MAHTAVA TILAISUUS

Vaikka on heinäkuu ja lähes kaikki kesälomalla ja hellettä 30 astetta, mutta silti valtava joukko oli saapunut tukemaan Israelia ymäri Suomea ja myös Israelista. Oli hieno nähdä iso Israel lippumeri ympärillä. Kyyneleet oli silmissäni koko tilaisuuden ajan. Lauloimme hienoja lauluja ja huusimme kovaa yhteen ääneen "Israel et ole yksin" Hannu Takkula ja Jouko Jääskeläinen piti tosi hyvät puheet myös Ronni Smolar oli puhumassa. Ikävä vain ettei Hatikvaa laulettu yhteislauluna, mutta asia korjautui, kun tilaisuuden jälkeen tuli todella kaunis Israel nainen millä oli tosi hyvä lauluääni laulamaan Hatikvan oli tosi mahtava. Vahinko vain ettei kts ja muut terrorismin tukijat nähneet eikä kuulleet ja varmasti olisivatkin menneet kauas pois kun olisivat nähneet tuon väki määrän ja lippumeren.

Hyviä kuvia kannattaa katsoa


http://goo.gl/DV6vpl

http://goo.gl/9dclWk

12

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jauts..
      • OLI HIENOA ETTÄ PÄÄSIMME MYÖS MEDIAAN

        Olimme Yle uutisissa ja Mtv3:n uutisissa ja siinä sai kertoa mielipiteensä eräs naishenkilö minkö puhe oli täysin oikein ja 100% totta


      • drgdgdgd

    • Gal. 3:28

      Hyviä kuvia
      -myös kansallismielisyydestä-,
      kiitos Arto niistä.

    • 4+9

      Lippumeri oli todella kaunis myös TV- ruudussa ja oli ihana nähdä, että niin paljon ihmisiä oli mukana.

    • Jani.

      Upeaa, ja mielenkiintoista mutta hyvin odotettavaa että kaikki käyttäytyivät kuin sivistyneet ihmiset, eivätkä elukat kuin noissa pro palesstiina "mielenosoituksissa"

      Vertaamalla näitä tilaisuuksia keskenään ei ole vaikeaa sanoa kumpi osapuoli haluaa rauhaa, kumpi tuhoa.

    • 12+9

      Tuo oli hyvä huomio Jani. Itse en tullut ajatelleeksi, mutta näinpä se on nähtävä.

    • bää

      hieno tilaisuus oli. HYVÄ ISRAEL!!!!

    • TLV - J - Street

      Kuvasarjan katseleminen kieltämättä lämmitti mieltä ja sydäntä.

      • Kiitos kannustavista mielipiteistä

        Samaa ei voi sanoa tuosta kts:n lössin tilaisuudesta siellä oli kyllä rauha kaukainen asia


      • sarcasm
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Kiitos kannustavista mielipiteistä

        Samaa ei voi sanoa tuosta kts:n lössin tilaisuudesta siellä oli kyllä rauha kaukainen asia

        ***Gal. 3:28 25.7.2014 12:21
        Hyviä kuvia
        -myös kansallismielisyydestä-,
        kiitos Arto niistä.****

        Ei tainnut mennä 'ihan perille' .....


    • Eräs suomalainen

      Kiitokset Artolle kuvista, nyt tiedän minkänököisiä ihmisiä tukevat naisten ja lasten tahallista murhaamista.

      Olette sairaita sikoja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe