sitä tyttöö kunnes sen frendit tulee ja kun ne tulee nii tokaset niille heti ilosesti jtn. hauskaa. Esim."ei kuulkaas tytöt kannata jättää tämmöstä kultakimpaletta vartioimatta! Meinasi jo piilottaa sen teiltä et saisin sen huomion vaa itelleni!".
4)ole mies. Ei anteekspyytelevää olemusta jos ei oo aihetta. Se että kaadat juomat muijan syliin on antedkspyynnön arvonen, ei se et sanot sille moi. :)- fkjgv
Mun mielenkiinto heräis tällä:
M: moi, sopiiks istuu? Oon muute *nimi*.
N:mooi, juu istu vaa. Mä oon fkjgv.
*kätellään* (älkää hvetti unohtako kätellä miehekkään vahvasti, varmasti mut ei vakavissaa)
M:eikai sun kaverit oo hylänny sua vai ooks vaa laukkuvahtina niille?:D
N:eeeei ne mua hylänny, vahdin tosiaa vaa niitten laukkui ku ne käy tupakalla:D
M:Ai no hyvä! Mää voinki pitää sulle tässä seuraa kunnes ne tulee :)
Ja tässä kohtaa, herrat, mitataan kuka jäätyy ja kuka tekee vaikutuksen. Nyt keksitte hauskoja juttuja. Mut ei liian pitkiä. Ja kysytte naiselta jotai persoonallisia kysymyksiä. Vaikka haluisko se mielummin ratsastaa aasilla vai kamelilla. Pirtee ja valpas olemus hymy ja rentous nii hyvä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402967- 652384
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171385
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346- 131228
- 101224
- 221211