Hei, paaston siis Ramadanin (Yksi islamin kuukausista) ajan ja tähän asti on menny kaikki hyvin, mutta tänään klo 2:30 aikaan lopetin syömisen (niinkuin piti). Tämän jälkeen menin nukkumaan ja heräsin klo 6 aamulla todella kipeään päänsärkyyn, ihan kuin olisi ollut migreeni.
Yritin siitä huolimatta mennä nukkumaan, mutta ei vain pystynyt kun pää tuntu siltä että aikapommi tikitti sisällä. Tunnin jälkeen kovissa kivuissa menin ottamaan buranan ja vettä päälle, jotta tämä kivulias päänsärky loppuisi.
Pyydän tietäviä muslimia kertomaan, että pilasinko paastoni kokonaan sillä otin vettä buranaa kiellettyyn aikaan. Ja jatkanko tämän päivän paastoamista ihan normaaliin tapaan? Olisi kiva jos tieviä muslimeita vastaisi!
Paasto ramadanin aikaan
YllättäväYllätys
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249